Mahtuuko?
Mahtuuko 5.25" noihin E46 oviin ilman sorvaamista?
Hyvä 5,25" erillissarja?
Collapse
X
-
Mulla itellä bemarissa DLS RS5A sarja edessä
Tämä siis se slim malli
Myi vahingossa tuon vaikka piti olla normaalipaksunen
No hinnat oli kohillaan niin en valittanut
Ne diskantit
Rahansa arvoset vehkeet on DLS Ainakin
Tämä nyt ei ihan tohon alle 100€/sarja hintaluokkaan mahdu mutta hyvä maksaakin enempi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by goldenm View PostHertzin 5,25" on omassa Bemussa. Kirkassointiset kaiuttimet, midbasso tosin hivenen "kevyt"..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |jaakko| View Posttosin alemmassa hintaluokassa oon kuullu rainbowin tekevän hyvää settiämut itse kokemusta pohjalta suosittelen myös DLS MS5, diskantin sekä midin toisto kohdallaan! Halvemmissa myös Peerless Definition sarjalaiset ovat ihan asiallisia, midi hiukan vaimea mutta diskantti hyvä.
Leave a comment:
-
-
tosin alemmassa hintaluokassa oon kuullu rainbowin tekevän hyvää settiä
Leave a comment:
-
-
JL Audio VR 525-CSi
en muista menikö oikein, svh 299€
soi puhtaasti itellä vaikkei ole vahvistimella.
vahvari kiinni ja kestää muuten luukutusta.
Leave a comment:
-
-
Hertzin 5,25" on omassa Bemussa. Kirkassointiset kaiuttimet, midbasso tosin hivenen "kevyt"..
Leave a comment:
-
-
Asennettiin juuri veljen E36:een Rainbow SAX 265 Deluxe eikä se ainakaan kickpaneeleissa juuri sävähdyttänyt. Diskantitkaan eivät olleet mitenkään erikoiset. Kyllä sanoisin että jos vähänkin haluaa matalaa ja kuunnella hyvää diskanttia niin DLS MS5A vaan hankintaan. Kyllähän sen diskantti on jo aivan eri planeetalta eikä hintaa ole paljoa enempää. Totta on että MS5 midit ovat toistoltaan hieman tummempia ja bassovoittoisempia.
Leave a comment:
-
-
täältä tulee kans kannatus rainbowin SAX sarjalle
itellä rainbowit edes ja takana
Leave a comment:
-
-
Rainbowille kannatusta! Itellä kans mut ei saa millään päähän että mikä se malli oli.. Soi ainaki sairaan hyvin! Soitin alpine cda-9887 ja vahvari dls A7.. Täysaktiivisena..
Leave a comment:
-
Leave a comment: