Autossani ilmeni keväällä koneen lämpenemistä ja käytyään kahdessa huoltoliikkeessä (ekassa laitettiin vesipumppu 200e ja tokassa visko 300e) diagnoosi oli että kannentiiviste on mennyt.
Merkkiliike otti auton reilu kuukausi sitten sisään ja tällä hetkellä tilanne on se että kansi irroitettiin ja plaanattiin sekä laitettiin takaisin ja kuulemma nyt ei kone enää lämpene mutta tuli uusi vika eli konetta "ahdistaa" kun se on normaalissa lämmössä eli ei käy enään kunnolla.
Mistä kyseinen ilmiö voi johtua ja onko normaalia että kun koneessa ei ole aikaisemmin ollut mitään käyntiongelmia niin kannentiivisteen vaihto siihen sellaisen aiheuttaa? Omasta mielestäni tuon rempan (tiivisteen vaihto 1700e + plaanaus 200e) pitäisi saada auto kuntoon eikä hajoittaa sitä lisää eli huollosta jo ilmoittelivat että edessä saattaa olla uusien osien ostoa ja itse en nyt oikein tuota sulata koska ainakaan koneistamon mukaan kannessa ei ollut mitään vikaa eli ei halkeamia tms eikä myöskään pitäisi olla kiero jos se kerran on nyt suoristettu?
Merkkiliike otti auton reilu kuukausi sitten sisään ja tällä hetkellä tilanne on se että kansi irroitettiin ja plaanattiin sekä laitettiin takaisin ja kuulemma nyt ei kone enää lämpene mutta tuli uusi vika eli konetta "ahdistaa" kun se on normaalissa lämmössä eli ei käy enään kunnolla.
Mistä kyseinen ilmiö voi johtua ja onko normaalia että kun koneessa ei ole aikaisemmin ollut mitään käyntiongelmia niin kannentiivisteen vaihto siihen sellaisen aiheuttaa? Omasta mielestäni tuon rempan (tiivisteen vaihto 1700e + plaanaus 200e) pitäisi saada auto kuntoon eikä hajoittaa sitä lisää eli huollosta jo ilmoittelivat että edessä saattaa olla uusien osien ostoa ja itse en nyt oikein tuota sulata koska ainakaan koneistamon mukaan kannessa ei ollut mitään vikaa eli ei halkeamia tms eikä myöskään pitäisi olla kiero jos se kerran on nyt suoristettu?