M50 öljysuodattimen jalasta, kiire!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 7597
    • Järvenpää

    M50 öljysuodattimen jalasta, kiire!

    Eli pikaista tietoa kaivattaisiin M50B25 koneen öljynsuodatinjalasta. Autona 5/90 E34 manuaalilla. Koneessa ollut jalka vuosi sivulta jossa oli jonkinsortin lisäliitännöille mahdollisuudet. Hommasin toisen jalan M50B20 koneesta 91 vuosimallin automaattiautosta. Tämä uusi jalka on paljon "yksinkertaisempi" kun vanha, ja vastaa etk:n antamaan kuvaan toisinkuin koneessa nyt kiinni oleva jalka. Tässä uudessa ei ole lisäliitännöille paikkoja ja paineanturi näyttää sivulleppäin kun vanhassa se oli koneen suuntaisesti.

    Kysymys siis kuuluukin, meneekö noissa kuitenkin öljyt samoja kanavia pitkin kummassakin? Voiko vaihtaa päikseen ilman pelkoa että öljyt ei mee suodattimen kautta? Tossa vanhassa oli siinä kolmesta kanavasta alimmaisessa keskellä jonkinsortin venttiili jota pysty painamaan sormin sisäänpäin, tämän tarkoitus jäi epäselväksi? Tuossa vielä aikasempi topicci vuotavasta jalasta mihin en saanut vastausta. Eli tuo vuotokohta vaikuttaa juurikin joltain lisäliitäntä kohdalta mikä on tulpattu. :think

    Auto on tällähetkellä kaverin tallissa osina ja pitäs saada vielä viikonloppuna kasaan joten pikainen apu olisi todella tarpeen. Kiitos!
    - E90 320i LCI M-sport -09
    - Porsche Boxster 987 2.7 -07
Working...
X