BMW Road Map Europe 2008-1 Professional DVD inc Euro Speed Cams
Collapse
X
-
Ei tarvi päivittää, vika on joko levyssä tai navi itsessään alkaa olemaan finaalissa..Originally posted by minurmi View PostPitääkö tässä päivittää myös navin ohjelmisto jotta toimii? Itsellä nyt siis 2003 E46 MkIV-dvdnavilla ja v29 ohjelmistolla. Pitäiskö asentaa esim v31/v32?
Toi sano nyt että incorrect CD/DVD...
Leave a comment:
-
Pitääkö tässä päivittää myös navin ohjelmisto jotta toimii? Itsellä nyt siis 2003 E46 MkIV-dvdnavilla ja v29 ohjelmistolla. Pitäiskö asentaa esim v31/v32?Originally posted by b mutteri kasa View PostElikkäs...onko kukaan tehnyt DVD:n jolla saa professional navissa nopeudenvalvonta kamerat näkyviin?
Itsellä juuri latauksessa ohjelma jonka poltan DVD:lle,se auton DVD slottiin ja Avot!?!?
Onko kellään kokemuksia että toimiiko?
Toi sano nyt että incorrect CD/DVD...
Leave a comment:
-
Originally posted by Habatsu View PostNice and thanks! Hyvin toimii, mutta kaikkia kameroita ei näy.
Leave a comment:
-
Nice and thanks! Hyvin toimii, mutta kaikkia kameroita ei näy.Originally posted by TJJ View PostUnohdetaan Nero ja otetaan tilalle tuo: http://www.imgburn.com/
Leave a comment:
-
Unohdetaan Nero ja otetaan tilalle tuo: http://www.imgburn.com/Originally posted by Habatsu View PostPäivää. Saman niminen tiedosto ladattuna nyt tietokoneelle rar. pakettina. Kun sen purkaa niin mitäs helkkaria pitää tehdä että ne saa imagena levylle nerolla. Ei kyllä mulla taito ja kohta hermotkaan riitä
prkl?
Leave a comment:
-
Päivää. Saman niminen tiedosto ladattuna nyt tietokoneelle rar. pakettina. Kun sen purkaa niin mitäs helkkaria pitää tehdä että ne saa imagena levylle nerolla. Ei kyllä mulla taito ja kohta hermotkaan riitä
prkl?
Leave a comment:
-
Juu, hyvin toimii. Kamerat näkyy näytöllä, mutta äänivaroitusta ei ole.
ruube
Leave a comment:
-
Juu toimii. Ei ihan saman niminen julkaisu mulla, mut varmaa sama tiedosto. Voi olla vähän valikoiva levyjen kanssa mut dvd-r ainaki toimi mul
Leave a comment:
-
BMW Road Map Europe 2008-1 Professional DVD inc Euro Speed Cams
Elikkäs...onko kukaan tehnyt DVD:n jolla saa professional navissa nopeudenvalvonta kamerat näkyviin?
Itsellä juuri latauksessa ohjelma jonka poltan DVD:lle,se auton DVD slottiin ja Avot!?!?
Onko kellään kokemuksia että toimiiko?Tags: None
Leave a comment: