Kuvia tekemistäni "työkaluista" joilla olen dampperin pulttia availlut eri moottoreista. Ideana siis se että lukitus on dampperista.
M51D25 lukitustyökalu. En itse käyttänyt vaan lainasin yleiskorjaamolle joka vaihtoi kampuran stefan E34 toukkaan. Tämä meni varamoottorin ostajalle.
![](https://www.btcf.fi/forum/picture.php?pictureid=18176&albumid=3304&dl=1635271862&thumb=1)
M60B35/M6244 avaus. Kiintoavaimeen sopivat reiät, pultti aukeaa ilman tuskaa. Kuvassa M60B35 johon testasin tekniikkaa. Kiintoavain tallessa.
![](https://www.btcf.fi/forum/picture.php?pictureid=18172&albumid=3304&dl=1635271766&thumb=5)
M54 työkalu.
Kaasupullon suojakorkista rälläkällä tehty proto.
![](https://www.btcf.fi/forum/picture.php?pictureid=18173&albumid=3304&dl=1635271766&thumb=1)
![](https://www.btcf.fi/forum/picture.php?albumid=3304&pictureid=18174)
Tähänkin saa sen jousipuristimen viritettyä, tai sitten voi jatkovarrella operoida myös yläkautta (E61)
![](https://www.btcf.fi/forum/picture.php?albumid=3304&pictureid=18175)
Tätä en ole tositoimissa vielä testannut, joten jos joku huomaa tuossa jotain epämääräistä, vinkkejä otetaan vastaan.
M51D25 lukitustyökalu. En itse käyttänyt vaan lainasin yleiskorjaamolle joka vaihtoi kampuran stefan E34 toukkaan. Tämä meni varamoottorin ostajalle.
M60B35/M6244 avaus. Kiintoavaimeen sopivat reiät, pultti aukeaa ilman tuskaa. Kuvassa M60B35 johon testasin tekniikkaa. Kiintoavain tallessa.
M54 työkalu.
Kaasupullon suojakorkista rälläkällä tehty proto.
Tähänkin saa sen jousipuristimen viritettyä, tai sitten voi jatkovarrella operoida myös yläkautta (E61)
Tätä en ole tositoimissa vielä testannut, joten jos joku huomaa tuossa jotain epämääräistä, vinkkejä otetaan vastaan.