Originally posted by sl350
View Post
Lahti Classic Motor Show meetup 4.5.2024
Collapse
X
-
Sunnuntaina puoliltapäivin parkkipaikalle pääsi hyvin. Tosin ainoastaan muutama paikka vapaana. Omani lisäksi eipä muita kaseja näkynyt. Renkaan potkijoita kyllä riitti.
-
Paikalla olin 11:30 - 15:00, kaks kasia näkyi joten ei turha reissu
Pitää suunnitella miittiä myöhemmälle ajankohdalle, heinä - elokuu akselille?
Leave a comment:
-
Olin paikalla, vähän klo10 jälkeen 30+ parkkipaikka täynnä, väkeä reilusti. Jouduttiin jättää auto lähellä olevaan parkkihalliin. Näyttely kierrettiin, hyvä näyttely. 30+parkkipaikalla näin yhden kasin. Miitti käy.Originally posted by mige95 View PostOliko kaseja paikalla ? Itselläni oli tentti päivä niin jäi välistä koko tapahtuma... Pidettäisikö kesällä/syksyllä kasi miitti ?
Leave a comment:
-
Oliko kaseja paikalla ? Itselläni oli tentti päivä niin jäi välistä koko tapahtuma... Pidettäisikö kesällä/syksyllä kasi miitti ?
Leave a comment:
-
Talven jäljiltä kasista nesteet valui pikkuhiljaa pihalle = syyläri puhki. Jää vappuajelut ja classic car show välistä, mutta Lahtee tullaan kuitenkin
Leave a comment:
-
Majoitukset on nyt hankittu, enää tartteis saada kasi ulos tallista ja katsastettua
Leave a comment:
-
Sain aikoinaan myös oman 1990 vuosimallin E30 parkkiin vuonna 2018, joten eiköhän se riitä että mallin valmistus on alotettu +30 vuotta sitten. Rivissä alkaa näkyä varmaan myös E36 korimalleja.
Leave a comment:
-
Sen verran huutelen täältä taustalta, että ainakin viimevuonna sain tuon omani 9/93 valmistuneen E34:sen tuonne parkkiin. Tosin saavuttiin hieman myöhemmin pelipaikoille, jolloin selkeästi oli jo hätäisimmät poistuneet.Originally posted by mige95 View PostVoisin tulla, mun kasi ei vaan täytä tuota 30v ikäkriteeriä, se on 08/1994 valmistunut.Last edited by Kal.ju; 03-04-2024, 14:15.
Leave a comment:
-
Voisin tulla, mun kasi ei vaan täytä tuota 30v ikäkriteeriä, se on 08/1994 valmistunut.
Leave a comment:
-
Terve Niko, itse olen tulossa lauantaina, varasin majoituksen Vierumäeltä. Olisi toive että tavattaisi esim Lahden pohjois-puolella jollain huoltoasemalla josta jatkettaisi yhdessä kyseiselle messualueelle, mikä kellonaika ym. Pienen pieni säävaraus on tälle reissulle. Palataan...Originally posted by Flamen View PostArvon kasilaiset
Lahti Classic Motorshow järjestetään Lahdessa 4. -5.5.2024 Lahden Urheilu- ja Messukeskuksessa. BMW- ajoneuvojen merkkiedustus löytyy BTCF:fän osastolta B7.
Messukeskuksen pihan P30V alue on varattu 30- vuotiaille, tai sitä vanhemmille ajoneuvoille. Meidän E31-koriset alkaa olemaan jo sitä ikäluokkaa, että tuolle alueelle pääsee rekisteritodistusta näyttämällä.
https://classicmotorshow.fi/paikka-ja-pysakointi/
Ajatuksena oli järjestää kasimiitti tällä P30V alueella lauantaina 4.5.
Unelmatilanteessa saadaan kaksi kasia vierekkäin. Alue tosin täyttyy suhteellisen nopeasti, joten "kasien" pitäisi saapua yhtaikaa jotta päästäisiin vierekkäin napottamaan tälle harrasteparkkialueelle.
Itse ainakin saavun omalla kasilla paikalle, onko muita henkilöitä jotka jo nyt pystyvät jo nyt varmistamaan oman paikalle tulonsa lauantaina?
Tämä kasiparkki voi toimia kokoontumispaikkana kaikille kaseista kiinnostuneille.
Leave a comment:
-
Täällä hoituisi GM 2 konkkien vaihto, olisi tietenkin hyvä jos jollain olisi tietoa kuka homman hoitaisi Suomessa, näitä ongelmia on varmasti monella muullakin kasin omistajalla. Itsellä ei mitään hajua näistä sähkövioista.Originally posted by Laku View PostAvaan pelin omalta osaltani. Ilmoista riippuen koitan saada huhtikuussa Kasin koeajo-/katsastuskuntoon. Tuo akkuvuoto-ongelma on sellainen, että siihen tarvitsen ulkopuolista apua ja sitten katsastus. Muutenhan tuo on kutakuinkin ajokunnossa. Joka tapauksessa pahoin pelkään, että 4.5. tulee liian aikaisin minulle.
Csi ei tod.näköisesti tule liikkumaan tänä(kään) kesänä.
https://www.pusches.de/index.php/tei...uct/view/1/289
Leave a comment:
-
Avaan pelin omalta osaltani. Ilmoista riippuen koitan saada huhtikuussa Kasin koeajo-/katsastuskuntoon. Tuo akkuvuoto-ongelma on sellainen, että siihen tarvitsen ulkopuolista apua ja sitten katsastus. Muutenhan tuo on kutakuinkin ajokunnossa. Joka tapauksessa pahoin pelkään, että 4.5. tulee liian aikaisin minulle.
Csi ei tod.näköisesti tule liikkumaan tänä(kään) kesänä.
Leave a comment:
-
Lahti Classic Motor Show meetup 4.5.2024
Arvon kasilaiset
Lahti Classic Motorshow järjestetään Lahdessa 4. -5.5.2024 Lahden Urheilu- ja Messukeskuksessa. BMW- ajoneuvojen merkkiedustus löytyy BTCF:fän osastolta B7.
Messukeskuksen pihan P30V alue on varattu 30- vuotiaille, tai sitä vanhemmille ajoneuvoille. Meidän E31-koriset alkaa olemaan jo sitä ikäluokkaa, että tuolle alueelle pääsee rekisteritodistusta näyttämällä.
https://classicmotorshow.fi/paikka-ja-pysakointi/
Ajatuksena oli järjestää kasimiitti tällä P30V alueella lauantaina 4.5.
Unelmatilanteessa saadaan kaksi kasia vierekkäin. Alue tosin täyttyy suhteellisen nopeasti, joten "kasien" pitäisi saapua yhtaikaa jotta päästäisiin vierekkäin napottamaan tälle harrasteparkkialueelle.
Itse ainakin saavun omalla kasilla paikalle, onko muita henkilöitä jotka jo nyt pystyvät jo nyt varmistamaan oman paikalle tulonsa lauantaina?
Tämä kasiparkki voi toimia kokoontumispaikkana kaikille kaseista kiinnostuneille.Tags: None
Leave a comment: