Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Bilstein Sprintit pohjaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jsa014
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 1651
    • Turun Pallivaha

    E34 Bilstein Sprintit pohjaa

    Laitettiin Bilsteinin Sprintit E34:een, etuiskarit pohjaa
    Siis kun auton laskee, iskarit on pohjassa. Takapää toimii hienosti. Iskari on aivan oikeaa tyyppiä. Mikähän kumma nyt on?
    Takapään Sprintit meni paikoillen hienosti.

    Edit: Ja autossa H&R 30/15 jouset. Eli etupää on joku 50mm madallettu
    Edit: Näyttää siltä että jäis 50mm ylemmäs kuin vanhoilla vakioiskareilla ennenkun pohjaa. Ja varsi näyttäis jäävän joku 70mm ulos pohjatessa, kun vanha iskari menee munia myöten. Täytyykö siis iskarin sisällä olevaa pohjauskumia lyhentää, ei kai luulisi olevan tarpeen, kun Sprintit nimenomaa suunniteltu madallettuun autoon.
    Last edited by jsa014; 18-04-2007, 16:27.
    316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎