Max huippu teho turbo m20b25 vakio sisuskaluilla?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Särki
    replied
    Originally posted by Maza View Post
    Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea. Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).
    Hetkinen hetkinen jos ne mun m50 männät olikin niin hyvät niin niistä voikin vielä periä vähän lisähintaa Voidaan vielä tässä tulomatkalla käydä hakees kalavelat.

    Leave a comment:


  • Maza
    replied
    Originally posted by jouni.325 View Post
    0,9bar rajaa ei varmaan kannata vakio sisuiskaluilla ylittää?
    Mikä puristussuhde ?

    Leave a comment:


  • jouni.325
    replied
    0,9bar rajaa ei varmaan kannata vakio sisuiskaluilla ylittää?

    Leave a comment:


  • S.Kaulaote
    replied
    Originally posted by Cell View Post
    Halvemmallakin selviää juu.

    MUTTA

    Siinä vaiheessa kun kestävyyden nimissä sinne on vaihdettu ne hipomännät, ainakin mulla alkaisi hiipiä pelko perseeseen niiden kohtalosta jos vakiokanki antautuu. Kiinalaisten h-profiili kopiot on puol ilmasia ja mittojen tarkastuksen jälkeen niillä kyllä uskaltaa ajella hienosti 100hp/cyl.
    Niillähän täälläki mennään!

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Halvemmallakin selviää juu.

    MUTTA

    Siinä vaiheessa kun kestävyyden nimissä sinne on vaihdettu ne hipomännät, ainakin mulla alkaisi hiipiä pelko perseeseen niiden kohtalosta jos vakiokanki antautuu. Kiinalaisten h-profiili kopiot on puol ilmasia ja mittojen tarkastuksen jälkeen niillä kyllä uskaltaa ajella hienosti 100hp/cyl.

    Leave a comment:


  • 69ville
    replied
    Originally posted by S.Kaulaote View Post
    No sehän just ON hauskaa en mä sitä kiellä! Sehän on just siistiä ku kumi palaa! Palaa se vähemmällä rahallaki. Elikkä ei tarvi olla maailman kalleinta Hipopalikka pellinalla jos kumia tahtoo haistella...
    no sehän just mun pointti oli
    pikkurahalla saa ihan kivan lelun

    Leave a comment:


  • S.Kaulaote
    replied
    Originally posted by 69ville View Post
    eikö se just ole hauskaa
    No sehän just ON hauskaa en mä sitä kiellä! Sehän on just siistiä ku kumi palaa! Palaa se vähemmällä rahallaki. Elikkä ei tarvi olla maailman kalleinta Hipopalikka pellinalla jos kumia tahtoo haistella...

    Leave a comment:


  • alonap-1
    replied
    Löytyi vielä kuvakin mitä alle 700e saa aikaan..... Joku tykkää joku ei:think
    Last edited by alonap-1; 01-10-2009, 16:48.

    Leave a comment:


  • alonap-1
    replied
    Mulla budjettivajeproduktio m20b25turbon heikoin lenkki oli kannentiiviste, täältä löytyy topic miten ratkaisin sen. Tehoa ei tullut saatua aikaiseksi mitattua mutta kaveri kävi penkittämässä oman autonsa mikä vastasi minun autoa mutta hieman pienemmällä ahtimella(to3) ja paineilla 248hv takapyörästä, tämä tuntui hitaalta mun rakkineen rinnalla. kyllä tuollaisella se 20tkm tuli ajettua ja olisi kestänyt pidempäänkin jos en olisi tunaroinut triviaalilla tavalla

    Leave a comment:


  • 69ville
    replied
    Originally posted by S.Kaulaote View Post
    Asiaa!! Enkä nyt tarkota "Mazaa" vaan yleensä. Tuntuu että täällä revitää vitusti woimaa mutta ei näy muuallakun renkaitten kulumisella..
    Kyllähän sen pyörän saa pyörimään tyhjää paljo pienemmillä/halvemmalla!?
    eikö se just ole hauskaa

    Leave a comment:


  • S.Kaulaote
    replied
    Originally posted by Maza View Post
    Riippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.

    Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea. Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).
    Asiaa!! Kyllähä toi 5hunttia riittää aika moneen vessaan. Vielä ku osattais laittaa se vitonen sinne tiehe kunnolla eikä sauhuna ilmaan!
    Enkä nyt tarkota "Mazaa" vaan yleensä. Tuntuu että täällä revitää vitusti woimaa mutta ei näy muuallakun renkaitten kulumisella..
    Kyllähän sen pyörän saa pyörimään tyhjää paljo pienemmillä/halvemmalla!? No pari pilsneriä tässä imutettu ni alkaa toi runosuoni taas virtaamaan..

    Leave a comment:


  • jouni.325
    replied
    Originally posted by Maza View Post
    Riippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.

    Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea. Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).
    noita kankia voisi jopa harkita

    Leave a comment:


  • Maza
    replied
    Riippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.

    Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea. Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).

    Leave a comment:


  • Soiled
    replied
    Tuossa vähän faktaa kehiin ja Maza nimimerkin kirjoituksia katselisin---> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=148043

    Leave a comment:


  • Stone
    replied
    Tuli luettua topicin otsikko vähän hätäisesti, sorry..

    Leave a comment:

Working...
X