E34 540ia kone tärisee joutokäynnillä

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oippi1
    replied
    epäilen että omasta on boxia ronkittu kun ei jää mistään vikakoodeja , ei ees merkkiliikkeen testerillä oo ikinä löytyny koodin koodia !!!???

    Leave a comment:


  • Radon
    replied
    Itsellä antoi vikakoodia nakutusanturista mutta ei vaihto silti tärinää poistanut, en ole vaihdon jälkeen koodeja katsonut että onko koodit hävinneet.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Jotain uutta tosiaan löytyny M60: osalta... eipä olisi uskonut

    Eipä niistä ehkä koodia tule jos eivät ole täysin hajalla, ihan suht järkevältä kuulostaa että uusilla on tilanne muuttunu paremmaksi. Toisaalta huolestuttavaa jos on "päästänyt" nakuttamaan eikä tullu vikakoodia

    Koodin näkyvyys/tarkkuus riippuu millä interfacella sitä inpaa käyttää.

    Leave a comment:


  • oippi1
    replied
    ei tullu ennä kokeiltua kun olin niin liekeissä kun alko toimia

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Hmm, aika jännä, on myös halki ne ja oon ihmetelly kovin pientä sytkäennakkoa tyhjäkäynnillä :think Kuitenkaan nakutuksesta ei tule koodia ja knock_retard ei ole purkin mukaan aktiivisena, mutta tuohon ei voi 100% luottaa.

    Mitä tapahtuu jos irroitat nakuanturit? Alkaako tärinä uudestaan? Kokeilitko vaikuttaako liittimen irroitus vanhoilla antureilla.

    Tiedä vaikka tästä selviäisi jotain uutta M6x sielunelämästä.

    Leave a comment:


  • oippi1
    replied
    vika löyty kun irrotin imusarjan kaikista neljästä nakutuksen tunnistimesta kuoret halki , jolloin kosteus pääsee keloille ja rupeevat vittuilee.

    vaihdoin uudet eikä täristä enää ja kuulstaa taas siltä kun pitääkin !!!

    Leave a comment:


  • oippi1
    replied
    oon kattonu putken , mut se ihmetyttä kun ei oo vieläkään koodeja vaikka edellisen merkkiliikkeessä tehdyn vikakoodejen luvun jälkeen oon nyppiny kaikista mahdollisista paikoista piuhat irti . käytin uudelleen koodien luvussa eikä mistään ollu jääny koodia !?

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Noissa ei kannattais käyttää kun orkkistyypin tulppia, tuskinpa se nyt tollasia tekis mutta tietää sitten ens kerralla kun vaihtaa.

    Tarvikemaffit toimii kovin vaihtelevalla menestyksellä, kun sellaisen nyt ilmeisesti hommasit. Toiminta kuitenkin muuttui maf:n vaihdolla piuhaa nyppiessä, joten jos se on tarvike, kokeile ehjällä orkkiksella. Kai olet irroittanut maf -> kaasuläppä-putken ja käynyt sen läpi?

    edit: Koodeja ei välttämättä tule, ja etenkään ne ei näy läheskään kaikilla lukijoilla. Omasta näkyy kaikki koodit vain firman testerillä, kun taas inpalla/carsoftilla näkyy vain tietyt. Mystinen kapine.

    Leave a comment:


  • oippi1
    replied
    -bossin 4 kärkiset nallit
    -en oo kokeillu akunkengän irrotusta .
    -aattelin huomen irrottaa imusarjan ja kattoo tiivisteet , vaik ei pilotilla kokeillessa tuntunukkaan vuotavan.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by oippi1 View Post
    -ei vaikutusta vaikka ottaa lamdoilta piuhat irti
    -pytty kerrallaan nypitty puolilta piuhat irti , jokaisesta tippuu kiekat
    -maf:ista ollu pihat irti



    EI vieläkään vikakoodeja , luulis noista jäävän !!??
    olisko ohjain boxi vika , tai edellinen omistaja (saksalainen nahkapöksy) on ronkkinu boxia , kun ei tule niitä v.tun koodeja!
    mikkä tulpat sulla on ? Entäs lamban mukaumien nollaus ottamalla akun irti joksikin aikaa ?

    Leave a comment:


  • oippi1
    replied
    -ei vaikutusta vaikka ottaa lamdoilta piuhat irti
    -pytty kerrallaan nypitty puolilta piuhat irti , jokaisesta tippuu kiekat
    -maf:ista ollu pihat irti



    EI vieläkään vikakoodeja , luulis noista jäävän !!??
    olisko ohjain boxi vika , tai edellinen omistaja (saksalainen nahkapöksy) on ronkkinu boxia , kun ei tule niitä v.tun koodeja!

    Leave a comment:


  • Salakka
    replied
    suuttimet

    JOS epäilet suuttimia lataa purkki jotain ruiskupuhdistusainetta pieneen määrään bensaa...
    Ei mitään purkin ohjearvoja vaan purkki/10 litraa.

    Pari härveliä saanut moisen shokkikäsittelyn ja avot... ei nykinyki enää...
    Last edited by Salakka; 17-02-2010, 08:38.

    Leave a comment:


  • superb
    replied
    Maffin vaihdon jälkeen pitäis vissii vikakoodit nollata.. ainakin uudemmissa on näin.

    Leave a comment:


  • oippi1
    replied
    maf:i vaihdettu ei auttanu paskan vertaa , paitsi et nyt kun siit ottaa piuhan irti tyhjäkäynti pomppaa hetkeks tonniin .

    Voisko olla vikaa suuttimissa ???

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by Radon View Post
    Tyhjäkäynninsäädintä kanssa hieman olen epäillyt, onko sen vaihdosta kenellekään ollut apua?
    joskus tuli putsattua ja olihan siellä hieman pinttynyttä likaa kertynyt. Ei tainnut olla paljoa vaikutusta.

    Kaikista eniten itsellä tyhjäkäynnin tärinään vaikutti moottorin tukikumien vaihto. Toiseksi imusarjan tiivisteet.

    ilmavuodoista puheenollen, voiko jarrutehostin tässä moottorissa aiheuttaa niitä ?

    Leave a comment:

Working...
X