Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 vilkku viiksen vaihto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sturmovik
    replied
    Ainakin bägillisestä E34:sta sen ylämuovin saa ihan helposti irti irrottamatta rattia kun vaan vetää ratin ihan taka-asentoon.

    Leave a comment:


  • desmodromic
    replied
    viiksi vaidettu ja ratti irroitettu.

    eli jos löytyy nuo kaksi ruuvia pituussäätö vivun alta niin sitten löytyy vielä kaksi ruuvia ratin alta jotka pitävät ylä & alamuovia paikoillaan.
    et sillai.

    Leave a comment:


  • desmodromic
    replied
    realoem näyttää kahta erillaista versiota.

    itelläni on kaksi ruuvia ratin pituussäätö vivun alapuolella ja tuntuisi olevan vielä jostain ratin luonta kiinni.

    toinen versio on vaan yhdellä muoviruuvilla.

    Leave a comment:


  • desmodromic
    replied
    omassani ei ole airbaggiä

    Leave a comment:


  • Sturmovik
    replied
    Siis puhutaanko nyt vilkkuviiksen vaihdosta bägilliseen E34:een? Ei TODELLAKAAN tarvi ottaa rattia irti!

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Ne rattipylvään muovit on vaan yhellä muoviruuvilla kiinni, ristipää. Samoin se verhous siinä jalkatilassa on muutamalla ristipää ruuvilla kiinni. Ei oikeasaan hirveesti työkaluja tarvi. airbagi ratin irrotukseen tosin tarvii torxia ja 17mm hylsää.

    Leave a comment:


  • desmodromic
    replied
    nojoo...onneksi ei oo työkaluja kotona ni ei pääse ottaa rattia irti.

    syssymmällä sitte..iso obc on kyl paikoillaan

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by desmodromic View Post
    tänne kelpais ohjeet viiksen vaihdosta ettei tarttee turhaa työtä tehdä.
    Ratti pylvään ylä- ja alamuovi pois ja siinä se vilkkuviiksi on jo käsillä. Pitää vielä irroittaa se alaverhous siitä ratin vasemmalta puolelta, jotta pääse viiksen liittimiin käsiksi. Irrottelet vaan kaikki liittimet mitkä viikseen tulee ja muutamat nippusiteet.

    Onnistuu tosiaan ilman ratin irroittamista, mutta melko vittumainen värkä sillä tavalla. Ja jos airbagi ratti niin muista pitää akun kenkää irti n. 15min ennenku alat ratti irrottaan.

    Leave a comment:


  • desmodromic
    replied
    tänne kelpais ohjeet viiksen vaihdosta ettei tarttee turhaa työtä tehdä.

    Leave a comment:


  • 525 TD
    replied
    samaa mieltä junnu.l:n kanssa , viiksen vaihto onnistuu bagillisenkin ratin kanssa vaivatta/mitään rikkomatta irrottamalla ainoastaan rattipylvään alamuovi

    Leave a comment:


  • junnu.l
    replied
    vähän myöhässä

    mutta tiedoksi,

    kyllä sen saa vaihdettua ilman ratin irroitusta.

    itsekin vaihdoin niin.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Jeps, viiksi meni paikalleen. Kyllä se ehkä ois onnistunu ilman ratin irrotus, mutta melko vittumainen vaihtaa niin.

    Ja ne kuvathan jäi ylläripylläri ottamatta, mutta tuossa linkin ratin irrotus ohjeessa melkein kaikki tärkeimmät on. :think

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Kyllä kai tuo pitäs olla ihan plug&pray... Vanha pois ja uusi tilalle. Pitää koittaa muistaa ottaa kuvia kunhan viiksi tulee tänään. :think

    Leave a comment:


  • Vilikki
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Et myyny.

    Onhan tuossa oma kikkailunsa tuon airbag ratin kanssa, mutta eikai se auta kuin irrottaa.

    EDIT: jep, pitää se ylämuovikin saada edestä pois, jotenka ratti irti.
    Juu tuota ylä muovia mietinkin et ei saa pois ilman ratin irroitusta, sais olla muuten sama alamuovinkin kanssa niin ei olis rosvoille niin helppo avata tuota alamuovia ja päästä virtalukolle. onko tuon viiksen laitto ihan pulttaa kiinni homma? tee siit samanlainen kertomus kuin tuosta obc:n laitostakin

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Et myyny.

    Onhan tuossa oma kikkailunsa tuon airbag ratin kanssa, mutta eikai se auta kuin irrottaa.

    EDIT: jep, pitää se ylämuovikin saada edestä pois, jotenka ratti irti.
    Last edited by zener; 16-04-2008, 10:28.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎