Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 ICV:n sisuksien asennon merkitys...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janne1974
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 405
    • Kuopio

    e39 ICV:n sisuksien asennon merkitys...

    Tulipa tuossa purettua ICV irti ja puhdistettua se. Takaisin asennuksen aikaan sain heureka idean ja purin kuitenkin koko ICV:n palasiksi. (ajattelin jos paskaa on myös siellä sähkömoottorin puolella)
    Ja sitten aiheeseen... Eli onko noilla sisuskalujen asennolla merkitystä toimivuuteen?? (irroitin ainoastaan moottoriosan, en läppää/magneetteja).
    Paikalleen asennuksen jälkeen auto otti n.3000rpm kierrokset tyhjäkäynnillä ja kun käänsin sisuskalut 180 astetta, kierrokset on nyt n.650rpm.
    Voiko tosiaan tuo muuttaa kierrosten määrää??? en ainakaan huomannut missään kohdistusmerkkejä tai mitään siihen viittaavaa. Jälkeenpäin ajattelin josko kuitenkin puhdistusaine paloi ja siitä johtui kierrosten suuruus, mutta nyt nuo kierrokset jää vähän liian alhaisiksikin.. eli ei ole enää sama kuin ennen puhdistusta..
    Moottorina m52b28 TU

    -Janne-
    -Janne-

    F10 535iX sedan -11
    ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
    ex. E39 528i touring -99
    ex. E36 325ia coupe -93
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎