Eli kansirempan jälkeen ei lähde käyntiin.
Kipinä tulee ja bensaki haisee, mutta hihnan ajoitus mietityttää, koska on säädettävä nokkapyörä ja merkkasin oman viivan ennenkuin purin, mutta kasatessa huomasin toisen viivan joka oli viereisellä hampaalla. Mielestäni kyllä merkkasin oikealle hampaalle, mutta nyt iski epävarmuus...
Missä asennossa jakajan pyörijä on tarkalleen kun jako on kohdillaan? Hihnan vaihto ohjeessa mainittiin "noin kello neljä" ja sinne nurkille se osuu, mutta voihan se silti hampaan heittää.
Ja vielä että, jaksaako m20 lähteä käyntiin jos se jako nyt on hampaan pielessä?
Kipinä tulee ja bensaki haisee, mutta hihnan ajoitus mietityttää, koska on säädettävä nokkapyörä ja merkkasin oman viivan ennenkuin purin, mutta kasatessa huomasin toisen viivan joka oli viereisellä hampaalla. Mielestäni kyllä merkkasin oikealle hampaalle, mutta nyt iski epävarmuus...
Missä asennossa jakajan pyörijä on tarkalleen kun jako on kohdillaan? Hihnan vaihto ohjeessa mainittiin "noin kello neljä" ja sinne nurkille se osuu, mutta voihan se silti hampaan heittää.
Ja vielä että, jaksaako m20 lähteä käyntiin jos se jako nyt on hampaan pielessä?