Announcement

Collapse
No announcement yet.

voi poistaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • juustomummo
    replied
    No epäilen ettei tota putkea löydy rautakaupasta.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by juustomummo View Post
    http://img119.imageshack.us/my.php?i...0e36535bu8.jpg varmistan vain että tuota kohtaa tarkotin. Mistäs saisin uuden ostettua?
    Tuurilla lähimmästä rautakaupasta.

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    http://img119.imageshack.us/my.php?i...0e36535bu8.jpg varmistan vain että tuota kohtaa tarkotin. Mistäs saisin uuden ostettua?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by juustomummo View Post
    terve kysyisin mitä vaikutusta on jos tuossa putkessa on reikä/viilto näytän kuvan kun en tiedä sen nimeä http://image.nettix.fi/extra/carimg/...3f163d88d2.jpg elikkäs toi putki mikä tulee ilmaputsarille tuo kierreputki on liitos kohasta haljennut? ymmärsikö kukaan?
    Ei ole merkittävää haittaa, ottaa vaan pakosarjan päältä huonommin lämmintä ilmaa, systeemi nimeltään imuilman esilämmitys. Kylmällä/kostealla ilmalla rupeaa jäätämään kaasaria jos ei ime tuosta putkesta, laita ehjä niin tiedät vaikuttaako tuo reikä.

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    terve kysyisin mitä vaikutusta on jos tuossa putkessa on reikä/viilto näytän kuvan kun en tiedä sen nimeä http://image.nettix.fi/extra/carimg/...3f163d88d2.jpg elikkäs toi putki mikä tulee ilmaputsarille tuo kierreputki on liitos kohasta haljennut? ymmärsikö kukaan?

    Leave a comment:


  • Panu.K
    replied
    Originally posted by kuukankorpi View Post
    Vie auto sinne pajalle ja katsokaa yhdessä mitä pitää hankkia.Tosin sen kannen irroituksen voi jo nyt unohtaa,jos ei mitään vikaa siinä ole.Käytä mieluummin sekin raha kunnollisen kaasuttimen hankintaan jos siinä jo ei ole.Meinaan jos siinä on vielä alkuperäinen pierupurkki kiinni,niin auto ei tule koskaan toimimaan niinkuin pitäisi.
    Itsellä oli 3 vuotta 316 "pierupurkilla" ja ikinä ei ollut sen kanssa mitään ongelmia. Eli kyllä niitä on myös toimivia.

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    Jep ymmärsin jo noi kannentiiviste jutut jo. Taitaa siinä vakio olla kaasari, mikäs sen tilalle pitäs hommata sitten?

    Leave a comment:


  • kuukankorpi
    replied
    Vie auto sinne pajalle ja katsokaa yhdessä mitä pitää hankkia.Tosin sen kannen irroituksen voi jo nyt unohtaa,jos ei mitään vikaa siinä ole.Käytä mieluummin sekin raha kunnollisen kaasuttimen hankintaan jos siinä jo ei ole.Meinaan jos siinä on vielä alkuperäinen pierupurkki kiinni,niin auto ei tule koskaan toimimaan niinkuin pitäisi.

    Leave a comment:


  • Ceppo
    replied
    Käy kysäise sieltä tutulta pikku pajalta,mitä mieltä ovat tarvikkeista. Samalla saat sovittua muut (aika, hinta, ym.) seikat kohdalleen...
    Omasta mielestäni, mitä kerroit autostasi, vaihda öljy, suodattimet, tulpat, ehkä virranjakajan osat, vaihteisto- ja peräöljyt. Kojaamo hoitakoon nykimisen. Sit vielä varovainen (huomioit sähkölaitteet) liuotin-/ kuumavesipainepesu,niin pitäis varmaan selvitä huoleti ens kesään...

    Jos tuntuu et siinäkö kaikki,nii uusi soitin ja wunderbaum ???


    Edit: automaattilaatikkoon automaattiöljy, manuaalilaatikkoon manuaaliöljy
    Last edited by Ceppo; 05-10-2008, 13:26.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by juustomummo View Post
    No asia selvä siis. Kerrottekö millaset öljyt koneeseen kannattaa laittaa ja laatikkoon?
    Koneeseen mobil super 2000 tjs. 10w-40 ja laatikkoon atf-automaattiöljy dexron II.

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    Helpoimmalla olisit päässyt kun olisit kättänyt koko auton ostamatta, on sen verta susi tuo kaasutin, että huh... Epäilen etttä KAIKKI käyntihäiriöt johtuu tuosta kaasarista. Ite oon vetänyt M10-koneisiin AINA halvimmat synteetiset öljyt hyvin on pelannut...

    Leave a comment:


  • juustomummo
    replied
    No asia selvä siis. Kerrottekö millaset öljyt koneeseen kannattaa laittaa ja laatikkoon?

    Leave a comment:


  • Panu.K
    replied
    Originally posted by juustomummo View Post
    Aattelin sillä lailla että ostan kamat ja vien yhelle pikkupajalla laitettavaks ja samalla voisi vaihdella noita tiivisteitä kun ovat kuinteki suht halvat. Huoltokirjan mukaan autoa ole huollettu vuoden 90 jälkeen, mutta hyvin näyttää pelaavan. Pari asiaa ihmetyttää kuitenkin auton tyhjäkäynti on aika seilailevaa välillä ja heikon oloista, sitten on sellanen ongelma kun päästää kaasusta ja antaa auton liukua eteen päin nii alkaa tavallaa nykiminen mistäs se voisi johtua?

    Tämä siis on eka autoni ja siks toivon saavan hyvän tuen täältä päin Voisin sanoa sen että täällä porukka on rennompaa ja auttelijaampaa sakkia kuin esim audi foorumilla siitä hatunosto!
    Aloitappa nyt sillä että tarkastat imuvuodot ja unohdat nuo männänrenkaat + kannentiivisteet.

    Leave a comment:


  • ton1-87
    replied
    eihän tuo todellakaan kaipaa kun ne öljyt,nesteet yms tarpeellisen ja kovaa ajoa.suotta sinne vaihtaa mitään mikä ei ole rikki.

    Leave a comment:


  • Yltti
    replied
    Tämä vaikuttaa jo peruskunnostamiselta....mutta en näe mitään järkeä tehdä tälläistä savottaa jos ei ole mitään vikaa...Tietty jos ylimääräistä rahaa sijoittaa vanhaan autoon niin eikun vaan....mutta ei se tule sen arvoa nostaa yhtään....esim.kannentiivisteen vaihto huh huh...

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎