E34 Takarenkaat kaaressa kiinni
Collapse
X
-
Originally posted by pietu0ne View PostIskarista on tullu mehut pihalle. Jousi oli ehjä. Onhan siinä sit iskarissa tyhjä kohta, voihan paska. Remonttihommiin.
Tuli ne uudet kumit 255/40 ja hyvin mahtuu. Hyvälle Azevit näyttää, etenkin takana ku on 62mm huuli
jos laitat uuden iskarin,tai sit iskari pois kokonaan, niin kaasuiskarilla voi perä nousta muutaman millin, mutta öljyiskarilla ei yhtään... että ei se iskari todellakaan nosta sitä perää kahta senttiä.
Leave a comment:
-
Iskarista on tullu mehut pihalle. Jousi oli ehjä. Onhan siinä sit iskarissa tyhjä kohta, voihan paska. Remonttihommiin.
Tuli ne uudet kumit 255/40 ja hyvin mahtuu. Hyvälle Azevit näyttää, etenkin takana ku on 62mm huuli
Leave a comment:
-
Originally posted by pietu0ne View PostSainpahan munkit myytyä. Nyt vaan odotellaan niitä rinkeleitä saapuvaksi. Mittasin kans keskiöstä kaareen, toisella puolen 310mm ja toinen n.335
Näinköhän on antanu jousi tai iskari periksi, on vähän pehmeämpi painaessa matalampi puolisko. Siellä puolen se muuten otti enemmän rengas kiinni kaareen, luulin vain että auto oli vähän vinossa maastossa. Ku en liikutellu renkaitten vaihtokokeilussa. Nyt olen lähipäivinä laittanu merkille ton könötyksen.
Taitaa joutua taas remppahommiin.
Leave a comment:
-
Sainpahan munkit myytyä. Nyt vaan odotellaan niitä rinkeleitä saapuvaksi. Mittasin kans keskiöstä kaareen, toisella puolen 310mm ja toinen n.335
Näinköhän on antanu jousi tai iskari periksi, on vähän pehmeämpi painaessa matalampi puolisko. Siellä puolen se muuten otti enemmän rengas kiinni kaareen, luulin vain että auto oli vähän vinossa maastossa. Ku en liikutellu renkaitten vaihtokokeilussa. Nyt olen lähipäivinä laittanu merkille ton könötyksen.
Taitaa joutua taas remppahommiin.
Leave a comment:
-
Guest repliedEn viittis pilata montaa sivua hyvää mutua mutta mittasin tossa oman:
Akselin keskeltä 310mm lokarinkaareen mahtuu 670mm halkaisijan rengas:
Laipasta iskarintolppaan 180mm
Laipasta lokarin sisäreunaan 100mm, skidisti taitettu
Ylläoleva mittanauhalla mitattua toki, mutta 10" vanne sopinee et 20-40 riippuen kumista.
Leave a comment:
-
Tilasin uudet kumit: 255/40r17. Vielä en oo niitä saanu, mut luulenpa että noilla asia kyl korjaantuu. Omaa hölmöyttä vissiin piti munkit tilata rinkelin sijasta :think
Halkaisija tipahtaa jonkun verran, ehkä juuri ratkaisevasti. Nyt vaan ne munkit huutelee autotallista käytön puutetta.
Leave a comment:
-
mittailin E34:seen tarkoitettuja 10"x 17" vanteita , ET 20
vanteen ulkoleveys 280mm (tuumissa 11,02)
vanteen sisäpuolen reunasta keskiöön 158mm
(eli ulkomittojen mukaan ET olisi 18 , mutta vanteen ulkoreuna on 4mm paksumpi ja ET:ksi tulee 20)
noilla tiedoilla osannee jo laskea 10" -vanteen ET:n , jos sitä ei vanteesta löydy?
Leave a comment:
-
Mulla alla 245/40/17 ja takana 255/40/17 Madallus -35mm joka puolelta. Takarenkaissa jos oikein muistan niin ET10, ja hyvin ne pyöri, eikä osu kaareihin..
Leave a comment:
-
Originally posted by Supra^ View PostItsellä 255/35/18, ET15, ja menee just ja just kaaren sisälle. Spacerin ohentaminen ois mun mielestä helpoin tossa tapauksessa.
Edittiä: Ehkä se kumi on sittenkin järkevämpi vaihtaa vaikka 245/40/17, helpommalla pääsee.
Leave a comment:
-
Itsellä 255/35/18, ET15, ja menee just ja just kaaren sisälle. Spacerin ohentaminen ois mun mielestä helpoin tossa tapauksessa.
Edittiä: Ehkä se kumi on sittenkin järkevämpi vaihtaa vaikka 245/40/17, helpommalla pääsee.
Leave a comment:
-
juu, sinne ottaa melko hyvästi iskariin hankuuta. toi spaceri on noin 25mm paksu. ois tietty varaa hieman sorvata. kokeilin että n. sormen paksuus jäi rakoa kumin ja tolopan välliin.
Leave a comment:
-
Originally posted by pietu0ne View Postnäinköhän sitä joutuu vaihtaa sit ton renkaan 255/40, hemmetti. ostakee hyvät uudet renkaat
Leave a comment:
-
näinköhän sitä joutuu vaihtaa sit ton renkaan 255/40, hemmetti. ostakee hyvät uudet renkaat
Leave a comment:
Leave a comment: