poissa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 735 käy epätasaisesti
Collapse
X
-
Originally posted by hoputi View PostOlen pahoillani huonosta huumorintajustani,se on osa luennettani.Sorry.
Palaisin kuitenkin itse olennaiseen,eli koslassani on joku astma ja kaipaan
apua.Vika ei vaikuta käyttöön,mutta on kurja kuunnella etenkin jonkun marketin pihallapemulla kun on tietty maine. Btw,Peto 2 ! Mitkä vanteesul on siin kuvas?Mulla bbs kennot,ei yhtään pahat,mutta.....
-
-
Originally posted by hoputi View Postse kissa ja vaari juttu ei ollu hyvä.Auto käy kylmänä tasasesti,mut lämpösenä tahti muuttuu epätasaseks.Massamitt.vaihdettu,se iso letku,säh.liittimet pesty,pienempien letkujen vuodot tutkittu. katastukses päästöt oli nollat.Mult alkaa ideat loppuu???
lamda lukema pitäis olla 1 ja jos se oli 0 ni lamda vaihtoon
korjaappa toi otsikko vaikka e32 735 käy huonosti
tai jotain vastaavaasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by hoputi View Postse kissa ja vaari juttu ei ollu hyvä.Auto käy kylmänä tasasesti,mut lämpösenä tahti muuttuu epätasaseks.Massamitt.vaihdettu,se iso letku,säh.liittimet pesty,pienempien letkujen vuodot tutkittu. katastukses päästöt oli nollat.Mult alkaa ideat loppuu???
edit: tonton ehtikin sitä jo ehdottaa..Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
paina tossa ylimmässä viestissäsi kaksi kertaa edit painiketta niin saat sen otsikon muutettuasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by hoputi View PostSanonta`päästöt nollat`tarkottaa laakista läpi katsastuksessa.Juuri näin mulle kävi maaliskuun alussa.Auto meni simona läpi,eikä katsastussetä rutissu mistään.
Sen paperinhan mä hukkasin koht,enkä muista niit numeroita.
Voiskos lambda mennä ilman enempiä oireita vajaassa 4 kk:ssa paskaks?I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
-
Muuta ensimmäisen postauksen otsikko tästä threadista
Onko huonon tyhjäkäynnin lisäksi muita oireita? Sellaista "puutumista" havaittavissa? Eli meinaa sammua risteyksissä(jos manuaali) tai muuten laiskemman oloinen(jos automaatti). Viekä bensaa enemmän?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment