Käsittääkseni nopeudenmukaansäätyvä ohjaus on lisävaruste ja kulkee ilmeisesti nimellä servotronic ja kyseinen sulake ainakin mun ämpäristä löytyy ja on ehjä. Joo olen kuullut että pitäis toimia atf öljylläkin mut nyt on ainakin laitettu oikeet öljyt aikapaljon "vesikkäämpää" kuin atf.
eipä sillä värillä niin ole merkitystä, mutta jos autossa on peräntasonsäätö niin siihen tarvii eri nesteet kuin perus ATF. Korkissa lukee mitä sinne voi laittaa. Tunnistaa myös siitä että säiliö on peräntasonsäädöllisessä reilusti isompi. Eipä näis e34 kipoissa taida olla nopeudenmukaan säätyvää ohjausta.
Auton hommasin tossa syksyllä ja ohjaus oli valmiiksi jäykkä. Itsekin olen vähän miettinyt nopeudenmukaan säätyvää systeemiä mut en ole varma onko täs ämpärissä sellaista eli mistä sen huomaa ja mten sitä pääsis tutkimaan? :think Alkujaan oli myös väärät öljyt(punaiset) mutta ne on vaihdettu moottoriöljyn vaihdon yhteydessä vihreisiin. tämätoimenpide ei kuitenkaan juurikaan auttanut.(tosin taas on öljy suht punaista,ei tainnut vaihdon yhteydessä tulla perän korkeussäätösysteemistä vanhat öljyt ulos vaan on pikkhiljaa sekottunut)
Elikkä kyseessä -93 525 touring. Ohjaus on tosi jäykkä vähän niinkuin autoissa ilman tehostinta. Pumppu ei pidä mitään ääniä ja säiliötäynnä oilii. Mistä kannattaa vikaa lähteä etsimään . muuten ohjaus toimii loogisesti palautusta myöten.:think
Neuvoja kaivataan edelleen.....
Leave a comment: