Miten mikrokuituliinalla saa naarmuja,jos on puhdaspinta?
Ja lastaa en käyttäisi kuin laseihin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Maalipinnasta
Collapse
X
-
Originally posted by joni_wt View PostSinuna silti heittäisin sen säämiskän roskiin, hyvä mikrokuituliinakin on tuhat kertaa parempi vaihtoehto. Itse kuivaan suurpiirteisesti Autoglymin lastalla ja jäljelle jääneet pisarat mikrokuituliinalla.
Menin uskomaan Motonetissä työskentelevää kaveriani, että muutaman euron Korrekin mikrokuituliina on hyvä. Se oli ainoastaan hyvä tekemään naarmuja!
Leave a comment:
-
-
Jos siinä säämiskän alla ei ole kiviä ollut, niin selviät kyllä myllytyksellä, tai jopa hieman hiovalla vahalla. Kuvat kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa...
Kai kastelit säämiskän ennen käyttöä? En oikein kässää miten sillä naarmuja saa. :think
Sinuna silti heittäisin sen säämiskän roskiin, hyvä mikrokuituliinakin on tuhat kertaa parempi vaihtoehto. Itse kuivaan suurpiirteisesti Autoglymin lastalla ja jäljelle jääneet pisarat mikrokuituliinalla.
Leave a comment:
-
-
mikä supersieni? http://kungs.fi/kuvat/5500aitosaamiska40x60_72.jpg
ei tämä kovin sienimäinen ole.
kait kastelit sen säämiskän ennen pyyhintää.
harmaasta maalipinnasta sen voi saada helpostikkin pois, harmaa pinta antaa todella paljon virheitä anteeksi.
eikun myllyttämään hiovalla aineella ja sen jälkeen vahat perään, pitäisi lähteä.
Leave a comment:
-
-
Maalipinnasta
Tuli tehtyä amatöörivirhe ja luotettua halpakaupan säämiskään. Seurauksena maalipinta vaurioitui. Elikkä tämä supersieni vei mukanaan myös osan lakkapinnasta tai ainakin naarmutti sitä. Jälki on konepellin etuosassa noin 25cm korkeudella ja koko pellin leveydellä ja kyseessä on tumman harmaa metallihohtoväri.
Vauriot siis näkyvät valossa helposti. Havaittavissa on tarkoin, missä kohtaa olen sientä käyttänyt.
Selviikö tuosta myllytyksellä, vahauksella, lakkauksella? Vai tarviiko tosiaan maalata uusiksi koko pelti. Kirpoo kun pientä sikaa.
Toki tämä on taas tätä ilman kuvia, mutta enpä sunnuntai vitutuksissani muuta voi.Tags: None
-
Leave a comment: