Announcement

Collapse
No announcement yet.

Katsastusasiaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • keitiim
    Newbiemmer
    • Sep 2011
    • 27
    • Sipoo

    Katsastusasiaa

    Mun E46 320d touringi on nyt ollut käyttämättömänä reilun kuukauden, koska talvirenkaasta hajosi rengasvyö omia aikojaan ja olen pystynyt käyttämään tuon sijasta toista autoa. Nyt kuitenkin tän kuun loppuun mennessä bmw pitäisi taas katsastaa, eikä se ole ihan siinä kunnossa. Tällä hetkellä vanhat talvirenkaat on revitty pois vanteilta koska ne oli muutenkin huonossa kunnossa ja uudet renkaat ovat juuri saapuneet. Nyt tässä samalla maalaan vanteet mustaksi ja se ottaa prokkis nyt ottaa oman aikansa ja sitten sen jälkeen saan talvirenkaat autoon ja voin ajaa auton huoltoon, jossa sitten saavat fiksata pari juttua katsastusta varten (airbagin vikavalo palaa + käsijarru ei pelaa). Millään en mun omilla ja autokorjaamoiden aikatauluilla varmastikaan saa tämän kuun loppuun mennessä tuota konttorille, joten mitenkä on asian laita sitten kun entinen katsastus vanhenee.. En ajelisi tuolla minnekään muualle, mutta korjaamolle ja konttorin pihaanhan se on saatava. Voiko niihin ajaa omalla vastuulla vai tuleeko konttorilta jotain sanomista asiasta heti?
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎