Originally posted by Kele
View Post
E34 535iA -90 AFM:n säätö
Collapse
X
-
Venttiilit säädetty 3000km sitten. Nokka ei ole kulunut. Puristukset ja ohivuoto mitattu myös tuolloin.
-
Nythän menee hankalaks.. Ootko kattonu venttiilien säädöt? Jos ok, ni sitten ohivuotomittaus.
Leave a comment:
-
Koneesta on uusittu kaikki mahdolliset anturit afm:n lukuunottamatta.Originally posted by Kele View PostItelle serkku vaihto (vasen käsi paketissa) eilen dme:n lämpötila-anturin, ni loppu liikarikastus. Tuo kone mulla vähän vieras, mutta jos siinä on ko. anturi, niin lämpimästi suosittelen vaihtamaan, mulla makso vähän yli kympin.
Leave a comment:
-
Itelle serkku vaihto (vasen käsi paketissa) eilen dme:n lämpötila-anturin, ni loppu liikarikastus. Tuo kone mulla vähän vieras, mutta jos siinä on ko. anturi, niin lämpimästi suosittelen vaihtamaan, mulla makso vähän yli kympin.
Leave a comment:
-
Imuvuotoa?Originally posted by superb View PostAinoa ongelma tuossa on koneen huono käynti kylmänä ennen lambdan mukaan tuloa. :think Onkohan tuohon mitään vippaskonstia?
Leave a comment:
-
M40:stä siirsin joskus kuusikin napsua löysemmälle oli jotain 300tkm ajettu. Merkkaa vaan orggispaikan siihen kiekkoon, ni voi kokeilla mitä vaan.
Leave a comment:
-
Nyt olis löydetty optimaaliset säädöt kulun/kulutuksen suhteen. Kiekkoa originaalista kolme napsua löysemmälle ja ilmaruuvia 4 kierrosta auki. Ainoa ongelma tuossa on koneen huono käynti kylmänä ennen lambdan mukaan tuloa. :think Onkohan tuohon mitään vippaskonstia?
Leave a comment:
-
Ennenvanhaanhan lyijy värjäsi jopa pakoputken pään rusehtavaksi, mutta eipä noissa fuileissa enää lyijyä ole, eikä sen puoleen tarvi käyttää mitään venttiilinsuoja-ainettakaan.
Leave a comment:
-
Joo, nää "nykyajan", hallituksen salaisia aineosia sisältävät bensat valkaisevat tulpan kuin tulpan
Leave a comment:
-
NykypäivänOriginally posted by jani73 View PostPitäneekö tuo vielä tämän päivän lyijyttömillä bensoilla paikkaansa?
Leave a comment:
-
minkälaisessa karstassa sytytystulpan kären tulee olla että seos on paras mahollinen. itellä ne on valkosessa karstassa ja voiko tämä vaikuttaa siihen että kone humppaa kylmällä ja nykii lievästi kiihyttäessä
Leave a comment:
Leave a comment: