Originally posted by Maza
View Post
Max huippu teho turbo m20b25 vakio sisuskaluilla?
Collapse
X
-
Hetkinen hetkinen jos ne mun m50 männät olikin niin hyvät niin niistä voikin vielä periä vähän lisähintaa
Voidaan vielä tässä tulomatkalla käydä hakees kalavelat.
-
Niillähän täälläki mennään!Originally posted by Cell View PostHalvemmallakin selviää juu.
MUTTA
Siinä vaiheessa kun kestävyyden nimissä sinne on vaihdettu ne hipomännät, ainakin mulla alkaisi hiipiä pelko perseeseen niiden kohtalosta jos vakiokanki antautuu. Kiinalaisten h-profiili kopiot on puol ilmasia ja mittojen tarkastuksen jälkeen niillä kyllä uskaltaa ajella hienosti 100hp/cyl.
Leave a comment:
-
Halvemmallakin selviää juu.
MUTTA
Siinä vaiheessa kun kestävyyden nimissä sinne on vaihdettu ne hipomännät, ainakin mulla alkaisi hiipiä pelko perseeseen niiden kohtalosta jos vakiokanki antautuu. Kiinalaisten h-profiili kopiot on puol ilmasia ja mittojen tarkastuksen jälkeen niillä kyllä uskaltaa ajella hienosti 100hp/cyl.
Leave a comment:
-
no sehän just mun pointti oliOriginally posted by S.Kaulaote View PostNo sehän just ON hauskaa en mä sitä kiellä!
Sehän on just siistiä ku kumi palaa! Palaa se vähemmällä rahallaki. Elikkä ei tarvi olla maailman kalleinta Hipopalikka pellinalla jos kumia tahtoo haistella... 

pikkurahalla saa ihan kivan lelun
Leave a comment:
-
No sehän just ON hauskaa en mä sitä kiellä!Originally posted by 69ville View Posteikö se just ole hauskaa
Sehän on just siistiä ku kumi palaa! Palaa se vähemmällä rahallaki. Elikkä ei tarvi olla maailman kalleinta Hipopalikka pellinalla jos kumia tahtoo haistella...
Leave a comment:
-
Mulla budjettivajeproduktio m20b25turbon heikoin lenkki oli kannentiiviste, täältä löytyy topic miten ratkaisin sen. Tehoa ei tullut saatua aikaiseksi mitattua mutta kaveri kävi penkittämässä oman autonsa mikä vastasi minun autoa mutta hieman pienemmällä ahtimella(to3) ja paineilla 248hv takapyörästä, tämä tuntui hitaalta mun rakkineen rinnalla. kyllä tuollaisella se 20tkm tuli ajettua ja olisi kestänyt pidempäänkin jos en olisi tunaroinut triviaalilla tavalla
Leave a comment:
-
eikö se just ole hauskaaOriginally posted by S.Kaulaote View PostAsiaa!!
Enkä nyt tarkota "Mazaa" vaan yleensä. Tuntuu että täällä revitää vitusti woimaa mutta ei näy muuallakun renkaitten kulumisella..
Kyllähän sen pyörän saa pyörimään tyhjää paljo pienemmillä/halvemmalla!?
Leave a comment:
-
Asiaa!!Originally posted by Maza View PostRiippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.
Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea.
Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).
Kyllähä toi 5hunttia riittää aika moneen vessaan. Vielä ku osattais laittaa se vitonen sinne tiehe kunnolla eikä sauhuna ilmaan! 
Enkä nyt tarkota "Mazaa" vaan yleensä. Tuntuu että täällä revitää vitusti woimaa mutta ei näy muuallakun renkaitten kulumisella..
Kyllähän sen pyörän saa pyörimään tyhjää paljo pienemmillä/halvemmalla!?
No pari pilsneriä tässä imutettu ni alkaa toi runosuoni taas virtaamaan..
Leave a comment:
-
noita kankia voisi jopa harkitaOriginally posted by Maza View PostRiippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.
Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea.
Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).
Leave a comment:
-
Riippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.
Leave a comment:
-
Tuossa vähän faktaa kehiin ja Maza nimimerkin kirjoituksia katselisin---> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=148043
Leave a comment:
Leave a comment: