Originally posted by nappe74
View Post
F10/11 tyyppiviat
Collapse
X
-
Ei löytynyt omaa topicia takaisinkutsuille joten laitanpa tämän tänne...
Eli omassa sigun autossa löytyi takaisinkutsuun vaihdettavaksi ilmastoinnin kenno... itse en tätä löytänyt Trafin sivuilta joten kannattaa soittaa marmorille ja kysyä jos omaa samanlaisen auton !!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pertsa View PostOnko näissä facelift malleissa esiintynyt näitä tyyppivikoja samassa mittakaavassa, kun vanhemmissa. Alkaa ensimmäiset faceliftit oleen jo sen neljä vuotta vanhoja. Onko esim jakolaatikot ja vetarit samaa tavaraa, kun vanhemmissa? Onko jollakin tietoa tai kokemusta asiasta?
Leave a comment:
-
-
Onko näissä facelift malleissa esiintynyt näitä tyyppivikoja samassa mittakaavassa, kun vanhemmissa. Alkaa ensimmäiset faceliftit oleen jo sen neljä vuotta vanhoja. Onko esim jakolaatikot ja vetarit samaa tavaraa, kun vanhemmissa? Onko jollakin tietoa tai kokemusta asiasta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nachi View PostSukulaisellani jäi X3 kuluneella viikolla tienposkeen, kun EGR jumittui ja poltti imusarjaan reiän. Tuli kalliimpi remontti kaikkineen.
Kannattaa kyllä vilkuilla sitä EGR:n toimintaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostEpäilys että tässä tuore esimerkkitapaus, jossa moottoritila palanut.
Kannattaa kyllä vilkuilla sitä EGR:n toimintaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKun nämä F-koppaiset rupeaa ikääntymään niin tyyppivikojakin on ilmennyt,seuraavia on tullut vastaan. Koskee vain dieseleitä jos toisin ei mainita.
-EGR venttiilin jumiutumisia. Saa myös erikseen. Auki jumiessaan riskinä reiän palaminen imusarjaan ja pahimmillaan riski että palaa koko auto.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Patd View PostOnkos näissä ihan uusimmissakin ( 2014-2015>) 2 litraisissa dieseleissä vielä jakopää ongelmia? tietysti vaikea sanoa kun vähästi paljon ajettuja, mutta onko jollain parempaa tietoa?
Sitä on tässä vaiheessa vaikea sanoa, kuinka suuri ongelma tulee olemaan, vai tuleeko ylipäätään. Toivottavasti ei ainakaan ihan N47-tasoinen, kunhan kilsoja kertyy.
Leave a comment:
-
-
Onkos näissä ihan uusimmissakin ( 2014-2015>) 2 litraisissa dieseleissä vielä jakopää ongelmia? tietysti vaikea sanoa kun vähästi paljon ajettuja, mutta onko jollain parempaa tietoa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostNiitä tandem-pumppuja on vissiin jonkun verran mennyt. Itselläkin pamahti F01:stä alle 100 tkm ajettuna. Parin-kolmen tontun remontti. EDC-iskarit taitaa olla suht kestäviä.
Menee onneksi myyjän piikkiin...ja sitten aletaan selvittelemään muita juttuja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gräns View PostEdelleen tuollainen mieto sivuääni. Aluksi laitoin kuluneiden nastarenkaiden piikkiin, mutta nyt on uudet nastat alla ja sama outo taustaulina(voimakkain noin 80-90km/h vauhdissa). Autoon on kuskipuolen laakeri vaihdettu noin 20-25tkm sitten, edellisen omistajan toimesta. Klappia ei tunnu ja värinää jouseen ei tule, voiko olla niin huonolaatuinen laakeri että pitää vain ääntä ? Mitenkä tuon pystyisi selvittää, että ei tule turhaan vaihdettua ehjää osaa ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gräns View PostRenkaat vaihdettu ja suurin ääni katosi. Tuo metallinen pieni vibra kuitenkin jäi, resonoi mittarinäyttöön. Voiko jarrulevy tuon aiheuttaa? Ei täristä polkimeen, voiko olla alkava laakerivaurio? Ääni tulisi tunteen perusteella kuskin puolen eturenkaasta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: