Hei moi,
Oon tässä ihmetellyt outoa pauketta terävissä kuopissa takapäässä. Luulin että liittyi A) käsijarruun, koska toinen jousi oli palojen välistä katkennut (kitisi). Ei auttanut uuden jousen asennus. Samoin luulin, että olisi ollut tuo suojapelti niin hapero että olisi jotenkin ottanut itteensä. Sekään ei kyseessä ollut. Käteen jäi, kun vanteen läpi roplasin töiden jälkeen ihan vain tutkiakseni nopeasti, tollanen kumitatti. Mikä se mahtaa virallisesti olla? Englanniksi ilmeisesti Stopper(?) ja varaosanumero 33321095559. Kumtatissa merkit: bmw 33.32-1095 557 (NR/BR; V+S). Mitään fiksua en löytänyt, vaihdosta yms. yms. Osaako ketään valaista asiaa. A) kuinka "tärkeä" osa eli pitäskö heti vaihtaa / jo huolestua? Entä vaihtotyö itessään? Hankala, purkaa pitää ja paljon?
Niin, ja mikä tuon todellinen funktio tuolla on? Ilmeisesti liittyy iskunvaimennukseen, mutta minkä välillä? Mitä se vaimentaa tai niin ko?
Ilmeisesti osa nro. 23..
Oon tässä ihmetellyt outoa pauketta terävissä kuopissa takapäässä. Luulin että liittyi A) käsijarruun, koska toinen jousi oli palojen välistä katkennut (kitisi). Ei auttanut uuden jousen asennus. Samoin luulin, että olisi ollut tuo suojapelti niin hapero että olisi jotenkin ottanut itteensä. Sekään ei kyseessä ollut. Käteen jäi, kun vanteen läpi roplasin töiden jälkeen ihan vain tutkiakseni nopeasti, tollanen kumitatti. Mikä se mahtaa virallisesti olla? Englanniksi ilmeisesti Stopper(?) ja varaosanumero 33321095559. Kumtatissa merkit: bmw 33.32-1095 557 (NR/BR; V+S). Mitään fiksua en löytänyt, vaihdosta yms. yms. Osaako ketään valaista asiaa. A) kuinka "tärkeä" osa eli pitäskö heti vaihtaa / jo huolestua? Entä vaihtotyö itessään? Hankala, purkaa pitää ja paljon?
Niin, ja mikä tuon todellinen funktio tuolla on? Ilmeisesti liittyy iskunvaimennukseen, mutta minkä välillä? Mitä se vaimentaa tai niin ko?
Ilmeisesti osa nro. 23..