Kitkarenkaat haisee
Collapse
X
-
Itellä Nokian R:t myöskin alla (ei tosin mitkään runflatit) olleet tämän talven, ei mitään hajuja ole minun nenä huomannut
Ja orggis Style 66 vanteilla ovat...
Leave a comment:
-
-
No nyt selvisi mikä kärysi talvella kumille entisessä E36:ssaKesällä oiretta ei esiintynytkään kun tarkemmin miettii.. Renkaina oli Nokian RSi kitkat.
Leave a comment:
-
-
Itsellä oli edellisessä autossa sama ongelma nokia hakkapeliitta rsi kitkoissa. nykyään talvella alla pyörii goodyear ilman käryjä.
Leave a comment:
-
-
Tunnistan oireen. Itselläni on myöskin 4 tkm ajetut HKPL R koossa 245/40R18 styling 135-vanteilla. Joskus autohalliin ajaessa käry tuntuu auton sisällä saakka. Olen luullut käryn tulevan hiukkassuodattimen regeneroinnista, mutta tarkemmin ajatellen kärytys taisi alkaa vasta talven tultua. Minusta käry tulee voimakkaimmin takarenkaiden alueelta.
Leave a comment:
-
-
Kun ihan tehdaspaketin otin niin ajattelin että olisi kunnossa.. pitää soitella Nokian renkaille ja kysäistä was ist?
Leave a comment:
-
-
Jotkut renkaat vaan yksinkertaisesti haisee...jopa tuossa pajalla auton roikkuessa nosturilla se haju tulee esille
Leave a comment:
-
-
Originally posted by xAnZax View Postensimmäiseksi tulisi mieleen että ottaako rengas kiinni jostaan kohdasta runkoon/iskariin yms. mutta voihan se rengaskin haista varmaan,itellä ei ole kokemusta moisesta.
vanteet eli ET:kin pitäisi olla oikea.
Ja todennäköisesti rengaskokokin oikea?
Leave a comment:
-
-
ensimmäiseksi tulisi mieleen että ottaako rengas kiinni jostaan kohdasta runkoon/iskariin yms. mutta voihan se rengaskin haista varmaan,itellä ei ole kokemusta moisesta.
Leave a comment:
-
-
Kitkarenkaat haisee
Onko muilla ilmennyt samaa? Mulla on uudet (4tkm) ajetut Nokian R Runflat kitkarenkaat alla alkuperäisillä BMW Double Spoke 161 17" vanteilla. Tänä aamuna taas hirveä käry kun pääsin 10km matkan töihin, työkaveri autohallissa sanoi kanssa että kylläpäs haisee palanut kumi. Matkalla lapsi hoitoon lumista pikkutietä, työmatka sieltä jäistä maantietä, 60 km/h, ei sladitusta/jarrutuksia/sutimiskiihdytyksiä.
Sama vika esiintyi aiemmassakin autossa, Nokian kitkoilla - tosin useammin lämpimämmillä keleillä. Luulin että talvirenkaat toimisivat talviolosuhteissa?
Noilla on tosiaan ajettu sen 4000km, edellisellä 30 000, ja silti haisi. ?Tags: None
-
Leave a comment: