Cargard -hälytin?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• ?!?!
    replied
    Moro,täällä(kin) olis tämmönen 850s mallin hälytin e36:ssa ja toistaiseksi kyllä toimii...mutta kakeja vain yksi ja mitäs sitten ku se häviää?

Eli saikos joku jotain selkoa sen toimintaan?noi vanhat linkit ei mulla auennut.

Myös se ottaa päähän suunnattomasti kun menee käynnistyksenesto päälle automaattisesti hetken päästä kun auton on sammuttanut.Eli pystyyköhän sen toiminnon ottaa pois päältä,kun mahtaa kuluttaa pattereita kakesta turhaan sitä aina painella kun käynnistää uudelleen.

Mulla on vielä monesti avaimet virtalukossa yön yli ja aamulla ei sitten lähettäkkään heti mihinkään kun pakkanen on vienyt virran patterista

Käynnistyksen esto on kyllä hyvä olla silloin ku hälytin on päällä,mutta mulla harvemmin on hälytinpällä/ovet lukossa.

Leave a comment:

• kurapylly
    replied
    ..........
    Last edited by kurapylly; 05-04-2024, 23:39.

Leave a comment:

• kurapylly
    replied
    ..............
    Last edited by kurapylly; 05-04-2024, 23:38.

Leave a comment:

• RedBullet
    replied
    Originally posted by hasba View Post
    Mulle vastattiin sähköpostiin kun kyselin Cargardilta tietoja ruotsista että pitäs olla yhteydessä esim. Kaha Oy:n kanssa. Kaha:lla on mm. Defan edustus ja oon parikin kertaa yrittäny soitella mutta en oo saanu asianomasia henkilöitä kiinni. Eli kaukosäädin ei täälläkään toimi vieläkään..

Jokos oot saanut yhteyden Kaha:n? Mitään uutta?? :think

Leave a comment:

• hasba
    replied
    Originally posted by RedBullet View Post
    Nostetaans vähän...

Eikö tosiaan ole ketään, joka tietäis et mistä sais vara kaukkarin??
    Mulle vastattiin sähköpostiin kun kyselin Cargardilta tietoja ruotsista että pitäs olla yhteydessä esim. Kaha Oy:n kanssa. Kaha:lla on mm. Defan edustus ja oon parikin kertaa yrittäny soitella mutta en oo saanu asianomasia henkilöitä kiinni. Eli kaukosäädin ei täälläkään toimi vieläkään..

Leave a comment:

• RedBullet
    replied
    Nostetaans vähän...

Eikö tosiaan ole ketään, joka tietäis et mistä sais vara kaukkarin??

Leave a comment:

• esaaa
    replied
    Itelläkin cargardin häly ja kattelin tos nuita ruotsinkielisiä manuaaleja. Koodaus kaiketi tapahtuu jotenkin näin:
    1. Ovet, konepelti, takaluukku kiinni
    2. Laita sytytysvirta päälle 5 kertaa 10 sek aikana (Päälle, pois, päälle, pois jne.) Jätä virta päälle 5. kerran jälkeen.
    3.Hälyn valot pitäs vilkuttaa nopeaan tahtiin.
    4. Paina kaukosäätimen nappia 10 sekunnin aikana.

En ole vielä testannut, mut pitäs toimia.

E: Häly kyl meni koodaustilaan, mut kaukosäädin kait rikki. Kellään tietoa, saako cargardin kaukosäätimiä mistään? Ja onko olemassa mitään yleismallia, joka vois käydä?
    Last edited by esaaa; 25-01-2009, 13:46.

Leave a comment:

• RedBullet
    replied
    Mullakin muistaakseni toi 850S malli. Kaukkari kyl toimii, mut mietin et saankohan koodattua tälle hälyttimelle sen orkkis avaimen missä on ne hälynamikat?? :think

Ja itellä tosiaan vaan yks kaukkari. Jos se häviää, niin auto ei liiku mihinkään, vaikka avaimia on muitakin.

Leave a comment:

• hasba
    replied
    Itellä löytyy CarGard 850S, ongelmana on että kaukosäädin ei toimi. Patterit vaihdettu jne. mutta ei reagoi mitenkään auton kanssa. Nappia painettaessa kyllä kaukosäädin pitää ihme ääntä mutta siihen se sitten jää. Ei ohjekirjaa eikä ruotsistakaan osattu auttaa. Manuaalia siis täälläkin kaivattaisiin.

ps. mulla oli akku irti mutta ei se muuttanut asiaa mihinkään kun säädin ei toiminut sitä ennenkään..

Löysinkin ohjeet ruotsiksi mutta en tajua kyllä miten tuon kaukosäätimen saisi uudelleen ohjelmoitua. http://cargard.defa.com/pdf/b_cg850s.pdf tuossa linkissä on ohjeet, osaisiko joku ruotsia paremmin ymmärtävä auttaa??
    Last edited by hasba; 15-11-2008, 08:51.

Leave a comment:

• superb
    replied
    En oo kokeillut. Viittiikö tosta irroittaa akun ilman että häly sekoaa? Vai joutuuko silloin viimeistään koodauspuuhiin. Tällä hetkellä ois 2 toimivaa kaukosäädintä. Haluisko joku suomentaa jos laitan tänne kuvat ruotsinkielisistä ohjeista?

Vituttaa kun autossa täysin hyvä orkkishälytin joka ei ilmeisesti oo nyt enää käytössä vaikka välillä keskiritileikön ledi vilkkuukin satunnaisesti .

Leave a comment:

• RedBullet
    replied
    Originally posted by superb View Post
    Joo manuaali löytyy täältäkin mutta se on ruotsiksi!

Saitko koodattua??
    Laita ohjetta jos onnistu.

Ite vois suorittaa ton saman homman...

Leave a comment:

• Hynde
    replied
    Eli löytyihän se manuaali, mutta tietysti sekin oli ruotsiksi... CarGard 950 S on järjestelmän malli. Jos tarvista on, niin voisin ehkä skannailla ne...:think

Leave a comment:

• superb
    replied
    Joo manuaali löytyy täältäkin mutta se on ruotsiksi!

Leave a comment:

• KingOnTheRoad
    replied
    Originally posted by Hynde View Post
    Täältä löytyy kans kyseinen hälytin ja hyvin on pelannut tähän saakka. Jostain laatikosta saattaisi löytyä vielä manuaaleja vast...:think Voin tuossa katella ja kaivella...
    jos manuaalin löytäisit niin olisi hieno kokeilla tuota ohjelmointia kaukosäätimeen, omassa kaukosäätimessä 3kpl pieniä nappeja jotka ei toiminnassa sekä 1kpl isompi nappi josta ovet auki/lukkoon.

Leave a comment:

• Hynde
    replied
    Täältä löytyy kans kyseinen hälytin ja hyvin on pelannut tähän saakka. Jostain laatikosta saattaisi löytyä vielä manuaaleja vast...:think Voin tuossa katella ja kaivella...

Leave a comment:

Working...