Moro,
vielä kokeillaan näin oikein omassa threadissään tämän alunperin lie Kreuzotterin julkituoman vakionopeussäätimen rakentelua.
Siis ideahan oli, että e34 (ja e36) TDS-versioihin sai pienellä vaivalla rakenneltua ohjauksen autossa jo valmiina olevan sähköisen kaasupolkimen takia. Tällaisen rakentelin itsekin e34:een.
Mutta onko tuo sama viritys tehtävissä e39 525tds malliin? Tuota on kyselty monesti, vaan vastausta ei löydy. Ilmeisesti se plugi, mihin vekotin kytketään ei enää ole ainakaan samassa paikassa, mutta löytyykö jostain vielä ne kaksi kytkentäpistettä. Jostain pellin alta kenties, kuten e36:ssa?
Vaatiiko tämä jälkikäteen myös jotain uudelleenkoodausta elektroniikkaan - omassani ei ole minkäänlaista ajotietokonetta eli kuvittelisi menevän helpolla ?
kiitokset jo etukäteen,
ioni
vielä kokeillaan näin oikein omassa threadissään tämän alunperin lie Kreuzotterin julkituoman vakionopeussäätimen rakentelua.
Siis ideahan oli, että e34 (ja e36) TDS-versioihin sai pienellä vaivalla rakenneltua ohjauksen autossa jo valmiina olevan sähköisen kaasupolkimen takia. Tällaisen rakentelin itsekin e34:een.
Mutta onko tuo sama viritys tehtävissä e39 525tds malliin? Tuota on kyselty monesti, vaan vastausta ei löydy. Ilmeisesti se plugi, mihin vekotin kytketään ei enää ole ainakaan samassa paikassa, mutta löytyykö jostain vielä ne kaksi kytkentäpistettä. Jostain pellin alta kenties, kuten e36:ssa?
Vaatiiko tämä jälkikäteen myös jotain uudelleenkoodausta elektroniikkaan - omassani ei ole minkäänlaista ajotietokonetta eli kuvittelisi menevän helpolla ?
kiitokset jo etukäteen,
ioni