E39 bensa M52B28TU ja pakkanen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WarHead
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 774

    E39 bensa M52B28TU ja pakkanen

    Hii-o-hoi.
    Aikani seikkailtua foorumeilla en löytänyt vastausta, eli tässäpä tätä:

    Pakkasta ku läsähtelee reipas 2 kybää, auto on roikassa tuntikaupalla, täräytän koneen käyntiin, auto starttaa normaalisti lähtien käyntiin, mutta käynti on vajaa, eli ei oo kaikki 6 mukia mukana. Tämä tapahtumasarja viimeksi tänä aamuna; tehnyt sen viimeiset kuukaudet, ku pakkasta ollut yli 20 astetta, ehkä 3-4 kertaa tälle talvelle. Moottorilämmittimenä aina niin mahtava TEMRO, siis säteiliijä malliltaan.
    Hetken käytyään, moottorin merkkivalo tupsahtaa näyttöön, sammutan auton ja starttaan uudestaan, niin kaikki mukit mukana ja kolmanne tai neljännen startin jälkeen saammuu jo moottorivalokin, eli tilanne normalisoituu. Moottori vetää lämpimänä normaaliin tyyliin ku raivohärkä, eli voima pulaa ei ole...

    Tarkoitus mennä pikinmiten merkkikorjaamoon letkun nokkaan; sitä ootellessa, onko kellään ollut vastaavaa ja siihen mahdollista ratkaisua.
    Itellä tupsahtelee mieleen tulpat tahi sytkäpuolat, alipainevuodot tuskin kyseessä, sillä lämpimänä tai viileänä ei yllämainittua tapahdu (ei nykimistä tai muuta vastaavaa).
    E91 335iAT -08

    -Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Working...
X