Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z4 E85 DMTL ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• suppari
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    sieppari

Leave a comment:

• Laku
    replied
    sieppari

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Ihan turha ja vaaraton koodi. Mut kuten tossa bullit olikin jo sanonu... ja sieppari varmaa sen sukkelasti koodaa.
    Mulla oli kanssa sama koodi kun jenkki jb4 oli sisällä. Se kohdattiin vaan pois sieltä...muistaakseni vai oliko niin ettei siitä välitetty enää lainkaan. Polttoaine spesialisti jenkeistä sen vahvisti et ihan vaaraton ja turha koodi eu autoissa.

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by Gearman View Post
    Mulla on USA-speksien mukainen 2003 2.5i Z4. Auto sytyttää vikavalon ja syynä on DMTL. Otin moduulin irti ja pinnit on hapettuneet ihan paskaksi ja osa poikki asti.

DMTL testiähän ei ole euroopan malleissa.

Pystyisikö joku muuttamaan asetukset siten, että DMTL:stä ei tulisi vikakoodeja?

Tai pääsisikö tuosta eroon ajamalla sisään kaikki euro-mallin "ohjelmat"?

Kertokaa tietäjät tai jos ette itse tiedä niin kertokaa kuka voisi tietää...
    Terve! Ohjelmointi onnistuu meikäläisellä, soittele!

Leave a comment:

• Bullitt
    replied
    Moottorin ohjainlaite sitä vissiin ohjaa. Osaava kaveri varmaan saa ohjelmasta poistettua tuon hökötyksen ohjauksen ja siihen liittyvät koodit.

Leave a comment:

• Gearman
    started a topic Z4 E85 DMTL ongelma

Z4 E85 DMTL ongelma

Mulla on USA-speksien mukainen 2003 2.5i Z4. Auto sytyttää vikavalon ja syynä on DMTL. Otin moduulin irti ja pinnit on hapettuneet ihan paskaksi ja osa poikki asti.

DMTL testiähän ei ole euroopan malleissa.

Pystyisikö joku muuttamaan asetukset siten, että DMTL:stä ei tulisi vikakoodeja?

Tai pääsisikö tuosta eroon ajamalla sisään kaikki euro-mallin "ohjelmat"?

Kertokaa tietäjät tai jos ette itse tiedä niin kertokaa kuka voisi tietää...
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎