Hei,
Kone tärisi ja konehuoneesta kuului vihellys.
Tälläiset pakoäänet:
1. ja 4. pytty kävi laihalla kun tietokoneella katsottiin.
Viime kesänä uusittu puolat, tulpat ja ruiskusuuttimet, eli niistä ei ollut kiinni.
Ruiskuteltu bräkleeniä imusarjan päällä olevaan huohottimen reikään josta päästää painetta ulos -> kierrokset nousi.
Tuossa N43 koneessa on virallisesti venttiilinkoppaan integroitu tuo huohotin, ja pitäisi virallisesti vaihtaa koko venttiilinkoppa.
Verkosta saa pelkkää huohottimen kumia (jää tehtäväksi enää aukaista huohottimen kansi esim kuumentamalla ja väkivaltaa käyttäen).
Valve cover membrane diaphragm for BMW N43 11127553626 repair kit
tai
Vanha kalvo oli tässä kunnossa:
Kone tärisi ja konehuoneesta kuului vihellys.
Tälläiset pakoäänet:
1. ja 4. pytty kävi laihalla kun tietokoneella katsottiin.
Viime kesänä uusittu puolat, tulpat ja ruiskusuuttimet, eli niistä ei ollut kiinni.
Ruiskuteltu bräkleeniä imusarjan päällä olevaan huohottimen reikään josta päästää painetta ulos -> kierrokset nousi.
Tuossa N43 koneessa on virallisesti venttiilinkoppaan integroitu tuo huohotin, ja pitäisi virallisesti vaihtaa koko venttiilinkoppa.
Verkosta saa pelkkää huohottimen kumia (jää tehtäväksi enää aukaista huohottimen kansi esim kuumentamalla ja väkivaltaa käyttäen).
Valve cover membrane diaphragm for BMW N43 11127553626 repair kit
tai
Vanha kalvo oli tässä kunnossa: