M50 Keittää

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luumy
    replied
    Originally posted by Janzki View Post
    Mikä syyläri sekä korkki?
    Jos M50 oma niin pelkkä korkki voi olla sökö joka aiheuttaa sen että kone "keittää"..Tuo järjestelmähän on paineistettu jolla saadaan aikaan se ettei vesi vielä 100asteessa ala kiehumaan.

Tietysti kannessa voi olla halkeama, mutta kyllä koneistamoiden sellaiset tulisi huomata.

e36 318:sta on. oiskohan tossa vaa semmonen juttu ku en oo ees koittanu laittaa korkkii kiinni ollu vaa se limupullo siinä:think

Leave a comment:

• Luumy
    replied
    Originally posted by Särki View Post
    kannentiivisteen vuotaessa vaan puskee vedet mäkeen heti vaikka ei lämpömittari nousekkaan punaiselle ja vedet kiertää mutta jos et ole ajanutkaan niin tuskin tiiviste vuotaa, jos ei ollu kansi halki.
    joo mutta luulis jos se olis kannessa/tiivisteessä ni kuplis jo kylmänäki?? rupee melkee heti puskee vettä pihalle ku alavesiletku alkaa kumenee..

Leave a comment:

• Janzki
    replied
    Mikä syyläri sekä korkki?
    Jos M50 oma niin pelkkä korkki voi olla sökö joka aiheuttaa sen että kone "keittää"..Tuo järjestelmähän on paineistettu jolla saadaan aikaan se ettei vesi vielä 100asteessa ala kiehumaan.

Tietysti kannessa voi olla halkeama, mutta kyllä koneistamoiden sellaiset tulisi huomata.

Leave a comment:

• Särki
    replied
    kannentiivisteen vuotaessa vaan puskee vedet mäkeen heti vaikka ei lämpömittari nousekkaan punaiselle ja vedet kiertää mutta jos et ole ajanutkaan niin tuskin tiiviste vuotaa, jos ei ollu kansi halki.

Leave a comment:

• Luumy
    replied
    Originally posted by Särki View Post
    Onko sen kylkeen istutettu turbo?
    joo on, mut ei oo viel ees ahtoputkii kiinni

Leave a comment:

• Särki
    replied
    Onko sen kylkeen istutettu turbo?

Leave a comment:

• Luumy
    replied
    Originally posted by D3na View Post
    kokeile ilman termaria... onko kone toiminut ennen tv:tä ok?
    ja näitä on oikeesti vittumaista ilmata ite oon aina ajanu auton johonki jyrkkään mäkeen et saa keulan ylös.. mut mä kokeilisin ilman termaria koska niitäki on nähty rikkinäisiä...

ei tietoo ostin koneen osina,kansi on kyl käytetty koneistamolla.
    no teki samaa vanhallakin termarilla. pitää varmaa sitä koittaa

Leave a comment:

• D3na
    replied
    kokeile ilman termaria... onko kone toiminut ennen tv:tä ok?
    ja näitä on oikeesti vittumaista ilmata ite oon aina ajanu auton johonki jyrkkään mäkeen et saa keulan ylös.. mut mä kokeilisin ilman termaria koska niitäki on nähty rikkinäisiä...

Leave a comment:

• Luumy
    started a topic M50 Keittää

M50 Keittää

olen yrittänyt etsiä haulla muttei oikee oo löytyny.
    eli e30 kopassa on m50 motti,lämmöt näyttää puolta välii mutta keittää.
    on vaihdettu uusi vesipumppu ja termari? lämmintä tulee sisälle kaikki letkut kuumenee,eli vesi kiertää.
    tänää ilmannu lähemmäs tunnin eikä ilmaa kyllä omasta mielestä enää tullu.
Working...