No eti haulla nii kyllä se vaan on aiheuttanu jotain sähköhäröilyjä vaikka ei ole vialliselta näyttänytkään. Itellä tosin ei mitään kokemusta/tietoa, mut kuhan lueskellu joskus tollasesta viasta.
kyllähän se kaikkea outoa aiheuttaa:think itellä e34:ssa oli pääsulake murtunut toisen mutterin alta niin ajotietokone,mankka,keskuslukot,kattoluukku elelivät omaa elämäänsä niin ja lämppäri mut kun sen 20 sentin osan vaihto loppu oireilut
siis menossa paskaksi, puolet langasta jo palanu ? johan pomppas
No eti haulla nii kyllä se vaan on aiheuttanu jotain sähköhäröilyjä vaikka ei ole vialliselta näyttänytkään. Itellä tosin ei mitään kokemusta/tietoa, mut kuhan lueskellu joskus tollasesta viasta.
Akku oli tyhjä, vähän niin kuin epäiltiinkin. Naapurilta saatiin akkua lainaksi niin hörähti käyntiin kuin palmun alta. Hänen mukaan tuo nollaan hyppiminen tapahtuu juurikin tyhjän akun kanssa. Ei voi muuta kuin todeta että todella nopeasti pelkkä radiokin syö sitä akkua, sitten kun on ajotietokonekin siinä samassa päällä. Pakko varmaan ottaa jatkossa muut musavehkeet mukaan jos jotain autotallissa tekee
noh näin sähkäris (AUTO) miehenä sanonpa vaan et jos pääsulakkees olis esim hiusmurtuma tai jotain sinne päin nii se kyl tekis jotain outoo mut tosin hienommis laitteis ku startti... paitsi ellei startti saa niin sanottuu herätettä (mun työ auto vaati sen?!?)... noo oli miten oli joko se on vika startissa tai sit akku o finaalis niinku oli mulla TAI SIT JOTAIN AIVAN MUUTA... kertokaa nii viisastutaan korjaan vielä et minä en oo autosähkäri vaan kaveri joka kirjotti tämän mun koneelta...
Miksi helvatussa akkulaturi pomppii viiden sekunnin välein nollaan ja takaisin?
Sul on vilkku päällä, mut vähä hitaalla?
Mutta siis oikeesti, öö... Tasasesti viidensekunnin välein? :think
5 sek ->5a, sitte 5s nollaa? onkos sulla joku vähä hienompi laturi, joka herättelee akkua tuollee?
Leave a comment: