Otsikossa on tuo millaisesta vehkeestä on kyse.
Ongelma on siis seuraavanlainen:
Lähtee normaalisti käyntiin, käy about 800rpm, mutta muutaman sekunnin kuluttua sammuu ja sammuu myös, jos painaa vähänkin kaasua. Jos starttaa pintakaasulla, niin kierrokset nousevat 2000-2500 ja taas sammuu hetken kuluttua ja jos lisää kaasua niin sammuu silloinkin.
Muita huomion arvoisia seikkoja ovat, että tyhjäkäynnin säätöruuvilla ja siinä ilmamäärämittarissa olevalla ruuvilla ei ole juurikaan mitään vaikutusta.
Vielä sellainen, että ilman putsarikoteloa auto ei pysy käynnissä, mutta sen saa kyllä pidettyä käynnissä ja ilman putsarikoteloa ja takapönttöä auto toimii täysin normaalisti :think
Edit: Vika selvisikin, kyseessä oli imuvuoto.
Ongelma on siis seuraavanlainen:
Lähtee normaalisti käyntiin, käy about 800rpm, mutta muutaman sekunnin kuluttua sammuu ja sammuu myös, jos painaa vähänkin kaasua. Jos starttaa pintakaasulla, niin kierrokset nousevat 2000-2500 ja taas sammuu hetken kuluttua ja jos lisää kaasua niin sammuu silloinkin.
Muita huomion arvoisia seikkoja ovat, että tyhjäkäynnin säätöruuvilla ja siinä ilmamäärämittarissa olevalla ruuvilla ei ole juurikaan mitään vaikutusta.
Vielä sellainen, että ilman putsarikoteloa auto ei pysy käynnissä, mutta sen saa kyllä pidettyä käynnissä ja ilman putsarikoteloa ja takapönttöä auto toimii täysin normaalisti :think
Edit: Vika selvisikin, kyseessä oli imuvuoto.