ongelmia e46 business cd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bullitt
    replied
    Sait privaa.

Leave a comment:

• baijerilainen
    replied
    Montako euroo

Originally posted by Bullitt View Post
    Mulla olis käytetty E46 Business CD tarpeettomana.
    Paljonko huudat siitä...

Leave a comment:

• Bullitt
    replied
    Mulla olis käytetty E46 Business CD tarpeettomana.

Leave a comment:

• Joker-1979
    replied
    Originally posted by baijerilainen View Post
    Pätkii edelleen mutta vähemmän... taitaa mennä uuden soittimen ostoksi. Merkkiliikkeessä soitin varmaan maksaa 700e.... v
    Katso täältä...:

Leave a comment:

• baijerilainen
    replied
    eipä auttanut ei!

Originally posted by -PT- View Post
    Jep, ei muutako lukupäätä puhdisteleen
    Pätkii edelleen mutta vähemmän... taitaa mennä uuden soittimen ostoksi. Merkkiliikkeessä soitin varmaan maksaa 700e.... v

Leave a comment:

• -PT-
    replied
    Uusi Nightwishin levy suoraan kaupasta + se tekee sitä sekä poltetuilla levyillä. Siis se tekee sitä kaikilla levyillä.
    Jep, ei muutako lukupäätä puhdisteleen

Leave a comment:

• baijerilainen
    replied
    Nightwish

Originally posted by -PT- View Post
    Oliko levy poltettu? Naarmunen cd levy tai likainen lukupää on minun veikkaus
    Uusi Nightwishin levy suoraan kaupasta + se tekee sitä sekä poltetuilla levyillä. Siis se tekee sitä kaikilla levyillä.
    Last edited by baijerilainen; 30-09-2007, 09:01. Reason: lisäys

Leave a comment:

• -PT-
    replied
    Eli ongelma seuraavanlainen... Laitan cd sisään. Laite rupeaa pyörittämään cd:tä ihan onko ja toisto ok. Muutaman minuutin jälkeen ääni ensin "hajoaa" ja sitten toisto loppuu kokonaan. Näyttöön tullee teksti CD ERROR. Toisinaan laite ei edes rupea toistamaan ja toisinaan se toistaa koko levyn mukisematta.... missä vika? Paskanen lukupää ehkä?
    Oliko levy poltettu? Naarmunen cd levy tai likainen lukupää on minun veikkaus

Leave a comment:

• baijerilainen
    started a topic ongelmia e46 business cd

ongelmia e46 business cd

Eli ongelma seuraavanlainen... Laitan cd sisään. Laite rupeaa pyörittämään cd:tä ihan onko ja toisto ok. Muutaman minuutin jälkeen ääni ensin "hajoaa" ja sitten toisto loppuu kokonaan. Näyttöön tullee teksti CD ERROR. Toisinaan laite ei edes rupea toistamaan ja toisinaan se toistaa koko levyn mukisematta.... missä vika? Paskanen lukupää ehkä?
Working...