Hei väki,
Kyselisin näin tietämättömänä teiltä, miten tuo kaasuläppä toimii oikein, ja miten rikkinäisenä? Ja miten tunnistaa onko rikki? Mikä on laitteen tehtävänä?
Ja miten tapahtuu säätö? Itsellä taitaa olla ihan pielellään tuo, sillä mutteri, johon tuo liikkuva osa osuu, tippui ajossa eilen. Nyt on uusi ruuvi tilalla, mutta ei mitään hajua säädöstä. Kierroksia nostamalla vaihde vapaalla, kierrokset tippuvat, mutta jäävät lillumaan noin 1200-1400, sitten tippuvat hiljattain. Ajossa ei aina tarvitse edes painaa kaasua, jos pintakaasulla mennään.
Kone on m20b20
Kyselisin näin tietämättömänä teiltä, miten tuo kaasuläppä toimii oikein, ja miten rikkinäisenä? Ja miten tunnistaa onko rikki? Mikä on laitteen tehtävänä?
Ja miten tapahtuu säätö? Itsellä taitaa olla ihan pielellään tuo, sillä mutteri, johon tuo liikkuva osa osuu, tippui ajossa eilen. Nyt on uusi ruuvi tilalla, mutta ei mitään hajua säädöstä. Kierroksia nostamalla vaihde vapaalla, kierrokset tippuvat, mutta jäävät lillumaan noin 1200-1400, sitten tippuvat hiljattain. Ajossa ei aina tarvitse edes painaa kaasua, jos pintakaasulla mennään.
Kone on m20b20