Announcement

Collapse
No announcement yet.

League 208/205 vanteista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hammu
    replied
    Originally posted by Rockford View Post
    +1

Jos vähänkään on autoharrastajan vikaa ja tyylitajua, niin kiertää tuollaiset kaukaa. Riittää jo pelkästään se, että ovat vannegenren oksettavimpia vanteita Barzettojen, Alessioiden jne. kanssa. Mitä voidaan odottaa vanteelta, joka maksaa about satkun pari kappale, jotkut jopa alle

Noh, makuasioita, mutta jos olisi jonkun ostamani auton mukana, niin myyntiin välittömästi. Kaupaksi onneksi menee, kun joka toisessa autossa nuo näkee - suomalainen perus-Sulo Vilen. Ihan sama mitä on, kunhan saa halvalla...
    Autoon Leaguet = sama asia kuin bikinimallilla karvoja.

Hei rokkari tarkkuutta, alessio on sentään oldskool, ne on korkeammalla mun asteikolla ainakin kun barzettat ja muut tinaripulit.

Leave a comment:

• Rockford
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    edit: kaikkihan sen tietää kuinka kammottavia leaguen vanteet on, niin kukaan ei viitsi edes kommentoida. sun tyylitajusta kertoo kaikki nuo ex. autot ei vaan, mitä tuolla olen muita foorumeita seuraillut, niin yleisesti bmw harrastajilla on erilainen maku kuin muitten merkkien kuskeilla. toisilla foorumeilla ei tunnu olevan mitään muuta väliä kunhan vanteet on halvat ja kiiltävät. tyylitajua ei monesti ollenkaan. turha edes moniin merkkeihin yrittää kaupata jotain arvokasta tyylikkäämpää vannetta.
    Originally posted by Matson^ View Post
    Joo ei se bemu2000 ole yksin mielipiteensä kanssa. Tuollaista perus, kromin ja mustan sekoittelua, sadoilla "yksityiskohdilla" höystettynä.. Pois vaihtaisin jos jonkin auton mukana tulisi.. tarkoittaa siis samalla sitä että yksistäkään en olisi valmis maksamaan
    +1

Jos vähänkään on autoharrastajan vikaa ja tyylitajua, niin kiertää tuollaiset kaukaa. Riittää jo pelkästään se, että ovat vannegenren oksettavimpia vanteita Barzettojen, Alessioiden jne. kanssa. Mitä voidaan odottaa vanteelta, joka maksaa about satkun pari kappale, jotkut jopa alle

Noh, makuasioita, mutta jos olisi jonkun ostamani auton mukana, niin myyntiin välittömästi. Kaupaksi onneksi menee, kun joka toisessa autossa nuo näkee - suomalainen perus-Sulo Vilen. Ihan sama mitä on, kunhan saa halvalla...
    Autoon Leaguet = sama asia kuin bikinimallilla karvoja.

Leave a comment:

• Bouma
    replied
    Kerran leaguen vanteisiin erehdyin. Ei tapahdu toiste, ei kelpaa edes talveksi vaikka malli omaa silmää miellyttäisi. Peltoautoon just ja just...

Leave a comment:

• Matson^
    replied
    Joo ei se bemu2000 ole yksin mielipiteensä kanssa. Tuollaista perus, kromin ja mustan sekoittelua, sadoilla "yksityiskohdilla" höystettynä.. Pois vaihtaisin jos jonkin auton mukana tulisi.. tarkoittaa siis samalla sitä että yksistäkään en olisi valmis maksamaan Jos pienellä budjetilla pitäisi päästä vanteissa, niin ehdottomasti käytettyä OEM:ää alle ja vielä vaikka vähän spacerilla ulos niin näyttää jo minun mielestä paljon paremmalta. Mutta makuasioitahan nämä on

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by k3kvuori View Post
    http://www.league.com.tw/passenger_all.html

mun mielestä on paljon hienoja vanteita mutta toki paljon myös ei miellyttäviä

tehtaat ovat näköjän taiwanissa ja thaimaassa. samalta tehtaalta tulee myös königin ja dotzin vanteita.

ja ainakaan kovin painavia ei ole 19x8" 11,2 kg.

lähes kaikki mitä netistä lukenut niin ollut tyytyväisiä vanteisiin ja jos sulla ei ole omia kokemuksia vanteista niin miten tiedät kuinka paskoja ovat ?

tunnut olevan ainoa joka niitä haukkuu, taitaa olla oma lehmä ojassa

mulle siis tosiaan aivan sama kunhan vanne ei ole kamalan painava ja miellyttää omaa silmää, löytyy darwiniltakin vanteita jotka ovat aivan kamalan näköisiä

mun mielestä ei ole montaa mallia tuolla mitkä on edes jonkun näköisiä. mutta niin kuin sanottu makunsa kullakin. jotenkin halvan kiinalaisen pingpongin näköisiä.

kerrohan mitkä dotzin ja königin vanteet tulee samalta tehtaalta ja mistä on tieto peräisin? dotz ainakin mainostaa että niitten vanteet tehdään euroopassa.

edit: kaikkihan sen tietää kuinka kammottavia leaguen vanteet on, niin kukaan ei viitsi edes kommentoida. sun tyylitajusta kertoo kaikki nuo ex. autot ei vaan, mitä tuolla olen muita foorumeita seuraillut, niin yleisesti bmw harrastajilla on erilainen maku kuin muitten merkkien kuskeilla. toisilla foorumeilla ei tunnu olevan mitään muuta väliä kunhan vanteet on halvat ja kiiltävät. tyylitajua ei monesti ollenkaan. turha edes moniin merkkeihin yrittää kaupata jotain arvokasta tyylikkäämpää vannetta.
    Last edited by bemu2000; 18-03-2011, 10:11.

Leave a comment:

• k3kvuori
    replied

mun mielestä on paljon hienoja vanteita mutta toki paljon myös ei miellyttäviä

tehtaat ovat näköjän taiwanissa ja thaimaassa. samalta tehtaalta tulee myös königin ja dotzin vanteita.

ja ainakaan kovin painavia ei ole 19x8" 11,2 kg.

lähes kaikki mitä netistä lukenut niin ollut tyytyväisiä vanteisiin ja jos sulla ei ole omia kokemuksia vanteista niin miten tiedät kuinka paskoja ovat ?

tunnut olevan ainoa joka niitä haukkuu, taitaa olla oma lehmä ojassa

mulle siis tosiaan aivan sama kunhan vanne ei ole kamalan painava ja miellyttää omaa silmää, löytyy darwiniltakin vanteita jotka ovat aivan kamalan näköisiä

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by k3kvuori View Post
    ihan mielenkiinnosta et miten ne eroaa laadultaan ? itse en ole paljoa yli 10 settiä vanteita omistanu, eli en tosiaan tiedä niistä mitään, ihan siis mielenkiinnosta kyselen.

itseä kiinnostaa vain ettei ole kamalan painava kuten mm. alessio, ja kunhan silmää miellyttää.

mun mielestä taas ei kerro vanteen laadusta mitään vaikka kuka tilaa samasta tehtaasta, tulee sitä paskaa ja priimaa mistä vain.

league on ollut jo vuosia tunnettu huonosta laadustaan ja mauttomuudesta. mulla ei ole kyllä valitettavasti henkilökohtaisia kokemuksia paljoa noista, kun on ollut niin rumia, että ei ole kiinnostanut ostaa, tai saati sitten myydä. voihan olla että niittenkin laatu on parantunut. muuta kantaa en ota, jokaisella on makunsa.

Leave a comment:

• k3kvuori
    replied
    ihan mielenkiinnosta et miten ne eroaa laadultaan ? itse en ole paljoa yli 10 settiä vanteita omistanu, eli en tosiaan tiedä niistä mitään, ihan siis mielenkiinnosta kyselen.

itseä kiinnostaa vain ettei ole kamalan painava kuten mm. alessio, ja kunhan silmää miellyttää.

mun mielestä taas ei kerro vanteen laadusta mitään vaikka kuka tilaa samasta tehtaasta, tulee sitä paskaa ja priimaa mistä vain.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by riuska View Post
    niinpä kyllä suurin osa league vanteista on ihan ok. tavaraa hintaansa nähden ainakin noin missä on vähän enemmän "puolia".. on tullu "hiplailtua" käytettyjäkin vanteita..niin ihmeen hyvin on lakat yms. pysyneet.

samaa laatua darwinien kanssa, mitä tässä keskustelussa käyttäjällä on myynnissä..
    makuja on monia, sano musti kun.... laadusta ei myöskään voi puhua samana päivänä. hyvä jos sinä tiedät paremmin. aika monta kymmentä settiä on tuossa tullut käsissä pyöriteltyä leaguen vanteita en ikinä ottaisi myyntiin. lähinnä tyyli on se mikä ratkaisee, tokihan leaguen vanteissakin lakat varmaan pysyy.

Darwin Racingin laadusta, tyylistä ja viimeistelyn tasosta kertoo aika paljon se että Vertini tilaa vanteensa sieltä. Vertinin mallit on ainakin minun mielestä lähes kaikki erittäin onnistuneita, eikä tule mieleen joku tyylitajuttoman halpisvanne.
    Last edited by bemu2000; 17-03-2011, 19:37.

Leave a comment:

• riuska
    replied
    niinpä kyllä suurin osa league vanteista on ihan ok. tavaraa hintaansa nähden ainakin noin missä on vähän enemmän "puolia".. on tullu "hiplailtua" käytettyjäkin vanteita..niin ihmeen hyvin on lakat yms. pysyneet.

samaa laatua darwinien kanssa, mitä tässä keskustelussa käyttäjällä on myynnissä..
    Last edited by riuska; 17-03-2011, 19:11. Reason: virheitä

Leave a comment:

• k3kvuori
    replied
    ulkonäöllisestihän vanteita on moneen makuun, mun mielestä on helvetisti tosi kalliitakin vanteita jotka on rumia.
    itse en tykkää muista leaguen malleista ulkonäöllisesti kuin noista omista 208.

ja tosiaan yhdessä autossa oli samanmoiset ja samanlailla ne pyöri siinä missä muutkin vanteet alla ja kyseisessä autossa vielä vuosien jälkeen pyörii samat vanteet, et en sit tiedä miten se niin paska laatu näkyy ?

toki olisin eri vanteet ostanu jos olis sopivasti eteen sattunu, mut noi sattu osuun ja emäntä halus ni se oli siinä

Leave a comment:

• Hammu
    replied
    Taiwanista tulee joo ihan ok tavaraa.

Kiinalaiset tuntuu olevan kyl ahkeria ton taiwanilaisten kopioinnin kanssa mitä on tullu seurattua.
    Pääasia että näyttää samalta, ei niillä materiaaleilla ja laadulla niin väliä.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Hammu View Post
    Eikös Darwin tuu kanssa taiwanista?

tulee. myyvät myös vastaavaa kiinassa tehtyä tytäryhtiönsä tavaraa mitä league. niitä saisi tuplasti halvemmalla, mutta en kehtaisi edes myydä. leaguen tehdashinta on sekin huomattavasti Darwin Racingiä halvempi.

kiinalaisen ja taiwanilaisen tavaran välillä on iso ero. nuo leaguet näyttää niin kiinalaiselta kuin vaan voi.

Leave a comment:

• Hammu
    replied
    Eikös Darwin tuu kanssa taiwanista?

Leave a comment:

• riuska
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    on ne nyt kuitenkin laadukkaampaa tavaraa mitä league. kerroppa missä on league tehty, jos kerran oikeen länsimaissa?

edit: laitetaan nyt vähän faktaa tiskiin, niin ei mene ihan arvailuksi. league valmistetaan kiinassa ja taiwanissa. laatu ei ole kaksinen. olisin voinut tilata sieltä yhtälailla, mutta kaikki mallit on niin rumia, että ei mitään järkeä. ihme että niitä joku viitsii edes eurooppaan tuoda, kun parempiakin vaihtoehtoja löytyy.
    sori meni länsi ja itä sekaisin mutta samalta suunnalta noi darwinit taitaa olla..
    ja ainakin mitä tota league 205 carbonia oon hiplannu ni ihan suht koht Ok. vanteelta vaikutti eikä nyt mitää älyttömiä painanutkaan...
    mutta ei halvalla hyvää saa ja jokainen käyttää vanteisiin rahaa niin paljon kun haluaa..

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎