E34 parkit päällä
Collapse
X
-
purkamoilta kyselet ja jos mielenkiintoa on niin koko lukkosarja niin käy sama avain
-
?
puolalle ei näyttäis menevän ylimääräisiä/ itse räpellettyjä johtoja. virtalukon pohja vois olla kova sana. onkohan ne kalliita?
Leave a comment:
-
mikä helvetti siinä on ettei voi sanoa edes minkä vuoden ja millä moottorilla se romu on kun tulee huuteleen apuja?Originally posted by pirree82 View PostEli ongelmana on et ilman avaimia kun laittaa parkit päälle niin tulee autoon kaikki virrat päälle jos olis nappi startti niin varmasti vois myös startata. auto myös ei sammu jos parkit on päällä :think eli voi ihan rauhassa ottaa avaimen pois ja laittaa avaimella ovet lukkoon ja auto käy kokoajan mut kun sammuttaa parkit niin auto sammuu. missä vika tänään purin autoa eikä mun silmiin osunu mitään ryöstö piuhoja mistään.... ELI MISSÄ VIKA TAI PITÄISKÖ SANOA OMINAISUUS?
Leave a comment:
-
E34 parkit päällä
Eli ongelmana on et ilman avaimia kun laittaa parkit päälle niin tulee autoon kaikki virrat päälle jos olis nappi startti niin varmasti vois myös startata. auto myös ei sammu jos parkit on päällä :think eli voi ihan rauhassa ottaa avaimen pois ja laittaa avaimella ovet lukkoon ja auto käy kokoajan mut kun sammuttaa parkit niin auto sammuu. missä vika tänään purin autoa eikä mun silmiin osunu mitään ryöstö piuhoja mistään.... ELI MISSÄ VIKA TAI PITÄISKÖ SANOA OMINAISUUS?Tags: None
Leave a comment: