Nahkapenkkien värinvaihto

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wiking
    replied
    Originally posted by Ape View Post
    http://www.leathermaster.fi/

Tarkotti varmaan tuota puljua. Tuolta tilasin itelle tuohon omaan audiin sopivat aineet joilla tuli kyllä noista ruskeista sportti jakkaroista erittäin hyvät
    Originally posted by IvvN View Post
    Ei ainakanaa turun lähellä, mutta meillä maalataan nahkaa ja korjataan naarmuja sekä muita kulutuksesta aiheutuvia.

Tuolta yhen e39:sin korjaus, puhdistus ja maalaus: http://www.kxd.fi/gallery2/main.php/v/korjaus/
    Minkäverran etupenkkien maalaus maksaisi?

Leave a comment:

• IvvN
    replied
    Originally posted by esa`pentula View Post
    en löytänyt netistä mitään tietoa, että voiko nahkapenkit maalauttaa eriväriseksi? olen kyllä kuullut ja lukenut, että voi peittää naarmut ja maalauttaa uudelleen niin miettisin että onko mahdollista maalauttaa eriväriseksi ja millaisellakohan tuloksella. Missäköhän näiden maalautusten hinnat pyörivät ja onkohan tässä turun lähettyvillä ketään joka tälläistä tekisi? onko kellään kokemusta tai ketään kuullut asiasta?
    Ei ainakanaa turun lähellä, mutta meillä maalataan nahkaa ja korjataan naarmuja sekä muita kulutuksesta aiheutuvia.

Tuolta yhen e39:sin korjaus, puhdistus ja maalaus: http://www.kxd.fi/gallery2/main.php/v/korjaus/

Leave a comment:

• Ape
    replied
    mistä tommosta nahkamaali settiä olet katsellut?

Tarkotti varmaan tuota puljua. Tuolta tilasin itelle tuohon omaan audiin sopivat aineet joilla tuli kyllä noista ruskeista sportti jakkaroista erittäin hyvät

Leave a comment:

• esa`pentula
    replied
    mistä tommosta nahkamaali settiä olet katsellut?

Leave a comment:

• Wiking
    replied
    Mulla on noi beiget sporttipenkit myös aika kulahtaneet..
    Onkohan täällä pohjanmaalla päin yritystä, joka noi maalais ja tietoa hinnasta??

Ensin meinasin tilata leathermasterin nahkamaalisetin, mut mietin et jos tulis parempi ku veis oikeen ammattilaisella. Ovat sen verran karussa kunnossa etupenkit. Toisessa penkissä on kaksi halkeamaakin..

Leave a comment:

• aaronp
    replied
    en löytänyt netistä mitään tietoa, että voiko nahkapenkit maalauttaa eriväriseksi? olen kyllä kuullut ja lukenut, että voi peittää naarmut ja maalauttaa uudelleen niin miettisin että onko mahdollista maalauttaa eriväriseksi ja millaisellakohan tuloksella. onko kellään kokemusta tai ketään kuullut asiasta?

On omakohtasta kokemusta. Joskus ostin auton missä ei ollut ehjää takapenkkiä kun vanha oli heitetty pois kosteusvaurion takia. En löytänyt mistään oikean väristä nahkapenkkiä ja sorruin ostamaan valkoista nahkaa olevan penkin kun autossa oli muuten musta nahkasisusta. Maalautin ja fiksautin huonokuntoisen penkin ammattilaisella ( Jukka Halme, http://personal.inet.fi/yritys/jukka...me/yritys.html) ja tuli aivan sairaan hienoa jälkeä Sen ajan mitä kys. coupe mulla oli, ei tullut mitään kulumaa tms. joten uskon kyllä että kestää kun tehdään ammattimaisesti.

Leave a comment:

• esa`pentula
    replied
    penkkien uudelleen maalaus?

alkuperäinen viesti ja otsikko: Nahkapenkkien uudelleen maalaus?

en löytänyt netistä mitään tietoa, että voiko nahkapenkit maalauttaa eriväriseksi? olen kyllä kuullut ja lukenut, että voi peittää naarmut ja maalauttaa uudelleen niin miettisin että onko mahdollista maalauttaa eriväriseksi ja millaisellakohan tuloksella. Missäköhän näiden maalautusten hinnat pyörivät ja onkohan tässä turun lähettyvillä ketään joka tälläistä tekisi? onko kellään kokemusta tai ketään kuullut asiasta?

uusi kysymys ja otsikko: selkänojan ja niskatuen muovin uudelleen maalaus?

Elikkä tarkoituksena olisi nyt kun penkit vehoillaan harmaasta tummaksi niin maalata kotikonstein selkänojan ja niskatuen muovikuoret.

Millä alan näitä maalaamaan? vinyylimaalilla? millaiset pohjatyöt vai tehdäänkö ollenkaan (vanhan maalin poisto, voiko hioa, onko edes maalia vai vain harmaan väristä muovia?) mistä tälläistä maalia löytää?

Käykö normaalipenkkejen selkänojan kuori lepakkopenkkeihin (olisi turhanpanttina normipenkit)?

kyseessä siis lepakkopenkit.
    Last edited by esa`pentula; 24-03-2010, 20:51.

Leave a comment:

• Noppe
    replied
    Onkos tähän löytynyt eväitä ja minkälainen lopputulos?

Leave a comment:

• joopajoo
    replied
    Originally posted by Eepo View Post
    juu, tuonkin olen jo lukenut läpi ja tuossa on penkit värjäytetty liikkeessä ei kotikonstein.

tuli kyllä totaali repeeminen

modet voi pyyhkästä tän topikin vaikka roskikseen, etin tietoni jostain muualta....
    kysyppä coraväristä (tikkurila) niillä on SEM merkkisiä tuotteita joilla ainakin kaverini värjäsi omat penkit

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Kurkkaapa Leatheriquen sivusto. KLIK

Tuotteita voi tiedustella Saksan välittäjältä. http://www.lederfaktur.de/assets/s2d...ederfaktur.de/

Leave a comment:

• Eepo
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    juu, tuonkin olen jo lukenut läpi ja tuossa on penkit värjäytetty liikkeessä ei kotikonstein.

tuli kyllä totaali repeeminen

modet voi pyyhkästä tän topikin vaikka roskikseen, etin tietoni jostain muualta....

Leave a comment:

• Kaimann
    replied

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Kyllä se aamulla toimi :think

Leave a comment:

• Eepo
    replied
    no noista ei löydy kun ohjeita ja kokemuksia penkkien HOITOON! ei kokonaiseen värin vaihtoon.
    toi alempi linkki ei toimi minulla.
    Last edited by Eepo; 24-10-2008, 00:05.

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Tuosta jos alkuun? :think

Leave a comment:

Working...
X