Originally posted by jannmann
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jarrujen parannus
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by MNi View PostE38 Bremboja löytyy Suomestakin kohtuuhinnalla purkaamoilta käsittääkseni.
Mitenkähän mahtaa ABS-yksikkö tykätä nelimäntäkonversiosta, ottaako se herneen nenään kun tarvii enemmän tuupata tavaraa mäntien taakse arvatakseni?
No ei ole hinnan kiroissa nuo nelimäntäiset uusiotuotteinakaan: KLIK.
Leave a comment:
-
-
E38 Bremboja löytyy Suomestakin kohtuuhinnalla purkaamoilta käsittääkseni.
Mitenkähän mahtaa ABS-yksikkö tykätä nelimäntäkonversiosta, ottaako se herneen nenään kun tarvii enemmän tuupata tavaraa mäntien taakse arvatakseni?
No ei ole hinnan kiroissa nuo nelimäntäiset uusiotuotteinakaan: KLIK.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by blueorange View PostNo täytyy jättää asia hautumaan.
Onko joku syy miksi haluat pitää levykoon vakiossa 325i 286/22 levyssä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by blueorange View PostOnko kukaan sovittanu e36:een(325) porschen 4 mäntäsiä satuloita eteen omien levyjen kanssa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by blueorange View PostOnko kukaan sovittanu e36:een(325) porschen 4 mäntäsiä satuloita eteen omien levyjen kanssa?
Leave a comment:
-
-
Onko kukaan sovittanu e36:een(325) porschen 4 mäntäsiä satuloita eteen omien levyjen kanssa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostEikö 16" (edes oem) vanteet mahdu?
Alkuperäiseen kyssäriin, jos jotain parannusta 10v autoon tekisin niin vetäisin uudet jarruputket ja -letkut. Ota vuosittain satulat ja satulanpidikkeet irti, viilaa puhtaaksi ja tarkista männän kunto. Vaihda samalla jarrunesteet vuosittain. Eli perusasiat kuntoon ennenkuin lähdetään satuloita vaihtamaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostOli siellä kyllä jututkin vähän mitä sattuu. Olen itse kokeillut 15" vannetta E46 300mm etujarruihin sekä 16" vannetta E36 M3 315mm etujarruihin yhtä huonoin lopputuloksin. Jollain tietyllä vanteella etenkin jälkimmäinen voisi mennä, mutta kannattaa varmistaa että ne omat sattuu olemaan tota tiettyä mallia ennen halvan jarrupäivityksen tekemistä :-PSatulaa hiukan muokkaamalla menee kapeampi lätty.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by blueorange View PostTotta. Itse ymmärsin väärin sen rallinetti keskustelun
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostKäy mutta vaatii 17" vanteet kuten e36:ssakin, tuo 15" on täyttä paskaa.
Tosin, nehän on samat jarrut kuin nyt on kiinni (?) vai onko tässä jotain mennyt minulta ohi ??
Leave a comment:
-
-
Originally posted by blueorange View Poste46 330 mallin jarrut käy suoraan ja mahtuu 15 tuumasilla vanteilla?????????
Tosin, nehän on samat jarrut kuin nyt on kiinni (?) vai onko tässä jotain mennyt minulta ohi ??Last edited by jr66; 12-10-2014, 22:23.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kani View PostFerodon DS2500 paloilla ja Motulin RBF nesteillä saa jo paljon aikaan. Kaikissa E46 malleissa taitaa olla punotut/teräsvahvisteiset jarruletkut jo vakiona?
Mulla oli Type-R:ssä kadullakin DS3000:t ja ne kyllä puri tosi hyvin kuumanakin, siis aivan uskomattomasti vakiosatuloilla ja levyilläkin. Söi kyllä palat ja levyt loppuun 10tkm matkalla, etuvanteet ja auton kyljet oli aina jarrupölyn peittämät, jarrut vinkui kuin kilpa-autossa ja kylmänä pari ekaa jarrutusta oli havaittavissa ihan pieni täysin merkityksetkön viive. Mutta toimi ihan hyvin kadullakin ja jarruja riivatessa piti aivan uskomattomasti. Nyttemmin kun rata-ajot on jääneet riittää ihan hyvin DS2000/2500.
Vähän ihmettelen jos katuajoon tarvii muuta kuin palat ja nesteet vaihtaa parempiin. Nää on kuitenkin mitoitettu autobahn ajoon, isompi ongelma monessa tapauksessa on että jarrut on vaan kohmeessa kun niitä ei ole juuri käytetty..
Leave a comment:
-
Leave a comment: