Ostin E61 530d:n 5/2008. Autossa mm. seuraavat härpäkkeet:
6AA BMW TELESERVICES
6AB CONTROL TELESERVICES
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
612 BMW ASSIST
616 BMW ONLINE
620 VOICE INPUT SYSTEM
633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
698 AREA-CODE 2
7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH
Kaksi levyaukkoa etupaneelissa. I-Drive-potikka, minkä edessä yksi nappi (menu). Hanskalokerossa ei ole mitään soittimeen viittaavaa, liittimiä, johtoja tms. Kyynärnojassa taaksepäin osoittaa pikku-plugi-paikka (aux-in). Pystyn käyttämään android-puhelintani bluetooth välityksellä, mutta vain soittamaan hands-free puheluita. Miten voisin/mitä tarvitsen, jotta voisin soittaa mp3-musiikkia esim. USB-muistista tai vaikka puhelimesta ja valitsemaan biisit i-drive/ratti-ohjaimilla? Voisko joku linkittää mulle esim. Ebaysta tarvitsemani tarvikkeet.
E60 CCC vs. CIC
Collapse
X
-
Tähän kenelläkään vinkkiä? Google antaa kyllä kaikenmoisia muita kaapeleita (kun ei tiedä mitä on hakemassa)....
Leave a comment:
-
Originally posted by Telehell View PostNo näinhän se tosiaan oli, kiitos vinkistä. Hommasin 4G ipodin käytettynä niin tuon kanssa toimii. Sieltä se CD valikosta löytyy biisit ja rattinapeista vaihtuu.
Ainut mikä ongelma nyt on niin se, että lataus ei näköjään onnistu tuon piuhan kautta kuitenkaan. Eli ipodi on otettava sisälle aina lataukseen....
Siihen saa sellasen adapterin väliin että alkaa lataamaan
Leave a comment:
-
No näinhän se tosiaan oli, kiitos vinkistä. Hommasin 4G ipodin käytettynä niin tuon kanssa toimii. Sieltä se CD valikosta löytyy biisit ja rattinapeista vaihtuu.
Ainut mikä ongelma nyt on niin se, että lataus ei näköjään onnistu tuon piuhan kautta kuitenkaan. Eli ipodi on otettava sisälle aina lataukseen....
Originally posted by Boiga View Postluin nopeen googlella että täytyy olla 4 tai 5 generaatio tuosta että toimii, olisiko sulla vanhempi? tosiaan pitää cd vaihtaja valita ja sieltä jokin cd niin pitäisi listoja näkyä...
Leave a comment:
-
Minullakin oli joku tuommonen ipod härpäke omassa. Hanskalokerossa oli se piuha (isomman mallinen, joka on vielä esim. iPhone 4s mallissa) Itsellä oli vitonen niin ei voinut käyttää, eikä kyllä olisi adapterillakaan toiminut kun ei toiminut kaverin nelonenkaan, tiiä sitte kuinka vanha systeemi oli, ei varmaan enää tukenut edes neljättä sukupolvea.
Nahkahousu sen joskus oli asentanut 2008-2009 muistaakseni.
Leave a comment:
-
Noniin joo, tuo eukon soitin edustaa g2;sta. Ehkäpä syy onkin siinä, kiitos vinkistä.
Leave a comment:
-
luin nopeen googlella että täytyy olla 4 tai 5 generaatio tuosta että toimii, olisiko sulla vanhempi? tosiaan pitää cd vaihtaja valita ja sieltä jokin cd niin pitäisi listoja näkyä...Originally posted by Telehell View PostJoko mulla on kytketty tuo ipod piuha pois käytöstä tai sitten tuo ipod mini ei ymmärrä toimia auton kanssa yksiin.
Leave a comment:
-
Joko mulla on kytketty tuo ipod piuha pois käytöstä tai sitten tuo ipod mini ei ymmärrä toimia auton kanssa yksiin.
Leave a comment:
-
Se ipod-interface on tosiaan cd-vaihtajaa emuloiva purkki ja toimii vaihtajan valikon kautta. Minun mielestä ei ole järkeä alkaa mulf:a laittamaan jos ipod löytyy.
Leave a comment:
-
Ainakin se mulla ollut setti näytti näytöllä biisit, tuli muistaakseni vaihtajan tilalle tavallaan eli eri cd oli podcastit ja soittolista yms. Biisit vaihtui ratista tietenkin.Originally posted by Telehell View PostIpod mini löytyy eukolta. Sitä kokeilin siihen pistokkeeseen enkä saanut mökää kuulumaan. Onko tämä Nano sitten erilainen, että toimii idriven ja rattinappien kanssa yksiin?
Leave a comment:
-
Ipod mini löytyy eukolta. Sitä kokeilin siihen pistokkeeseen enkä saanut mökää kuulumaan. Onko tämä Nano sitten erilainen, että toimii idriven ja rattinappien kanssa yksiin?
Leave a comment:
-
ccc sulla on, helppo vaihtoehto on ostaa esim ipod nano ja laittaa se kiinni, niin itse tein aikanaan kun oli e61 johon edellinen omistaja oli laittanut ipod interfacen
toinen vaihtoehto on etsiä mulf 2 high ja alkuperäiset johdot ja tehdä sillä usb, taikka ulkomailta usb muunnin härdelli mutta niistä ei ole henkilökohtaisesti mitään hajua...
ps itse vaihtanut cic:n melkein kaikkiin ja ollut enemmän kuin tyytyväinen
Leave a comment:
Leave a comment: