Täällä vika sellainen että toi injectio fuel error tuli näyttöön kun kiihdytti 120 km/h ja auto sammu, sen jälkeen ei kylmänä eikä lämpimänä käymään.
Korkeapaine pumppu, siirto pumppu ja tankin pumppu vaihettu, suodatin vaihettu, eikä mitään, olisiko vika tossa jako tukin päässä olevassa anturissa, ainakin yks vikakoodi viitaa sinne fuel puolella.
vai jossain muualla?
Ainetta tulee suodatimelle, ja siitä eteenpäin, että olisko se siis tossa jako tukin paineen säädin anturissa tai nokka-akselin asentotunnistimessa?
E39 530d sammuu ajosta
Collapse
X
-
Vika korjattu
Joo elikkä vika oli korkepainepumpun paineen säätimessä Bosch 0 281 002 480
Toivottavasti auttaa muita ihmisiä jatkossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Malini View PostItsellä ihan sama ongelma, sammumisen kanssa. Kaikki suuttimet vaihettu. Korkeapainepumppu vaihduttu (käytettyy). Paineanturi vaihdettu. Itse nyt epäilen tota käytettyä korkeapainepumppua. Jollain kokemuksia?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Malini View PostAuto jää myös käymään pariksi sekunniksi, kun sen sammuttaa!? Mihin tuo vika mahtaisi viitata?
Leave a comment:
-
-
Jatkoa
Auto jää myös käymään pariksi sekunniksi, kun sen sammuttaa!? Mihin tuo vika mahtaisi viitata?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hannuli View PostHello, kirjoitellaanpa nyt tännekkin näistä murheista.Eli otsikon mukainen laite sammuu epäsäännöllisesti, mutta varmasti, ajosta kuin veitsellä leikaten.Aivan sama mikä kierrosalue, lämmin tai kylmä, veto päällä tai tasakaasu se sammuu aina jossain kohti.Ei lähde käyntiin vaihteella käynnistäen käyntiin mutta kun ottaa virrat pois ja starttaa niin käynnistyy välittömasti.Saattaa tehdä tuon 1-8 kertaa ihan peräkkäin ja välillä mennään 100km ilman mitään ongelmaa.Polttoainepumppu ( siis siellä kuskin satulan alla) vaihdettu, boxi testattu ( tosin oli pirun epäillyttävä paikka mihin se meni, tiedä sitten olivatko testanneet siitä mitään) ja pitäisi olla ihan iskussa.En tiedä voiko mitenkään liittyä tähän vikaan mutta radio mykistyy aina välillä (valo siinä virtanupin vieressä palaa ja näytössä näkyy kanava ) ja alkaa soitella taas ihan omiin nimiin.Nämä oireet eivät esiinny mitenkään käsi kädessä samaan aikaan.Akunnavat on kiillotettu moneen otteeseen, eli kontaktit ok.JA vielä tiedot:BMW 530d 11/98 135kw ajettu 180tkm.Jos jollain olisi vaan ollut samaa vaivaa niin kiitollisuudella ottaisin tietoja/veikkauksia vastaan.
Leave a comment:
-
-
Mutuilua, mutta kumpi asentotunnistin tässä vaihettiin. Eikös niitä kuitenkin ole kaksi? Imu ja pakopuolen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hannuli View PostJos taas spekuloisin hieman....Sain sellaisen vinkin että tyhjäkäynti (leerlaufregler) värkki saattaisi sammuttaa moottorin myös ajosta!? Mutta ei kai se voi aiheuttaa sitä että ei lähde vaihteella käyntiin vaan pitää sammuttaa virrat ja sitten lähtee taas moitteetta sekä vaihteella että starttaamalla käyntiin?Kertokaa mielipiteenne jotka tästä enemmä n ymmärtävät.Kiitos
Leave a comment:
-
-
Jos taas spekuloisin hieman....Sain sellaisen vinkin että tyhjäkäynti (leerlaufregler) värkki saattaisi sammuttaa moottorin myös ajosta!? Mutta ei kai se voi aiheuttaa sitä että ei lähde vaihteella käyntiin vaan pitää sammuttaa virrat ja sitten lähtee taas moitteetta sekä vaihteella että starttaamalla käyntiin?Kertokaa mielipiteenne jotka tästä enemmä n ymmärtävät.Kiitos
Leave a comment:
-
-
Hyvä homma, tuo tieto auttaa minuakin päättämään mitä annan autolle seuraavaksi tehdä.Josko se vika sittenkin olisi siinä pumpussa....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hannuli View PostEipä tainnut tulla kuntoon, vai =(....
Mulla menee hermoton punaisen kanssa, ken haluaa niin saa ostaa sen pois jos vaikka joku ( ja varmasti onkin ) olis viisaampi ton kanssa.Tuolla olis siitä vähän kuvia; http://graulin.kuvat.fi/kuvat/BMW+530d+-98+aj.181tkm/ Jos joku nyt syttyi ihan villina niin privaa vaan tulemaan, tai [email protected] Ja hauskaa juhannusta kaikille jotka vielä ovat hereillä ;=).
Leave a comment:
-
Leave a comment: