Announcement
Collapse
No announcement yet.
voi poistaa
Collapse
X
-
Ja taaskaan levyjen vaihdossa ei ole järkeä jos vanhatkin ovat ehjät(ei täristä eikä syviä uurteita). Kannattaa aina vaihtaa ensin vain ne osat mitkä kokee välttämättömäksi vaihtaa, olettaen että kyseessä ihan käyttöauto eikä mikään entisöinnin kohde. Muuten saattaa vaihtaa turhaan paljon osia yhden vian poistamiseksi. Jos alkaa vaihtamaan kaikkia osia mitä mieleen juolahtaa niin homma käy kalliikis ihan väkisin, vaikka osat eivät kappalehinnoiltaan kalliita olisikaan. Ja sillä haitariputken kunnolla ei niin suurta merkitystä olisi etteikö sitä voisi vaikka teippaamalla korjata.
Leave a comment:
-
-
Johan on nopeeta toimintaa täälläLevyt on niin kalliit ei ole varaa
.
Mut joo kiitos naistä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by juustomummo View PostJep elikkäs nyt tarvis ostaa eteen jarrupalat Jarrupalat BMW E30 --87 meneekö noi 88 vuoden malliin missä ei ole abs jarruja? motonetistä saa 18 euroon.
Ja sitten mistä saisin tuohon weberin kaasariin sen tiivisteen perkules kun ei tule mieleen mikä se on mihin se tulee.
Kävelet motonettiin ja ilmoitat tiskille autosi mallin ja valmistusvuoden niin eiköhän sieltä osata sinulle antaa jarrupalat. Fiksuinta tosin olisi vaihtaa myös levyt samalla.
Leave a comment:
-
-
Jep elikkäs nyt tarvis ostaa eteen jarrupalat Jarrupalat BMW E30 --87 meneekö noi 88 vuoden malliin missä ei ole abs jarruja? motonetistä saa 18 euroon.
Ja sitten mistä saisin tuohon weberin kaasariin sen tiivisteen perkules kun ei tule mieleen mikä se on mihin se tulee.
Leave a comment:
-
-
Tuskin tulee mutta paremman toiminnan takia saattaa tuntua että on voimaa enemmän.
Leave a comment:
-
-
Tuleeko tuolla weberin kaasarilla heppoja lisää? kun olisi hyvä tyrkyllä hyvään hintaan. Jostain luin että 10kaakkia tulis pitääkö paikkaansa?
Leave a comment:
-
-
Voisko muuten tuo nykiminen johtua siitä että esim pensansuodatin olisi tukossa? että pensaa ei tule tarpeeks ellei paina pedaalia? siis jos ajan 2vaihteel annan liukua nii alkaa nykimen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by juustomummo View PostBMW 318/518 E30 vm 83-88 Weber 32/34 DMTL (korvaa Pierburg ) 380 e. tuollaista näytti free technics, kallista on kyllä mutta kaise onsen arvosta, pitänee keräillä pikkasen rahaa. Viekö tollaisella paljonki vähemmän löpöä?
Leave a comment:
-
-
BMW 318/518 E30 vm 83-88 Weber 32/34 DMTL (korvaa Pierburg ) 380 e. tuollaista näytti free technics, kallista on kyllä mutta kaise onsen arvosta, pitänee keräillä pikkasen rahaa. Viekö tollaisella paljonki vähemmän löpöä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Terno View PostNo joo, vähän kärkkäästi tuli kirjoitettua ite... Hyvä kaasari JOS toimii, jos, ei niin vian hakemista on vittumaista hakea, eli jos käyntivikojen syy EI OLE alipaine vuoto, niin helpommin pääsee, kun vaihtaa kaasarin WEBER:in valmistamaan.... MAllia en nyt just muista.
Leave a comment:
-
-
Guest repliedOriginally posted by Panu.K View PostItsellä oli 3 vuotta 316 "pierupurkilla" ja ikinä ei ollut sen kanssa mitään ongelmia. Eli kyllä niitä on myös toimivia.
Leave a comment:
-
-
Ok asia selvä! Pitäs saada tuo kaasari vaihettua weberiin tarvikekaasariin, ei kellään olisi valmista pakettia myytävänä?
Leave a comment:
-
-
No bmw-liikkeestä tai käytettynä. Ei pitäs olla mitään kosmeettista vikaa suurempaa haittaa tuosta, jos ei laske sitä sitten minkä verran kone saattaa vetää lämpimämpää ilmaa kaasarille tuosta kuin tuolta etuvalon takaa. Tuollaisessa koneessa tuskin mitään käytännön merkitystä
Leave a comment:
-
Leave a comment: