Forte-käsittely, onko vaaratonta?
Collapse
X
-
Onkos kenelläkään positiivisia kokemuksia M52bxx Forte-käsittelystä? Itselläni varmaankin nostajat pitävät aavistuksen verran ääntä. Top End Treatment varmaan suositeltavaa käsittelyn jälkeen?
-
-
Originally posted by xAnZax View Postuusimmassa auto bildissä oli jotain juttua,siinä oli ainakin ihan positiiviset tulokset saatu
Originally posted by Bmw Master View PostTapahtui niin tai näin, miksi suorituskyky paranisi?Last edited by Petri.Kekkonen; 28-03-2009, 18:08.
Leave a comment:
-
-
uusimmassa auto bildissä oli jotain juttua,siinä oli ainakin ihan positiiviset tulokset saatu
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW View Postminä oon yhden purkillisen käyttäny joka öljynvaihdon yhteydessä. Ohjemäärähän olis tasan kaksipurkkia (menee iskutilavuuden mukaan).
Aikaisempi omistaja oli 8 vuotta Fortea käyttänyt joka öljynvaihdon yhteydessä ja hyvin tuo mun pata toimii ja penkissä antoi terveet tehot.
Leave a comment:
-
-
Olen edelleen sitä mieltä,kun vaihtaa öljyt moottoriin riittävän usein suodattimineen,niin sitä huuhdeltavaa paskaa ei sinne moottoriin kerry.Ei siis mitään 15tkm-> ajomääriä,vaikka huolto-ohjelma antaisikin mahdollisuuden.(Ajelenkin kyllä aina vanhemmilla autoilla,joiden "huoltovälit" ei olekkaan luokkaa 25-30tkm).
Silloin ei ole tarvetta mitään paskaklönttejä irroittavia huuhteluita tehdä.Näin ainakin omalla kohdalla on aina toiminut.Last edited by Heguli 31; 28-03-2009, 13:32.
Leave a comment:
-
-
sit kandee muistaa et on riski laittaa fortea huonoon koneeseen . . .
Tutulla isoon V-kutvoseen kaatoivat fortet ja leipo alakerta kii . .
Luult. edellinen omistaja oli heittänyt pannuun jotain jäykistettä ym . . .
Leave a comment:
-
-
Originally posted by teho_ View Postonkkos kukkaa muu kokeillu v8 bemuihin?? e34??
Aikaisempi omistaja oli 8 vuotta Fortea käyttänyt joka öljynvaihdon yhteydessä ja hyvin tuo mun pata toimii ja penkissä antoi terveet tehot.
Leave a comment:
-
-
Tämähän ei korjaa mitään mekaanisia vikoja moottorista, mutta järkevästi käytettynä pitää sisuskalut puhtaina.
Leave a comment:
-
-
Empä kyl omalla kohdalla huomannut mitään eroa M50b25 240tkm ajetussa , vaikka käytin forten puhdistuksen vanhoihin öljyihin ja sit viel jonkun hoitoaineen nimen omaan nostimia varten jonka pitäs parantaa kestävyyttä. Voin sanoa et 80e täysin turhaan.
Leave a comment:
-
-
Löpöä vaan öljyn sekaan!!
Originally posted by Risto113 View PostMiten palotilat puhdistuu Öljyn sekaan laitettavalla lisäaineella?
normaalistihan ei näin pitäisi kyllä käydä :think
Uskoisin että polttoaineen sekaan lisättävä aine puhdistaisi palotiloja.. Tenttua tankkiin ajaa kyl saman homman
Itellä pääs käymään näinkin iloisesti omassa projektissa..
Moottoriöljyn (juuri vaihdettu 10w40 täys synt ja uusi suodatin) sekaan pääsi polttoainetta Be 95 kun oli ruiskunohjausboksi pimeenä(suuttimet oli kokoajan auki ja auto ei startannut ja jos starttasi niin palamatonta bensaa tuli pakokanavista aika reippaasti).
Jos ei startannut niin bensaa tuli sumuna pakokanavista..
Bensaa ei siis päässyt paljoa öljyn sekaan mutta sen verran että öljy haiskahti bensalle pikkasen.
Tämän pienen testailun jälkeen vaihdoin boksia ja kone lähti käymään mutta naputti komeasti..
Laskin ulos ja hetken käyneet öljyt oli ihan mustaa
öljyt vaihtoon ja koneeseen kaadettiin mineraali 10w30 öljyä naputus katosi miltei kokonaan.
Tällä öljyllä käytin konetta jonkun 20min jonka jälkeen laskin lämpimänä kaikki ulos ja kaadoin uudet 5W40 täys synt ja uuden suodattimen nyt kone nakuttaa taas..
Nyt on tarkoitus mittailla öljynpaineet ja tutkia onko siellä jotain häikkää vai onko tämä nakutus vaan tullut koneen "huuhtelun" jälkeen..
Kone M50B25
Jos paineet on normaaleissa rajoissa niin jotain litkua tonne tarvii sitten kaataa sekaan jonka pitäis noi nostajat hiljentää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Risto113 View PostMiten palotilat puhdistuu Öljyn sekaan laitettavalla lisäaineella?
Leave a comment:
-
-
Miten palotilat puhdistuu Öljyn sekaan laitettavalla lisäaineella?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jaskaz View Postesm mersun 3,0 12v pataan vanhat öljyt pois kuumana ja proppu kiinni öljytilavuuden verran naftaa ja joku 10-15min käyttöä ei parane hirveesti kaasutella. sitten sammuksii ja helvetin huolellinen valutus ja suodattimen uusiminen ja uudet ölpät. naftaa voitelee riittävästi kun ei kaasutteleJA paska tulee pois
Itse olen duunin puolesta läträillyt myös noilla forten kamoilla, ja pelkästään hyvää palautetta on asiakkailta tullut.
Itse asiassa saimme itse valita testiauton, ennenkuin aloitimme käyttämään ainetta.
Valitsimme vanhan e36 325,josta katsoimme palotilat, puristukset ym ennen testiä. Täyskäsittelyn jälkeen palotilat oli erittäin puhtaat, puristuspaineet tasaiset, myös siinä 6 sylinterissä mikä oli huomattavasti muita alhaisempi, ja käyntiääni parani huomattavasti.
Nää on näitä, mutta joku näihin uskoo ja joku taas ei, itse kuulun ensimmäiseen ryhmään.
Leave a comment:
-
-
Motor flush, on tuo fortenaine, ja ainakin laakkonen ja veho käyttävät tuota, jonkin huollon yhteydessä.
Kaikki on mahdollista, mutta kyllä huonot öljyt tai, liijan vähän aiheuttaa yleensä kiinnileikkaantumiset.
Leave a comment:
-
Leave a comment: