Announcement

Collapse
No announcement yet.

League 208/205 vanteista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tabasco
    replied
    Originally posted by bemu2000
    voisi sanoa lähes alinta laatuluokkaa mitä löytyy
    league valmistetaan kiinassa ja taiwanissa.
    kiinalaisen ja taiwanilaisen tavaran välillä on iso ero. nuo leaguet näyttää niin kiinalaiselta kuin vaan voi.
    laadusta ei myöskään voi puhua samana päivänä. hyvä jos sinä tiedät paremmin. aika monta kymmentä settiä on tuossa tullut käsissä pyöriteltyä leaguen vanteita en ikinä ottaisi myyntiin.
    league on ollut jo vuosia tunnettu huonosta laadustaan ja mauttomuudesta. mulla ei ole kyllä valitettavasti henkilökohtaisia kokemuksia paljoa noista, kun on ollut niin rumia, että ei ole kiinnostanut ostaa, tai saati sitten myydä. voihan olla että niittenkin laatu on parantunut. muuta kantaa en ota, jokaisella on makunsa.
    Huh sentään. Kerro nyt jo, mihin nämä väitökset p*skasta laadusta perustuu, ja tiedätkö ko. vanteista ylipäätään mitään?

PS. Itselläni ei tuollaisia vanteita ole ollut eikä ole tulossakaan.

Leave a comment:

• 2bar..ahhh
    replied
    leaguen vanteita pyöriteleenä jonkin verarn alle autoihin ja muutenkin hiplaillut niin ei tosiaankaan ole mitään huonointa kiinapaskaa ja laatu on tasaista heittojen suhteen.... yhtäkään vannesarjaa ei ole vielä tarvinnut hylätä sen takia että olisi tekovikoja.
    minun mielipide...

ja maku asioistahan ei voi kiistellä mut esim 205 ei ole pahemman näköinen...

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Kunhan omistaja on tyytyväinen.

Leave a comment:

• riuska
    replied
    kyllä toi 205 malli on omasta mielestänikin parhaamman näköinen.. ei siellä muita oikein mieleisiä leaguella olekkaa selvennykseksi..

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by janne320d View Post
    jos jollain tollaset on taikka nähnyt livenä niin kertokaahan onko toi lippi noissa rosteria vai jotain muuta?

no ei todellakaan ole rosteria. ihan vain alumiinia.

edit: huomasin tuossa mielenkiintoisen jutun. Dotz Roadster on täysin identtinen vanne. joko Dotz kusettaa vanteidensa alkuperän, tai sitten tuo League on vain kopio.
    Last edited by bemu2000; 18-03-2011, 12:07.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    kaikkia muita värejä ei ollut saatavilla kuin tuota carbonia tällä hetkellä,ja netistä en tilannut koska sain halvemmalla paikalliselta rengasliikkeeltä.tämä on kyllä totta että tuo on paremman näköinen,se on myönnettävä,toi hiilari lookki noissa itteä eniten epäilyttää mutta sittenhän sen näkee kun hollannista tavara on minulle saatu kiikutettua.
    juu ja bemu2000 vanteita ole katellut jo pidemmän aikaa,siis tätä H-188 (Vertini Savari) mutta sulla ei tuota 19" koossa ole ollut joten se oli unohdettava koska kesä lähestyy...

joo 19" 300-sarjalaisen ET:llä ei tullut paljoa vanteita. noita tummakromisia ja mustia vain.

Leave a comment:

• janne320d
    replied
    jos jollain tollaset on taikka nähnyt livenä niin kertokaahan onko toi lippi noissa rosteria vai jotain muuta?

Leave a comment:

• janne320d
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    tämä on ainut siedettävän näköinen malli. mun käsityksen mukaan tuo on Leagueksi silti tajuttoman kallis?

edit: vähän googlettelin noita, niin tämän pronssin olisi saanut selvästi halvemmalla ja näyttää jo ihan asialliselta jopa. ainakin selvästi hienompi mitä tuo hiilikuitu.

kaikkia muita värejä ei ollut saatavilla kuin tuota carbonia tällä hetkellä,ja netistä en tilannut koska sain halvemmalla paikalliselta rengasliikkeeltä.tämä on kyllä totta että tuo on paremman näköinen,se on myönnettävä,toi hiilari lookki noissa itteä eniten epäilyttää mutta sittenhän sen näkee kun hollannista tavara on minulle saatu kiikutettua.
    juu ja bemu2000 vanteita ole katellut jo pidemmän aikaa,siis tätä H-188 (Vertini Savari) mutta sulla ei tuota 19" koossa ole ollut joten se oli unohdettava koska kesä lähestyy...

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    tosiaan ,tuossa tuo tilaamani malli

tämä on ainut siedettävän näköinen malli. mun käsityksen mukaan tuo on Leagueksi silti tajuttoman kallis?

edit: vähän googlettelin noita, niin tämän pronssin olisi saanut selvästi halvemmalla ja näyttää jo ihan asialliselta jopa. ainakin selvästi hienompi mitä tuo hiilikuitu.

Last edited by bemu2000; 18-03-2011, 11:46.

Leave a comment:

• Bouma
    replied
    en ole mitään bbs/breyton tasoa odottanutkaan,toki noita vaihtoehtoja olisin halunnut mutta ei ole reilua 2000e ainakaan itsellä vanteisiin laittaa ja budjetti kun ei siihen riittänyt niin piti ostaa halvemmat,leaguen tasosta ei ole kokemusta mutta mielestäni toi 205 näyttä ainakin kuvista olevan ihan ok joten ne laitoin tilaukseen ja jos näyttävät ihan hirveiltä niin jätän ostamatta.
    kertokaa nyt jos niissä jotakin laatuongelmia on ennenkuin ne lunastan?
    Ainakin itsellä lähti lakat hilseileen jo puolen kesän kohdilla ja uutena renkaille laitattaessa tasapainotus vaiheessa tuli rengas asentajalta jo kommentti että "mitkä nää vanteet on"? Jotkin kiinan halpis paskat kaiketi. "Joo siltä näyttää kun ei meinaa tasapainoon saada" Loppujen lopuksi yhteen vanteeseen ainakin jouduttiin laittaan yli 100g painoja.

Nuo sinun vanteet on ihan ok näköiset, toivotaan että laatu on parantunut viime vuosien aikana.

Leave a comment:

• Rockford
    replied
    Originally posted by Hammu View Post
    Hei rokkari tarkkuutta, alessio on sentään oldskool, ne on korkeammalla mun asteikolla ainakin kun barzettat ja muut tinaripulit.
    Mmm...puhut vähän, mutta asiaa

Originally posted by Ozzy #69# View Post
    Niinkun jo moneen kertaan sanottu/todettu, että sillä 1000€-1500€ saa jo ihan laadukkaita settejä käytettynä yleensä vielä renkaineen päivineen jolloin en itse ainakaan edes mieti tuollaisten vanteiden ostoa uutena...
    Nimenomaan. Saksasta 3-osaista koottavaa, vaikka vähän kunnostettavanakin ja arvo ei noissa laske.

lueppas tarkemmin,en nyt kysynyt mielipidettäsi ulkonäöstä vaan noista paljon puhutuista laatuongelmista joista ei olen kyllä selvyyttä tullut?
    Itsellä ulkonäkö on ainakin ensimmäinen seikka, jonka mukaan valitsen vanteet

Nuo linkkaamasi sen sijaan on ihan siedettävät ulkonäöllisesti, mutta ne ovat edelleen Leaguet ja en ymmärrä, että miksi nuo. Noh, enpä tässä itse olekaan niitä ostamassa, että se siitä - kysyttiin vaan mielipiteitä ja tässäpä sellainen.

Leave a comment:

• janne320d
    replied
    Originally posted by Ozzy #69# View Post
    Niinkun jo moneen kertaan sanottu/todettu, että sillä 1000€-1500€ saa jo ihan laadukkaita settejä käytettynä yleensä vielä renkaineen päivineen jolloin en itse ainakaan edes mieti tuollaisten vanteiden ostoa uutena...
    lueppas tarkemmin,en nyt kysynyt mielipidettäsi ulkonäöstä vaan noista paljon puhutuista laatuongelmista joista ei olen kyllä selvyyttä tullut?

Leave a comment:

• Ozzy #69#
    replied
    en ole mitään bbs/breyton tasoa odottanutkaan,toki noita vaihtoehtoja olisin halunnut mutta ei ole reilua 2000e ainakaan itsellä vanteisiin laittaa ja budjetti kun ei siihen riittänyt niin piti ostaa halvemmat,leaguen tasosta ei ole kokemusta mutta mielestäni toi 205 näyttä ainakin kuvista olevan ihan ok joten ne laitoin tilaukseen ja jos näyttävät ihan hirveiltä niin jätän ostamatta.

Leave a comment:

• janne320d
    replied
    tosiaan ,tuossa tuo tilaamani malli
    Attached Files

Leave a comment:

• janne320d
    replied

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎