Tulipa tuossa purettua ICV irti ja puhdistettua se. Takaisin asennuksen aikaan sain heureka idean ja purin kuitenkin koko ICV:n palasiksi. (ajattelin jos paskaa on myös siellä sähkömoottorin puolella)
Ja sitten aiheeseen... Eli onko noilla sisuskalujen asennolla merkitystä toimivuuteen?? (irroitin ainoastaan moottoriosan, en läppää/magneetteja).
Paikalleen asennuksen jälkeen auto otti n.3000rpm kierrokset tyhjäkäynnillä ja kun käänsin sisuskalut 180 astetta, kierrokset on nyt n.650rpm.
Voiko tosiaan tuo muuttaa kierrosten määrää??? en ainakaan huomannut missään kohdistusmerkkejä tai mitään siihen viittaavaa. Jälkeenpäin ajattelin josko kuitenkin puhdistusaine paloi ja siitä johtui kierrosten suuruus, mutta nyt nuo kierrokset jää vähän liian alhaisiksikin.. eli ei ole enää sama kuin ennen puhdistusta..
Moottorina m52b28 TU
-Janne-
Ja sitten aiheeseen... Eli onko noilla sisuskalujen asennolla merkitystä toimivuuteen?? (irroitin ainoastaan moottoriosan, en läppää/magneetteja).
Paikalleen asennuksen jälkeen auto otti n.3000rpm kierrokset tyhjäkäynnillä ja kun käänsin sisuskalut 180 astetta, kierrokset on nyt n.650rpm.
Voiko tosiaan tuo muuttaa kierrosten määrää??? en ainakaan huomannut missään kohdistusmerkkejä tai mitään siihen viittaavaa. Jälkeenpäin ajattelin josko kuitenkin puhdistusaine paloi ja siitä johtui kierrosten suuruus, mutta nyt nuo kierrokset jää vähän liian alhaisiksikin.. eli ei ole enää sama kuin ennen puhdistusta..
Moottorina m52b28 TU
-Janne-