Moro
Uusi täällä ja eka biimeri meikäläisellä e65 n62 koneella. Autoon oon vaihtanu venttiilivarren -, venttiilikopan -, imusarjan -, vuotavan laturimen jalan tiivisteen, tulpat, huohotin putket, letkut kaikki chekattu, termostaatti, kardaanin kaikki kilkeet ja käyny tasapainotuksessa, jakoketjun ohjurit ja kiristimet. kaikki edellä mainitut on khyl ollu tarpeen ja ajettavuus aivan mielettömän lepposaa. Lämpimänä auto kulkee sutjakkaasti mut kylmänä kun kierosten rajotin valo palaa numeroiden ala puolella ni pientä pätkimistä tuntuu pienellä pinta kaasulla isolla vaihteella vedätessä mutta kun kierosten rajotin sammuu ja kone lämmin niin ei mitää murheita. osaisiko joku kertoo mistä lähtis kahtelee et sais viel tuon kylmällä koneella ajetessa pienen nykimisen pois? korjaamotason diagnostiikalla oon chekannu koodit mut ei anna mitää.. arvojen luku on vie hakusessa mut ei niissäkään mitää ihmeellistä taida olla ehkä. Nokat on ajotettu n62 omalla työkalulla
Uusi täällä ja eka biimeri meikäläisellä e65 n62 koneella. Autoon oon vaihtanu venttiilivarren -, venttiilikopan -, imusarjan -, vuotavan laturimen jalan tiivisteen, tulpat, huohotin putket, letkut kaikki chekattu, termostaatti, kardaanin kaikki kilkeet ja käyny tasapainotuksessa, jakoketjun ohjurit ja kiristimet. kaikki edellä mainitut on khyl ollu tarpeen ja ajettavuus aivan mielettömän lepposaa. Lämpimänä auto kulkee sutjakkaasti mut kylmänä kun kierosten rajotin valo palaa numeroiden ala puolella ni pientä pätkimistä tuntuu pienellä pinta kaasulla isolla vaihteella vedätessä mutta kun kierosten rajotin sammuu ja kone lämmin niin ei mitää murheita. osaisiko joku kertoo mistä lähtis kahtelee et sais viel tuon kylmällä koneella ajetessa pienen nykimisen pois? korjaamotason diagnostiikalla oon chekannu koodit mut ei anna mitää.. arvojen luku on vie hakusessa mut ei niissäkään mitää ihmeellistä taida olla ehkä. Nokat on ajotettu n62 omalla työkalulla