etusivulasien tummennus?
Collapse
X
-
Käyttäkää sitä vettä ja kuumailmapuhallinta paljon niin saa tosi kaarevat pinnatkin taipumaan hyvin jne.
-
Minä oon. Ensin otin penkin ja niskatuet ja hattuhyllyn pois ja sitten paikat puhtaaksi ja ihan tavalliseen tapaan tummentamaan. Piti tehdä muistaakseni 3 palasta, mutta kun saumat laittaa tarkalleen lämmitysraidan alle, niin onnistuu ihan ok. Käytössä oli tuota gilan kalvoa, 35%. Ulkopuolella lasia leikkaa sopivaksi ja sitten palanen kerrallaan paikoilleen.Originally posted by QUASIMODO View PostOnko joku laittanut E36:een takalasia itse?Millainen projekti?
Leave a comment:
-
Reilulla vedellä ja saippualla kun laittaa,niin saa aika hyvin..ja muistaa lastalla vedellä ilmakuplia pois tarpeaksi kauan.Näin ainakin itse sain E36:een taakse(sivuille) melko hyvin.Onko joku laittanut E36:een takalasia itse?Millainen projekti?
Leave a comment:
-
En nyt muista ulkoa E34:sta (?), mutta kyllä aika varmasti tehdään ainakin vihreällä ja sinisellä värirajalla. Ehkä myös harmaalla.Originally posted by djd1mm View PostTuulilasi pitäis vaihtaa.. saiskohan sellasen missä yläreuna ois tummennettu jo tehtaalla/valmistajalla. Samalla kiinnostais tummennetut sivulasit. Mitähän ne panzer-glazenit kustantais joista joku rupatteli??
Leave a comment:
-
Laitathan sitten kuvia ennen kuin viet auton ammattilaiselle.Originally posted by Tomppa80 View PostTänään kävin ostamassa otsikonmukaista kalvoa. Tarkoitus on opetella tummentaan ikkunat virheettomästi. Testiautona toimii VW Passat -07. Lähtökohdat ovat hyvät. Autossa on tehdastummennus takana, joten kalvot laitetaan vain etulaseihin, joka on helpoin paikka. Auton ensimmäiseen katsastukseen on aikaa melkein 2 vuotta. Työvälineet ovat huonot, jostain pitäisi saada kunnollinen lasta (silikonilasta). Tuolta otan mallia-----> http://www.gilafilms.com/Automotive/...pplication.htm Opetusvideo on ihan ok. Autoglymin nukkaamaton rättipaketti ja kalvo maksoivat n:29€. Viikonloppuna olisi tarkoitus tehdä homma. Kirjoittelen sitte miten homma sujui ja oliko vaikea homma.
Leave a comment:
-
Saas nähdä tuleeko virheetöntä jälkeä passattiin, jossa taitaa olla aika kaarevat lasipinnat? Itse en ainakaan ole saanut täysin virheetöntä edes e32, e34 ja e36 bemareihin, tosin taitaa olla myös tekijässä vikaaOriginally posted by Tomppa80 View PostTänään kävin ostamassa otsikonmukaista kalvoa. Tarkoitus on opetella tummentaan ikkunat virheettomästi. Testiautona toimii VW Passat -07. Lähtökohdat ovat hyvät. Autossa on tehdastummennus takana, joten kalvot laitetaan vain etulaseihin, joka on helpoin paikka. Auton ensimmäiseen katsastukseen on aikaa melkein 2 vuotta. Työvälineet ovat huonot, jostain pitäisi saada kunnollinen lasta (silikonilasta). Tuolta otan mallia-----> http://www.gilafilms.com/Automotive/...pplication.htm Opetusvideo on ihan ok. Autoglymin nukkaamaton rättipaketti ja kalvo maksoivat n:29€. Viikonloppuna olisi tarkoitus tehdä homma. Kirjoittelen sitte miten homma sujui ja oliko vaikea homma.
Itsellä on suurin ongelma ollut pöly ja lika, jota kalvo tuntuu imevän itseensä asennusvaiheessa väkisin. Lisäksi kalvo on melko huono taipumaan, mutta sehän ei haittaa etusivuissa, jos ne ei ole kovin kaarevat ja suuret.
Onnea matkaan ja laitahan raporttia tulemaan, kun homma on valmis.
Leave a comment:
-
GILA-tummennuskalvo asennus 50%
Tänään kävin ostamassa otsikonmukaista kalvoa. Tarkoitus on opetella tummentaan ikkunat virheettomästi. Testiautona toimii VW Passat -07. Lähtökohdat ovat hyvät. Autossa on tehdastummennus takana, joten kalvot laitetaan vain etulaseihin, joka on helpoin paikka. Auton ensimmäiseen katsastukseen on aikaa melkein 2 vuotta. Työvälineet ovat huonot, jostain pitäisi saada kunnollinen lasta (silikonilasta). Tuolta otan mallia-----> http://www.gilafilms.com/Automotive/...pplication.htm Opetusvideo on ihan ok. Autoglymin nukkaamaton rättipaketti ja kalvo maksoivat n:29€. Viikonloppuna olisi tarkoitus tehdä homma. Kirjoittelen sitte miten homma sujui ja oliko vaikea homma.
Leave a comment:
-
Tuulilasi pitäis vaihtaa.. saiskohan sellasen missä yläreuna ois tummennettu jo tehtaalla/valmistajalla. Samalla kiinnostais tummennetut sivulasit. Mitähän ne panzer-glazenit kustantais joista joku rupatteli??
Leave a comment:
-
Poistokehoitushan noista etusivuista tuli ja olis saanut repiä paikanpäällä, mutta ei tuu muutenkaan merkintää otteeseen koska auto menee jälkitarkastukseen. Kyseessä 50% kalvot...
Leave a comment:
-
En kyllä muista mitkä edellisessä oli sivuilla, edessä ja takana sama, ei sysimusta kuitenkaan.
Syksyllä katsastuksessa tuli merkintä lappuun. Talvella sain ylinopeussakot ja poliisi kysy siinä samalla, että onko kalvot otettu pois. Sanoin että on, kun ei jaksanu alkaa repii niitä siinä pois, onneks eivät jaksaneet mennä tarkistamaan.
Sitten suunnitelinkin uutta rekisteriotetta, mutta kerkesinkin vaihtaa auton siinä kohtia niin jäi seuraavan murheeksi se uusiminen.
Leave a comment:
-
...sukulaismies on ko. alan firmassa duunissa ja antoi näin ymmärtää. Voin kysästä hiukan tarkemmin kun seuraavan kerran nään
...niin ja alareunaan vois laittaa tarran jossa lukee yksinkertaisesti: heikottaako?!?Originally posted by Tur_re View Post...sitten vielä kun näkisi rosvon ilmeen kun ensimmäisen kerran humauttaa sorkkaraudalla lasiin ja ei tapahdukkaan mitään....Last edited by TINTTI; 06-04-2008, 23:08.
Leave a comment:
-
Panssarilaseja olen itsekkin haaveillut autooni laitettavaksi, sitten vielä kun näkisi rosvon ilmeen kun ensimmäisen kerran humauttaa sorkkaraudalla lasiin ja ei tapahdukkaan mitään....Originally posted by TINTTI View PostPanssarilasit saa tummentaa kalvolla , jos olen antanut itseni asian oikein ymmärtää... eli eikun semmoset etusivuihin. Nykyään kun isossa maailmassa autojakin ryöstellään ihan lennosta valoissakin, niin eiköhän sitä joku jo aloita harrastamaan täälläkin. Siihen sitä sais nisti ladata rauhassa! Mistähän niitä saisi :think ?!?
Mistäs muuten tieto et juuri näitä laseja saisi tummentaa, perusteluja kehiin..
Leave a comment:
Leave a comment: