Nopea kysymys:
Tunnistinta vaihdettaessa otsikon moottoriin, tuleeko tunnistimen "napsahtaa" paikalleen ennen kuusiokolopultin kiristämistä (kuten nokka-akselin tunnistimissa), vai ajaako kiristäminen saman asian, ts. tunnistin on kiristämisen jälkeen oikeassa asennossa/syvyydessä?
Itse tuossa ko. asian kanssa ihmettelen kun en saa tai ainakaan uskalla painaa muovista tunnistinta enempää sen jämäkästi paikalleen saamiseksi...
EDIT: itse itselleni vastaten. Ei varsinaisesti näköjään napsahda koloonsa, mutta edestakaisin nitkuttamalla/kiertämällä asettuu jämäkämmin paikalleen ja ilmeisen oikeaan syvyyteen. Check engine -valo katosi, eikä palaa enää suurillakaan kierroksilla.
Tunnistinta vaihdettaessa otsikon moottoriin, tuleeko tunnistimen "napsahtaa" paikalleen ennen kuusiokolopultin kiristämistä (kuten nokka-akselin tunnistimissa), vai ajaako kiristäminen saman asian, ts. tunnistin on kiristämisen jälkeen oikeassa asennossa/syvyydessä?
Itse tuossa ko. asian kanssa ihmettelen kun en saa tai ainakaan uskalla painaa muovista tunnistinta enempää sen jämäkästi paikalleen saamiseksi...
EDIT: itse itselleni vastaten. Ei varsinaisesti näköjään napsahda koloonsa, mutta edestakaisin nitkuttamalla/kiertämällä asettuu jämäkämmin paikalleen ja ilmeisen oikeaan syvyyteen. Check engine -valo katosi, eikä palaa enää suurillakaan kierroksilla.