Laitettiin Bilsteinin Sprintit E34:een, etuiskarit pohjaa
Siis kun auton laskee, iskarit on pohjassa. Takapää toimii hienosti. Iskari on aivan oikeaa tyyppiä. Mikähän kumma nyt on?
Takapään Sprintit meni paikoillen hienosti.
Edit: Ja autossa H&R 30/15 jouset. Eli etupää on joku 50mm madallettu
Edit: Näyttää siltä että jäis 50mm ylemmäs kuin vanhoilla vakioiskareilla ennenkun pohjaa. Ja varsi näyttäis jäävän joku 70mm ulos pohjatessa, kun vanha iskari menee munia myöten. Täytyykö siis iskarin sisällä olevaa pohjauskumia lyhentää, ei kai luulisi olevan tarpeen, kun Sprintit nimenomaa suunniteltu madallettuun autoon.
Siis kun auton laskee, iskarit on pohjassa. Takapää toimii hienosti. Iskari on aivan oikeaa tyyppiä. Mikähän kumma nyt on?
Takapään Sprintit meni paikoillen hienosti.
Edit: Ja autossa H&R 30/15 jouset. Eli etupää on joku 50mm madallettu
Edit: Näyttää siltä että jäis 50mm ylemmäs kuin vanhoilla vakioiskareilla ennenkun pohjaa. Ja varsi näyttäis jäävän joku 70mm ulos pohjatessa, kun vanha iskari menee munia myöten. Täytyykö siis iskarin sisällä olevaa pohjauskumia lyhentää, ei kai luulisi olevan tarpeen, kun Sprintit nimenomaa suunniteltu madallettuun autoon.