Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motronic IGN + Megasquirt Fuel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Neppo
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 721
    • Laihia

    Motronic IGN + Megasquirt Fuel

    Oma prokkis, 325TIC, pitää saada nopeesti (omin avuin) asumispaikkakunnalle pajalta ja Megaa en siihen ehdi nyt laittaa kiinni.

    Eli Motronicilla mennään nyt aluksi. Ajattelin seuraavaksi laittaa Megan Motronicin rinnalle ruikkimaan bensaa ja Motronic ohjaisi syttyä. Mitä tietoa Motronicin pitää vähintään saada että se toimii sytty-yksikkönä? Tarvitseeko esim. lämpö jne tietoa, vai riittääkö perus virta ja signaalit kampuran haistelijoilta vaihdelaatikon kopalta?

    Motti M20B25 ja koneen vuosimalli 5/86 ja haistelijat (2 kpl) vaihdelaatikon kopassa kiinni + yksi keulalla.

    Sitten lisäkysymys: Kun laitan Megan ohjaamaan myös syttyä, niin saako Megan toimimaan millän modilla noilla vakio haistelijoilla mitkä on nyt tuossa laatikonkopassa kiinni? Vai pitääkö sieltä hammaskehältä puuttua väh. se yksi hammas vai voiko tuota startin kehää käyttää hyväksi. Sitä vissiin se toinen "möltti" nuuhkii ja toinen ottaa vieresta lukua yhdestä kolosta. Ajatus käyttää vakio jakajaa, puolaa ja tarvike BOSCHin sytty-yksikköä.

    Entä anturi keulalla? Se on vissiin VR anturi, mikä ottaa myös lukua kolosta. Se ei vissiin oo muuta varten kuin diagnostiikkaa. Voiko tohon keulan puoleiseen hihnapyörään tehdä 2 uutta koloa (jolloin 3 yhteensä) ja käyttää tuota anturia Megan kanssa sytyn ohjaamiseen. Vissiin jonkinlaisen VR-muuntopiirin se tarttis... Onnistuisko?

    HALLkin on jo ostettu, mutta en keksi miten ton tappi homman tekis kun näyttää ahtaalta tuolla keulalla, tai sitten hihnapyörän ulkokehää pitäisi sorvata pienemmäksi ja laittaa sitten ne tapit (ottais muuten nokkahihnan koteloihin kiinni)...kolot ois helpompi

    Apu ois nyt tarpeen.
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎