850 lähtee "vajailla" käymään?
Collapse
X
-
Oletko lukenut vikakoodit? Onko koodia ilmamassamittarista tai asentotunnistimista?
Leave a comment:
-
Itselläni ongelma oli ilmamassamittarissa. Käytetty ei maksanut paljoa. Samaa mittaria on ilmeisesti myös e36 320, e34 520 (m50) jne...
Leave a comment:
-
Eikös sulla ollut pyörijätkin vaihdettu? Tiedä, onko niillä tähän merkitystä...
Leave a comment:
-
Minulle lyö sama tilanne päälle siloin tällöin kylmällä koneella. Aina kyllä kynistyy 12 pytlille mutta alle minuutin ajelulla sitten yht äk. puolet putoa pois ja menoa on suorastaan huikea. Loput pytyt tulee sitten yleensä alle minuutissa taas takaisin tai aina jos sitten käynistetään moottori uudestaan.
vaihdettu on
Sytytystulpat
Sytytysjohdot
Virranjakajan kannet
Imusarjan tiivisteet
Sähköiset kaasuläpät- EI
Katalysaattorit
Maffit- EI, mutta näkyisi tehomittauksella että käyrät heittelisis, mitä ne eivät tekee.
Puristukset kunnossa.
Eli miten ne kaasuläpät voisi testata?
Leave a comment:
-
Minun numero on 050 3555996/Aapo, olen muuten tulossa viikonlopuksi Hämeenlinnaan sattumalta, joten osat kulkee mukana jos haluat?
Leave a comment:
-
Joo on varmasti...Vaihdoin just tulpat pari viikkoo sitten niin kyllä kuskin puolen oli niin karstasia ja huonoja verrattuna repsikan puolelle ettei mitään järkee! Lähti paljon huonommin jopa irti kuskin puolelta tulpat,vissiin vähä "palanu" kiinni tai jotain,selkeesti kuskin puoli ei välillä rokkaa täysin.
Leave a comment:
-
Mulla oli taannoin vastaavan tyyppinen ongelma ja uus virranjakajan kansi motonetista ja toimi kuin uutena. Voi tietenkin olla eri vikakin, mutta joku varmaan toisen puolen sytkäjärjestelmässä kuitenkin...
Leave a comment:
-
Aapok: Voisin haluta kokeilla ja sen jälkeen tehdä puotia sun kanssa osista? Ajattelin juuri kannet/pyörijät vaihtaa ja sen jälkeen kokeilla puolat.. Pystysitkö laittaan vaikka puhelinnumeros niin soittelen sulle tai voit soittaa suoraan mulle 040-5784767 Toni
Leave a comment:
-
Joo m20b25 ja m70b50 on samat varaosanumerot noilla pyörijöillä ja kansilla (alkuperäisenä)Originally posted by Laku View PostVirranjakajankannet pitää olla M70 koneen omat. Schmiedmannilta saat Bremin alkuperäisosaa sopuhintaan
. Pyörijöitä saa vaikka Motonetista halvalla tai sitten Schmiidiltä.
Edit: Hidas ja ilmeisesti Aapok:lla oli parempaa tietoa.
Mulla muuten oli ongelmia noiden motonetin pyörijän kansien kanssa, kun ne "pohjasi" pyörijään ja hioivat jauhoksi kantta. Sitten tilattiin uuden Koivuselta, muistaakseni Kw sarja ja niiden kanssa ei toistaiseksi ole ollut ongelmaa.
Mulla on muuten hyllyssä käytettyä tavaraa, kuten pyörijöitä, kansia, puolia, jos haluat kokeille eka noilla sitä vian hakua. Uudet osat kun tuppaa maksamaan ja varsinkin jos vika ei niillä vielä edes korjaudu, kuten itselle on monesti käynyt.Last edited by aapok; 17-11-2010, 11:41.
Leave a comment:
-
Virranjakajankannet pitää olla M70 koneen omat. Schmiedmannilta saat Bremin alkuperäisosaa sopuhintaan
. Pyörijöitä saa vaikka Motonetista halvalla tai sitten Schmiidiltä.
Edit: Hidas ja ilmeisesti Aapok:lla oli parempaa tietoa.
Leave a comment:
-
Ne jakajan kannet ja pyörijät on täsmälleen samat osat esim m20b25 koneessa. Omaankin olen käynyt ihan motonetistä hakemassa ja hyvin toimii, myös tulpanjohdot mulla taitaa olla m30b35 koneeseen käyvät.
Leave a comment:
-
Käykö muuten noin virranjakajan kannet esim jostain kuutoskoneesta vai pitääkö olla ihan kyseisen auton "omat"? Entäs pyörijät? Yllättävän hintavat kun 130euroo/kpl.. En tiedä onko vika noissa mutta vois kokeilla! Nyt heittää jo ajonkin aikana vajaille pytyille,eilen viimeks kun tasasesti ajoi motarilla satasta niin yhtäkkiä tuli menosta vaikeaa,prkl.
Leave a comment:
Leave a comment: