Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koy Seriff pohjapanssarit, onko kokemuksia ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heimy
    Newbiemmer
    • Oct 2009
    • 13
    • Ylivieska

    Koy Seriff pohjapanssarit, onko kokemuksia ?

    Moro,

    Täsä talven alla ajattelin hommata moottorin alle uuden pohjapanssarin kun alkuperäinen muovinen on kesän aikana hävinny.

    Onko porukalla kokemusta teräksisistä Koy Seriff pohjapanssareista?

    Kestäis varmasti paremmin ku alkuperäinen muovihärpäke. Mutta miten noissa passaa kiinnitykset? Muita haittapuolia? :think

    Näyttäs olevan kuitenkin mallikohtaisia nuokin.

    Alla olevasta linkistähän noita siis löytyy....
    http://www.fixusnet.fi/~Z5VWx0000001...&Y223=&Y178=10
    BMW e39 523iA -00, Audi URS4 aan -92
    Ex BMW e39 530D -02, Ex Audi s8 -98
    http://hmyllylahti.net
  • leed
    Bimmer Rookie
    • May 2009
    • 31
    • Hki

    #2
    Ei pahaa sanottovaa. Istuu hyvin ja on tullu duunin puolesta myytyä useita

    Comment

    • Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

      #3
      Ei se alkuperäinen muovinen mikään pohjapanssari olekaan, pöly- ja melusuoja korkeintaan :think
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Sen alkuperäisen muovihärpäkkeen saa ajaa aika kovaa kiinni ennenkuin irtoaa, mutta ei nämä mitään maastureita tai ralliautoja ole. Jos pistää vahvemman levyn sinne alkuperäisiin kiinnikkeisiin jää varmaan tielle sitten seuraavaksi isompi palanen.

        Orkkispuolelta löytyy myös metallista jytymmillä kiinnikkeillä: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...tective_plate/
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • Heimy
          Newbiemmer
          • Oct 2009
          • 13
          • Ylivieska

          #5
          Originally posted by Cell View Post
          Sen alkuperäisen muovihärpäkkeen saa ajaa aika kovaa kiinni ennenkuin irtoaa, mutta ei nämä mitään maastureita tai ralliautoja ole. Jos pistää vahvemman levyn sinne alkuperäisiin kiinnikkeisiin jää varmaan tielle sitten seuraavaksi isompi palanen.

          Orkkispuolelta löytyy myös metallista jytymmillä kiinnikkeillä: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...tective_plate/
          Jonku verran joutuu ajeleen vähä huonompikuntosia teitäki ja kyllä tuo muovi tahtoo vaan haleta ja irrota jos sattuu johonki kiveen ym. Eikä se tarvi etes kovaa osumaa jos vaan osuu sopivasti.

          Tämän takia oon terästä laittamasaki ja tuo Koy seriffhän ei tuukaan alkuperäisiin kiinnikkeisiin vaan vaatii ilmanmuuta vankempaa kiinnitystä.
          BMW e39 523iA -00, Audi URS4 aan -92
          Ex BMW e39 530D -02, Ex Audi s8 -98
          http://hmyllylahti.net

          Comment

          • Jürgen_
            Bimmer Enthusiast
            • May 2008
            • 2707
            • Mylsä

            #6
            Ei sitä maastoon mennäkään mutta tuolla landella on aika mukavia routaheittoja ym. muhkuroita tiessä ja normi m-sport alusta kulkee melko lähellä niitä korkeampia kumpareita. Se muovinen hajoaa muutamasta osumasta ja lepattaa sitten kappaleina siellä auton alla. Alumiinista meinasin omaan väkertää panssarin muttei nuo kovin kalliista näytä valmiinakaan.

            ...no eihän siellä tietysti mitään rallia tarvi ajaa, ainakaan e39:llä
            Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

            Comment

            • Heimy
              Newbiemmer
              • Oct 2009
              • 13
              • Ylivieska

              #7
              Originally posted by Jürgen_ View Post
              Ei sitä maastoon mennäkään mutta tuolla landella on aika mukavia routaheittoja ym. muhkuroita tiessä ja normi m-sport alusta kulkee melko lähellä niitä korkeampia kumpareita. Se muovinen hajoaa muutamasta osumasta ja lepattaa sitten kappaleina siellä auton alla. Alumiinista meinasin omaan väkertää panssarin muttei nuo kovin kalliista näytä valmiinakaan.

              ...no eihän siellä tietysti mitään rallia tarvi ajaa, ainakaan e39:llä
              Juuri näin... oma auto normi M-sport alustalla ruopasee mm. joka kerta juuri tuosta pohjalevystä tiehen ku käyn anoppia morjestamssa

              Muuten kyllä autoa yritän pitää viimesenpäälle ja todella nättiä ajoa saa. Mutta korvessa jos joutuu ajeleen niin saattaa myös talvella olla jäämöykkyä ym. tiellä niin mukavahan se on jos sielä pohjassa on vähä jotain muuta ku muovia.

              Ja tuosta Koy seriffista sen verran että pistinpä tilaukseen ja laitan sitte tähän vähä kommettia asennuksesta ja istuvuudesta ja voinpa tarjota vaikka parit kuvatki jos jotakuta kiinnostaa
              BMW e39 523iA -00, Audi URS4 aan -92
              Ex BMW e39 530D -02, Ex Audi s8 -98
              http://hmyllylahti.net

              Comment

              • AnttiR
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2006
                • 819
                • Jyväskylä

                #8
                Ei kokemuksia, mutta kun tämän bongasin niin piti päivällä soittaa tutulle fixus myyjälle että pistää tilaukseen! En tiennyt että näitä saa ihan rahalla, kiitokset linkkivinkistä!
                Voin kans ens viikolla jotain infoa raapustella.
                E61 535d -04

                Comment

                • M_Power
                  Moderator
                  • Jul 2003
                  • 2758
                  • Espoo, HML

                  #9
                  Tuli ostettua. Toimii. Suosittelen, jos olet madaltanut autosi lähelle sallittua rajaa.
                  BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
                  BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

                  Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
                  Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
                  Team vier Zylinder!

                  Comment

                  • petrolhead
                    Moderator
                    • Feb 2004
                    • 13793
                    • Hyvinkää

                    #10
                    Noi painaa muuten ihan järettömän paljon yleensä. Jos sillä nyt huollon helppouden tai kierrosaikojen kannalta on kelle merkitystä. Vähäkin isommassa autossa tuntuu että saa kaverin pyytää mukaan kun ottaa irti.
                    2015 VW Crafter
                    1984 BMW 316
                    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎