Announcement

Collapse
No announcement yet.

voi poistaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • juustomummo
    replied
    No noi jarrupalat on ainakin siinä kunnossa että pitää vaihtaa.

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Ja taaskaan levyjen vaihdossa ei ole järkeä jos vanhatkin ovat ehjät(ei täristä eikä syviä uurteita). Kannattaa aina vaihtaa ensin vain ne osat mitkä kokee välttämättömäksi vaihtaa, olettaen että kyseessä ihan käyttöauto eikä mikään entisöinnin kohde. Muuten saattaa vaihtaa turhaan paljon osia yhden vian poistamiseksi. Jos alkaa vaihtamaan kaikkia osia mitä mieleen juolahtaa niin homma käy kalliikis ihan väkisin, vaikka osat eivät kappalehinnoiltaan kalliita olisikaan. Ja sillä haitariputken kunnolla ei niin suurta merkitystä olisi etteikö sitä voisi vaikka teippaamalla korjata.

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    Johan on nopeeta toimintaa täällä Levyt on niin kalliit ei ole varaa.
    Mut joo kiitos naistä.

    Leave a comment:


  • aStr0n
    replied
    Originally posted by juustomummo View Post
    Jep elikkäs nyt tarvis ostaa eteen jarrupalat Jarrupalat BMW E30 --87 meneekö noi 88 vuoden malliin missä ei ole abs jarruja? motonetistä saa 18 euroon.
    Ja sitten mistä saisin tuohon weberin kaasariin sen tiivisteen perkules kun ei tule mieleen mikä se on mihin se tulee.
    Motonetistä imusarjan tiiviste numerolla 27-2112.

    Kävelet motonettiin ja ilmoitat tiskille autosi mallin ja valmistusvuoden niin eiköhän sieltä osata sinulle antaa jarrupalat. Fiksuinta tosin olisi vaihtaa myös levyt samalla.

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    Jep elikkäs nyt tarvis ostaa eteen jarrupalat Jarrupalat BMW E30 --87 meneekö noi 88 vuoden malliin missä ei ole abs jarruja? motonetistä saa 18 euroon.
    Ja sitten mistä saisin tuohon weberin kaasariin sen tiivisteen perkules kun ei tule mieleen mikä se on mihin se tulee.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Tuskin tulee mutta paremman toiminnan takia saattaa tuntua että on voimaa enemmän.

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    Saiskos jotai infoo tuosta mun kyssäristä?

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    Tuleeko tuolla weberin kaasarilla heppoja lisää? kun olisi hyvä tyrkyllä hyvään hintaan. Jostain luin että 10kaakkia tulis pitääkö paikkaansa?

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    Voisko muuten tuo nykiminen johtua siitä että esim pensansuodatin olisi tukossa? että pensaa ei tule tarpeeks ellei paina pedaalia? siis jos ajan 2vaihteel annan liukua nii alkaa nykimen.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by juustomummo View Post
    BMW 318/518 E30 vm 83-88 Weber 32/34 DMTL (korvaa Pierburg ) 380 e. tuollaista näytti free technics, kallista on kyllä mutta kaise onsen arvosta, pitänee keräillä pikkasen rahaa. Viekö tollaisella paljonki vähemmän löpöä?
    Tuskin vie vähempää kunnossa olevaan alkup. verrattuna, mulla oli e21 m10b18 koneessa weberi 15 v. eikä kulutus tuntunut koskaan suurelta vaikka kaikki meni mitä tankkiin laittoi.

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    BMW 318/518 E30 vm 83-88 Weber 32/34 DMTL (korvaa Pierburg ) 380 e. tuollaista näytti free technics, kallista on kyllä mutta kaise onsen arvosta, pitänee keräillä pikkasen rahaa. Viekö tollaisella paljonki vähemmän löpöä?

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    No joo, vähän kärkkäästi tuli kirjoitettua ite... Hyvä kaasari JOS toimii, jos, ei niin vian hakemista on vittumaista hakea, eli jos käyntivikojen syy EI OLE alipaine vuoto, niin helpommin pääsee, kun vaihtaa kaasarin WEBER:in valmistamaan.... MAllia en nyt just muista.
    Dmtl 32/34 oli ainakin mulla ja hyvin pelas. Saa asennussarjoineen ainaki free technicsiltä

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    Originally posted by Panu.K View Post
    Itsellä oli 3 vuotta 316 "pierupurkilla" ja ikinä ei ollut sen kanssa mitään ongelmia. Eli kyllä niitä on myös toimivia.
    No joo, vähän kärkkäästi tuli kirjoitettua ite... Hyvä kaasari JOS toimii, jos, ei niin vian hakemista on vittumaista hakea, eli jos käyntivikojen syy EI OLE alipaine vuoto, niin helpommin pääsee, kun vaihtaa kaasarin WEBER:in valmistamaan.... MAllia en nyt just muista.

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    Ok asia selvä! Pitäs saada tuo kaasari vaihettua weberiin tarvikekaasariin, ei kellään olisi valmista pakettia myytävänä?

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    No bmw-liikkeestä tai käytettynä. Ei pitäs olla mitään kosmeettista vikaa suurempaa haittaa tuosta, jos ei laske sitä sitten minkä verran kone saattaa vetää lämpimämpää ilmaa kaasarille tuosta kuin tuolta etuvalon takaa. Tuollaisessa koneessa tuskin mitään käytännön merkitystä

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎