Announcement

Collapse
No announcement yet.

League 208/205 vanteista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kemo81
    replied
    Itsellä pyöri viime kesän alla 8x19 ja 10x19 leaguen 205 carbon.Ei mitään huonoa sanottavaa.Uutena ei mennyt painoja juuri mitään eikä mene vieläkään sen enempää.Jonkin verran ajelen hiekka teilläkin eikä lakat,maalit tms ole lohkeillut tms.Ei ole syntynyt naarmujakaan eikä hapettumaa kuten monissa muissa omistamissani vanteissa on käynyt(esim Dotz).
    Huuli ei ole alumiinia vaan rosteria!
    Itsekin arvuuttelin ensix tuon "hiilarin" pysyvyyttä ja ulkonäköä mutta kokemuksesta ja luonnossa näkemästä voin suositella.Ei tuo bronssikaan paha ollut livenä mutta ei sovi ihan joka värin alle pyöriin.Garbon kuvio ei erotu kuin läheltä katsottuna.Näyttää siis kiiltävältä mustalta.
    Itsellä ois tuollaset myynnissä jos jotai kiinnostaa.Saa tulla pyöritteleen pakettia livenä jos niikseenEi löydy virheitä n7-8tkm jälkeenkään

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by tabasco View Post
    No ei kai se valmistusmaa tuotteen laatua määrää? Jos prosessit ja laadunvalvonta on tikissään, niin hyvää kamaa sieltä Kiinastakin tulee. Ja periaatteessa voisi tulla jopa länsimaita parempaa, sillä laadun tekeminen Kiinassa ei maksa yhtä paljon kuin esimerkiksi Euroopassa.

kyllä se vaan määrää, jos suunnittelukin tulee sieltä. eri asia sitten länsimaiset tuotteet mitkä vaan valmistetaan kiinassa. jos nyt puhutaan ihan vaan vaikkapa auton varusteista, vanteet, alustat ym. niin Taiwanin tavara on HUOMATTAVASTI laadukkaampaa ja tyylikkäämpää mitä mannerkiinassa tehty. hintakin sitten toki eri. mitä halvempi tavara on, sitä halvemmalla se on tehty kaikin puolin. se vaan on outoa, miksi eivät yritä kiinassa paremmin kopioida edes tyylikästä muotoilua vanteissa...

Leave a comment:

• tabasco
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    kiinalaiset on niitä pahimpia ping pong vanteita ja kaikin puolin huonompilaatuisia.
    No ei kai se valmistusmaa tuotteen laatua määrää? Jos prosessit ja laadunvalvonta on tikissään, niin hyvää kamaa sieltä Kiinastakin tulee. Ja periaatteessa voisi tulla jopa länsimaita parempaa, sillä laadun tekeminen Kiinassa ei maksa yhtä paljon kuin esimerkiksi Euroopassa.

Leave a comment:

• janne320d
    replied
    täytyy valmistusmaa tsekata vanteista kunhan saapuvat mikäli niistä maininta löytyy!

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by janne320d View Post
    jos nyt kertoisitte mitä "laatuongelmia" noissa leagueissa nyt sitten on kun ne kerran on niin paskoja,tähän asiaan ei ole tullut tähänmennessä yhtään vastausta vaikka alinta laatua ovatkin?

onhan noita jo mainittu täälläkin. lakan irtoamisia, painoheittoja, huonoa alumiinia=menee kieroksi helposti ym.

näyttää kyllä siltä että osa niitten vanteista olisi valmistettu kiinassa ja osa taiwanissa, niin kuin DR:llä. kiinalaiset on niitä pahimpia ping pong vanteita ja kaikin puolin huonompilaatuisia. mullekin yritetty huomattavasti halvempia kiinan malleja tarjota, mutta eipä ole kiinnostanut. esim. 205 malli näyttääkin jo taiwanin mallilta ja niin kuin sanottu onhan se voinut parantua vuosien mittaa leaguenkin laatu, mutta paskoina vanteina ne on ainakin vuosien varrella maineensa saanut. tuskin sellanen maine syyttä tulee?

Leave a comment:

• janne320d
    replied
    jos nyt kertoisitte mitä "laatuongelmia" noissa leagueissa nyt sitten on kun ne kerran on niin paskoja,tähän asiaan ei ole tullut tähänmennessä yhtään vastausta vaikka alinta laatua ovatkin?

Leave a comment:

• tabasco
    replied
    kerro itse parempaa faktaa, jos niin suuri ammattilainen olet.
    En kyllä väittänytkään tietäväni. Kiinnosti vaan, että miten argumentoit sen mitä sanoit.

vai että league laatuvanne. heh, heh oikeen vitsin murjasit
    En tainnut näinkään sanoa.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by riuska View Post
    niinpä..
    eikö tässä ollut puhe juuri noista 205.. eipä sieltä mallistosta oikein mitään muuta siistiä vannetta ollut..

Plääh ei jaksa enää jauhaa..

mutta ei alle 500e/kpl laatu vannetta saa...

kyllä laatua saa, mutta ei ehkä mitään huippulaatua tai markkinoiden parasta. ei kai sen markkinoiden parasta tasoa tarvitse olla, että voi laadusta puhua. Sen verran on jo noista DR:n tehtaan malleista kokemuksia, että niistä voi jo sanoa että laatu on erittäin hyvää. minkäänlaisia laatuongelmia ei ole ollut. Vertinikin tehty aika isoksi laatubrändiksi ja niitä myydään ympäri maailmaa todella paljon, niin ei oikeen ole varaa myydä paskaa, kun ne on hinnoiteltukin kalliimman luokan vanteiksi. menis maine äkkiä huonolla tavaralla.

Leave a comment:

• riuska
    replied
    tää alkaa mennä jo aika naurettavaksi.

ja kyllä Darwin Racing on laadukkaampaa ja tyylikkäämpää tavaraa mitä League. se on fakta. luonnollisesti ei mikään BBS silti ja sitä en ole väittänytkään. joka muuta väittää ei tiedä asiasta ja tyylistä mitään.

minä puhun täällä omasta puolestani ja mielipiteistäni, enkä firman. Leaguen mallisto vaan on minun mielestä yleisesti ottaen jäätävää kuraa. tuo 205 mustana ja pronssisena on kyllä poikkeus.
    niinpä..
    eikö tässä ollut puhe juuri noista 205.. eipä sieltä mallistosta oikein mitään muuta siistiä vannetta ollut..

Plääh ei jaksa enää jauhaa..

mutta ei alle 500e/kpl laatu vannetta saa...

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by riuska View Post
    No ei ne sunkaan myymät vanteet ole mitää laatu vanteita..
    Meinasitko, että toisten merkien mollaamien edistää kauppaa??? tuskinpa..

Ei siinä mitään ostasin ite BBS LM:ät yli 1000e/kpl jos olisi kymmeniätuhansia ylimääräistä..

tää alkaa mennä jo aika naurettavaksi.

ja kyllä Darwin Racing on laadukkaampaa ja tyylikkäämpää tavaraa mitä League. se on fakta. luonnollisesti ei mikään BBS silti ja sitä en ole väittänytkään. joka muuta väittää ei tiedä asiasta ja tyylistä mitään.

minä puhun täällä omasta puolestani ja mielipiteistäni, enkä firman. Leaguen mallisto vaan on minun mielestä yleisesti ottaen jäätävää kuraa. tuo 205 mustana ja pronssisena on kyllä poikkeus.

Leave a comment:

• riuska
    replied
    kerro itse parempaa faktaa, jos niin suuri ammattilainen olet. vai että league laatuvanne. heh, heh oikeen vitsin murjasit tuo 205 on ainut järkevän näköinen leaguen vanne. pronssin värisellä keskiöllä tyylikäskin.

myönsin kyllä että leaguesta ei ole omakohtaisia kokemuksia, vaan sellaiset ostaneilta kuultua, niin kuin täälläkin on monet puhunut.
    No ei ne sunkaan myymät vanteet ole mitää laatu vanteita..
    Meinasitko, että toisten merkien mollaamien edistää kauppaa??? tuskinpa..

Ei siinä mitään ostasin ite BBS LM:ät yli 1000e/kpl jos olisi kymmeniätuhansia ylimääräistä..

Leave a comment:

• riuska
    replied
    Kyllä IMO noi 205 sopii jatkeisiin varsin hyvin..
    Maku asioista ei voi kiistellä, mutta väitellä voi

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by tabasco View Post
    Huh sentään. Kerro nyt jo, mihin nämä väitökset p*skasta laadusta perustuu, ja tiedätkö ko. vanteista ylipäätään mitään?

PS. Itselläni ei tuollaisia vanteita ole ollut eikä ole tulossakaan.

kerro itse parempaa faktaa, jos niin suuri ammattilainen olet. vai että league laatuvanne. heh, heh oikeen vitsin murjasit tuo 205 on ainut järkevän näköinen leaguen vanne. pronssin värisellä keskiöllä tyylikäskin.

myönsin kyllä että leaguesta ei ole omakohtaisia kokemuksia, vaan sellaiset ostaneilta kuultua, niin kuin täälläkin on monet puhunut.

Leave a comment:

• k3kvuori
    replied
    mun mielestä ei ole montaa mallia tuolla mitkä on edes jonkun näköisiä. mutta niin kuin sanottu makunsa kullakin. jotenkin halvan kiinalaisen pingpongin näköisiä.

kerrohan mitkä dotzin ja königin vanteet tulee samalta tehtaalta ja mistä on tieto peräisin? dotz ainakin mainostaa että niitten vanteet tehdään euroopassa.

edit: kaikkihan sen tietää kuinka kammottavia leaguen vanteet on, niin kukaan ei viitsi edes kommentoida. sun tyylitajusta kertoo kaikki nuo ex. autot ei vaan, mitä tuolla olen muita foorumeita seuraillut, niin yleisesti bmw harrastajilla on erilainen maku kuin muitten merkkien kuskeilla. toisilla foorumeilla ei tunnu olevan mitään muuta väliä kunhan vanteet on halvat ja kiiltävät. tyylitajua ei monesti ollenkaan. turha edes moniin merkkeihin yrittää kaupata jotain arvokasta tyylikkäämpää vannetta.
    juu siis ei tosiaan mitään varmaa tietoa että olis samasta tehtaasta mutta näin muistelisin joskus vuuosia sitten lukeneeni ja kuten itsekkin sanoit että dotsilla on samanmoinen vanne ni vois vaikka pitää paikkaansa.

no tyylitaju ja tyylitaju, ei bmw ole se ainoa oikea merkki vaan pitää kokeilla mistä pitää ja se on jokaisen oma asia.

tossa bmw harrastajien vannemaussa olen samaa mieltä, useaa foorumia seuranneena btcf:llä omistetaan ja arvostetaan laatuvanteita paljon enemmän kuin muuilla forumeilla, mikä toki on hyvä asia.

itse ostaisin kans mustat bbs:ät 19" jos lompakko ois piisannu, sitäkään en ymmärrä et ostetaan tonnin kahden ritsa ja laitetaan siihen kalliimmat vanteet kuin itse auto on, mutta kuten sanottu makunsa kullakin !

itse ostin omat paskat leagueni halvemmalla uutena kuin 1 kpl bbs maksaa.

ei herneitä

Leave a comment:

• Bmw Test Driver
    replied
    Tämä taitaa kuulua tänne?

Kuva veljen bemusta

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢