Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 530d ei käynnisty?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Santaniemi
    replied
    Originally posted by joni73 View Post
    Ne pitäis kyllä olla ok.
    Nostetaanpa tätäki kun sattuu olemaan samanlainen ongelma. Millä sait lopulta kuntoon?

    Leave a comment:


  • joni73
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    näköjään kun siirtopumppu vaihdettu, niin tutkippas polttoaineen syöttöön liittyvien releiden ja sulakkeiden toiminta. Mikäli pumpuille tulee tasainen virta, mutta pumput ei pyöri->vaihtoon.
    Ne pitäis kyllä olla ok.

    Leave a comment:


  • joni73
    replied
    Originally posted by Bmw Dreamer View Post
    Ja vuos sitte vasta vaihdettu siirtopumppu?

    Niinpä:think

    Leave a comment:


  • BreeZi
    replied
    Originally posted by joni73 View Post
    Taitaapi olla siirtopumppu, ei tuu suodattimelle saakka löpöö ei...
    Originally posted by Bmw Dreamer View Post
    Ja vuos sitte vasta vaihdettu siirtopumppu?
    näköjään kun siirtopumppu vaihdettu, niin tutkippas polttoaineen syöttöön liittyvien releiden ja sulakkeiden toiminta. Mikäli pumpuille tulee tasainen virta, mutta pumput ei pyöri->vaihtoon.

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Ja vuos sitte vasta vaihdettu siirtopumppu?

    Leave a comment:


  • joni73
    replied
    Eli oisko se nyt sit toi siirtopumppu vai..?

    Leave a comment:


  • joni73
    replied
    Tämmösiä vikakoodeja antoi:



    4704 Pre-supply pressure monitoring
    Error frequency : 40
    Logistic counter: 40
    Error occured 1. times at:
    Engine speed
    Air-temperature
    Einspritzmenge
    fuel pre-supply pressure
    Fehler aufgetreten bei
    Error occured 2. times at:
    Engine speed
    Air-temperature
    Einspritzmenge
    fuel pre-supply pressure
    Fehler aufgetreten bei
    Error occured 3. times at:
    Engine speed
    Air-temperature
    Einspritzmenge
    fuel pre-supply pressure
    Fehler aufgetreten bei
    0.00 1/min
    18.37 Grad C
    32.77 mm^3
    1.06 bar
    304890.00 km
    0.00 1/min
    39.53 Grad C
    25.60 mm^3
    0.85 bar
    352250.00 km
    0.00 1/min
    39.53 Grad C
    25.60 mm^3
    0.85 bar
    352250.00 km
    Error present
    Sporadic error
    Pre-supply press.below min.value for eng.start
    Errorcode: 12 60 28 28 FC 04 00 57 40 42 77 19 04 00 76 32
    35 89 99 04 00 76 32 35 89
    -------------------------------------------------------------
    2550 Rail pressure control at start
    Error frequency : 38
    Logistic counter: 35
    Error occured 1. times at:
    Engine speed
    fuel pre-supply pressure
    Einspritzmenge
    RPC rail pressure
    Fehler aufgetreten bei
    Error occured 2. times at:
    Engine speed
    fuel pre-supply pressure
    Einspritzmenge
    RPC rail pressure
    Fehler aufgetreten bei
    Error occured 3. times at:
    Engine speed
    fuel pre-supply pressure
    Einspritzmenge
    RPC rail pressure
    Fehler aufgetreten bei
    Error not present
    Sporadic error
    Rail-pressure build up
    199.80 1/min
    3.52 bar
    32.26 mm^3
    120.48 bar
    304890.00 km
    174.83 1/min
    1.09 bar
    40.45 mm^3
    0.00 bar
    352250.00 km
    199.80 1/min
    1.10 bar
    39.94 mm^3
    6.02 bar
    352250.00 km
    Errorcode: 09 F6 23 26 F8 10 08 DC 3F 14 77 19 10 07 44 4F
    00 89 99 10 08 45 4E 01 89

    Error frequency : 251
    Logistic counter: 40
    Engine speed 824.18 1/min
    Coolant temperature 14.27 Grad C
    Einspritzmenge 11.78 mm^3
    RPC rail pressure 373.49 bar
    Fehler aufgetreten bei 304890.00 km
    Engine speed 0.00 1/min
    Coolant temperature -3.48 Grad C
    Einspritzmenge 50.18 mm^3
    RPC rail pressure 0.00 bar
    Fehler aufgetreten bei 352250.00 km
    Engine speed 0.00 1/min
    Coolant temperature -3.48 Grad C
    Einspritzmenge 50.18 mm^3
    RPC rail pressure 0.00 bar
    Fehler aufgetreten bei 352250.00 km
    Error present
    Sporadic error
    Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay
    Errorcode: 35 05 28 FB FC 80 21 51 17 3E 77 19 80 00 37 62
    00 89 99 80 00 37 62 00 89
    ================================================== ===========
    -------------------------------------------------------------

    Leave a comment:


  • joni73
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    Itse kanssa kuivana laittanut, ja kaksi kertaa kakkosvirta päällä, niin hyvin on ilmaantunut. Kuitenkin pumppu pyörii minuutin kerrallaan.

    Nuo ilmakuplat kyllä minusta voisi olla siirtopumppukeissiäkin.
    Taitaapi olla siirtopumppu, ei tuu suodattimelle saakka löpöö ei...

    Leave a comment:


  • BreeZi
    replied
    Itse kanssa kuivana laittanut, ja kaksi kertaa kakkosvirta päällä, niin hyvin on ilmaantunut. Kuitenkin pumppu pyörii minuutin kerrallaan.

    Nuo ilmakuplat kyllä minusta voisi olla siirtopumppukeissiäkin.

    Leave a comment:


  • E.K.
    replied
    Originally posted by anteroro View Post
    kannattaahan se koittaa, ite laitoin kuivana myös ja hyvin ilmaantu yhellä kertaa.
    Itse myös kuivana laittanu ja ilmaantunut kerralla..

    Leave a comment:


  • anteroro
    replied
    Originally posted by joni73 View Post
    No pärkkele, määhä laitoin sen ihan kuivana vaan, täytyypä koittaa kaataa löpöö suotimeen...
    kannattaahan se koittaa, ite laitoin kuivana myös ja hyvin ilmaantu yhellä kertaa.

    Leave a comment:


  • joni73
    replied
    Niin ja jos ei menisi ihan off topic hommaksi niin itsellä kun vaihdoin tohon 99:iin pa suodattimen, löin sen kuivana paikalleen eikä lähtenyt ilmaamaan vaikka kuinka yritti, suodatin pois, täyteen dieseliä, takaisin paikalleen ja laakista käyntiin [/QUOTE]

    No pärkkele, määhä laitoin sen ihan kuivana vaan, täytyypä koittaa kaataa löpöö suotimeen...

    Leave a comment:


  • joni73
    replied
    Originally posted by thth77 View Post
    paljonko polttoainetta tankissa?

    50 litraa

    Leave a comment:


  • anteroro
    replied
    Originally posted by Soininen View Post
    Tarkottanetko että jos ostat esim AD varaosamaailmasta pumpun niin se tarvike? Ainakin täälläpäin myyvät kyseisessä firmassa siirtopumppuja boschin valmistamana ja tankin pumppuja vdo:na, muuta eroa ei kummassakaan ole alkuperäiseen nähden kun puuttuu bmw logo
    en tiedä mitä pumppuja siellä myydään. paikallisessa tarvikkeessa ois saanu jonku tarvikepumpun 90e ja pierburgin 230e. myyjä sanoi että yheksänkympin pumput on kestänyt huonoimmillaan pari kuukautta. ei ollut ainakaan valinnanvaikeutta sitte itellä :think

    Leave a comment:


  • Soininen
    replied
    Originally posted by anteroro View Post
    eikö ne ilmakuplat yleensä viittaa tankinpumppuun? jos oot tarvikepumpun vaihtanut niin se on luultavasti jo sökö.
    Tarkottanetko että jos ostat esim AD varaosamaailmasta pumpun niin se tarvike? Ainakin täälläpäin myyvät kyseisessä firmassa siirtopumppuja boschin valmistamana ja tankin pumppuja vdo:na, muuta eroa ei kummassakaan ole alkuperäiseen nähden kun puuttuu bmw logo

    Niin ja jos ei menisi ihan off topic hommaksi niin itsellä kun vaihdoin tohon 99:iin pa suodattimen, löin sen kuivana paikalleen eikä lähtenyt ilmaamaan vaikka kuinka yritti, suodatin pois, täyteen dieseliä, takaisin paikalleen ja laakista käyntiin
    Last edited by Soininen; 05-01-2013, 11:40.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎