E34 535iA -90 AFM:n säätö

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • superb
    replied
    Originally posted by Kele View Post
    Nythän menee hankalaks.. Ootko kattonu venttiilien säädöt? Jos ok, ni sitten ohivuotomittaus.
    Venttiilit säädetty 3000km sitten. Nokka ei ole kulunut. Puristukset ja ohivuoto mitattu myös tuolloin.

    Leave a comment:


  • Kele
    replied
    Nythän menee hankalaks.. Ootko kattonu venttiilien säädöt? Jos ok, ni sitten ohivuotomittaus.

    Leave a comment:


  • superb
    replied
    Originally posted by Kele View Post
    Itelle serkku vaihto (vasen käsi paketissa) eilen dme:n lämpötila-anturin, ni loppu liikarikastus. Tuo kone mulla vähän vieras, mutta jos siinä on ko. anturi, niin lämpimästi suosittelen vaihtamaan, mulla makso vähän yli kympin.
    Koneesta on uusittu kaikki mahdolliset anturit afm:n lukuunottamatta.
    Last edited by superb; 07-09-2008, 22:12. Reason: typoja, korjausta

    Leave a comment:


  • Kele
    replied
    Itelle serkku vaihto (vasen käsi paketissa) eilen dme:n lämpötila-anturin, ni loppu liikarikastus. Tuo kone mulla vähän vieras, mutta jos siinä on ko. anturi, niin lämpimästi suosittelen vaihtamaan, mulla makso vähän yli kympin.

    Leave a comment:


  • superb
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Imuvuotoa?
    Imuvuotoja etsitty moneen kertaan ilman tuloksia. Käy kylmänä liian rikkaalla.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by superb View Post
    Ainoa ongelma tuossa on koneen huono käynti kylmänä ennen lambdan mukaan tuloa. :think Onkohan tuohon mitään vippaskonstia?
    Imuvuotoa?

    Leave a comment:


  • Kele
    replied
    M40:stä siirsin joskus kuusikin napsua löysemmälle oli jotain 300tkm ajettu. Merkkaa vaan orggispaikan siihen kiekkoon, ni voi kokeilla mitä vaan.

    Leave a comment:


  • superb
    replied
    Nyt olis löydetty optimaaliset säädöt kulun/kulutuksen suhteen. Kiekkoa originaalista kolme napsua löysemmälle ja ilmaruuvia 4 kierrosta auki. Ainoa ongelma tuossa on koneen huono käynti kylmänä ennen lambdan mukaan tuloa. :think Onkohan tuohon mitään vippaskonstia?

    Leave a comment:


  • jani73
    replied
    Ennenvanhaanhan lyijy värjäsi jopa pakoputken pään rusehtavaksi, mutta eipä noissa fuileissa enää lyijyä ole, eikä sen puoleen tarvi käyttää mitään venttiilinsuoja-ainettakaan.

    Leave a comment:


  • Kele
    replied
    Joo, nää "nykyajan", hallituksen salaisia aineosia sisältävät bensat valkaisevat tulpan kuin tulpan

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by jani73 View Post
    Pitäneekö tuo vielä tämän päivän lyijyttömillä bensoilla paikkaansa?
    Nykypäivän

    Leave a comment:


  • jani73
    replied
    Originally posted by Kele View Post
    Kahvinruskea on optimaalisen palamisen tulos.
    Pitäneekö tuo vielä nykypäivän lyijyttömillä bensoilla paikkaansa?
    Last edited by jani73; 07-09-2008, 10:30. Reason: Kiälioppivirhe :)

    Leave a comment:


  • Kele
    replied
    Kahvinruskea on optimaalisen palamisen tulos.

    Leave a comment:


  • Eki90
    replied
    minkälaisessa karstassa sytytystulpan kären tulee olla että seos on paras mahollinen. itellä ne on valkosessa karstassa ja voiko tämä vaikuttaa siihen että kone humppaa kylmällä ja nykii lievästi kiihyttäessä

    Leave a comment:


  • superb
    replied
    Originally posted by Leka View Post
    Ja säätöohjeita tässä.
    Kiitokset, täytyykin kokeilla tuon ohjeen mukaan.

    Leave a comment:

Working...
X