Ongelma alkoi kauko-ohjaimen satunnaisena temppuiluna (eli toimi vasta tosi lähellä/joltain puolelta autoa, sekä myös sisällä avaimen tunnistus toisinaan vaati avaimen "pesään", jotta käynnistyy). Comfort Access -auto siis. Lopulta kauko-ohjaus ei toiminut mitenkään ja avain pitää laittaa "virtalukkoon" joka kerta, jotta voi ajaa. Oikean takavalon alla oleva CA -moduli oli saanut vähän vettä jostain ja piirilevy näytti melko huonolta. Uusi ohjainlaite purkamolta ja liitintä puhdisteltu. Rheingold ei näytä mitään vikaa, INPAlla auton kaikki 10 (!?) antennia näyttävät jotain. Oven kahvojen kapasitiiviset anturit toimivat. Edelleenkään ei mitään reaktiota autossa kummallakaan avaimella. Eihän molempien avaimien akku voi samalla hetkellä kyykätä täysin? Mitäpä ihmettelisi seuraavaksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E89 kauko-ohjaus
Collapse
X
-
Ainakin helppo, halpa ja nopea tapa varmistaa, ettei avaimen patterissa ole mitään vikaa, on vaihtamalla se uuteen.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
-
-
No ei näytä toi hyvältä.
Perusmalleissa on avaimissa ladattava akku, mutta näissä CA-malleissa on aina avaimessa vaihdettava paristo.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
Comment